;
خانواده و زناشوییزندگی

از این زنان دوری کنید: زنی با این ۵ ویژگی مناسب ازدواج نیست!

از این زنان دوری کنید: ازدواج یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی است. آیا عاقلانه نیست که انتخاب های خود را با دقت و وسواس انجام دهید؟ قرار ملاقات یا روابط عاطفی اگر عاقلانه انجام نشود، می تواند بسیار مشکل ساز شود. در واقع اگر مراقب نباشید با چه کسی می خواهید زندگی کنید، ممکن است فرد اشتباهی را انتخاب کنید. برخلاف تصور جدایی و طلاق اصلا آسان نیست.

زیرا باعث استرس، افسردگی، آسیب عاطفی، مشکلات مالی و حقوقی می شود. بنابراین بهتر است مطمئن شوید که با فرد مناسبی ازدواج می کنید. در بخش خانواد و زناشویی به مهم ترین ویژگی های زنانی که مناسب ازدواج نیستند، پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

زنی با این ۵ ویژگی مناسب ازدواج نیست

۱.زنی که اغلب دروغ می گوید

اگر شریک عاطفی شما مرتب به شما دروغ می گوید و حرف هایش با هم تضاد دارد، قابل اعتماد نیست. قبل از این که رابطه تان را بیشتر ادامه دهید یا تصمیم بگیرید که با او ازدواج کنید، بهتر است بارها فکر کنید.

از این زنان دوری کنید، اگر عادت دروغ گویی او تغییر نکرد و او نتوانست با شما صادق باشد، بهتر است در مورد او تجدید نظر کنید. هیچ مردی نمی تواند در زندگی مشترک یک همسر دروغ گو را تحمل کند. بنابراین بهتر است قبل از ازدوج مراقب انتخاب تان باشید.

از این زنان دوری کنید

۲.زنی که بیش از حد مادی گرا است

از این زنان دوری کنید، خوب، دوست داشتن چیزهای مادی واقعا هیچ اشکالی ندارد. با این حال، اگر دختری تنها به این دلیل است با شما همراه است که شما ثروت و پول زیادی دارید، انتخاب او به عنوان همسر یک اشتباه بزرگ است. زیرا او به غیر از ثروت شما به چیز دیگری فکر نمی کند و زمانی که وضعیت مالی شما دگرگون شود، ممکن است به راحتی شما را رها کند.

بنابراین بهتر است به صحبت های او در مورد  گرفتن هدایای گران قیمت، خرید های مداوم و بردن او به شام های شیک دقت کنید. اگر او از شما چنین انتظاراتی دارد بدایند که او بیش از حد مادی است و به غیر نیازهای مالی اش به شما دلبستگی ندارد. چنین زنانی هرگز نمی تواند همسر قابل اعتماد در روزهای دشوار زندگی باشد. بهتر است از او دوری کنید.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۳.زنی که بی احترامی می کند

از این زنان دوری کنید، زن مورد نظر تان را برای قرار شام یا نهار بیرون ببرید و فقط به رفتار او با کارکنان هتل و سایر افراد توجه کنید. اگر او به آنها بی احترامی کند و نگاه بالا به پایین داشته باشد، واضح است که در آینده به شما نیز بی احترامی خواهد کرد.

از این زنان دوری کنید، قطعا شما می خواهید با زنی ازدواج کنید که به شما، خانواده و دوستان تان احترام بگذارد. بنابراین قبل از انتخاب خود، مطمئن شوید که او نسبت به افراد یا چیزهایی که دوست دارید بی احترامی نمی کند.

از این زنان دوری کنید

۴.زنی که شکاک است

یک زن مرموز و شکاک می تواند زندگی شما را به جهنم تبدیل کند. او چیزهای کوچک را بزرگ و پیچیده جلوه می دهد. او بی وقفه با شما تماس می گیرد و پیام می دهد تا بفهمد در کجا و مشغول چه کاری هستید.

از این زنان دوری کنید، یک زن شکاک هرگز دوستان یا همکاران جنس مخالف شما را تحمل نخواهد کرد. همچنین نمی توانید در چنین رابطه ای انتظار اعتماد داشته باشید، بنابراین با یک زن شکاک ازدواج نکنید.

۵.زنی که همیشه عصبانی است

از این زنان دوری کنید، زنی که همیشه عصبانی است و زبان تلخی دارد، قابل تحمل نیست. زیرا او نمی تواند رفتارها و شوخی های مخالف شما را تحمل کند، سریع عصبانی می شود و دعوا می کند. او ممکن است بر سر کوچک ترین مسائل مرتب به شما غر بزند و دشنام دهد. کنار آمدن با چنین زنی در زندگی مشترک امکان پذیر نیست. بنابراین بهتر است مردان از زنانی همیشه عصبانی و بد دهان دوری کنند.

بیشتر بخوانید: ۷ ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی که نمی دانستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا