;
خانواده و زناشوییزندگی

قدردانی مرد از زن: ۸ راه برای قدردانی از همسر

قدردانی مرد از زن: همه ما در زندگی صدها مشغله و دغدغه فکری داریم. گاهی آن قدر درگیر مشغله ها و چالش های زندگی هستیم که فراموش می کنیم که شریک زندگی ما هم در کنار ما زحمت می کشد و باید از او قدردانی کنیم. اما با تمام این مشغله های زندگی باید فراموش نکنید که هر چند وقت یک بار از همسر تان تشکر کنید. زیرا او هم با تمام وجود برای شما، بچه ها و زندگی مشترک تان تلاش می کند.

اگر قدردانی از او را فراموش کنید کم کم باعث دلسردی او از زندگی و تلاش هایش خواهد شد. زیرا او فکر می کند که تلاش هایش اصلا دیده نمی شود و خودش برای شما هیچ اهمیتی ندارد. بنابراین برای گرم و صمیمی ماندن زندگی مشترک تان حتما از همسر تان تشکر و قدردانی کنید. در بخش خانواده و زناشویی به بررسی ۸ راه برای قدردانی از همسر پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: از همسرت با این ۶۵ جمله عاشقانه قدردانی کن تا همیشه عاشقت باشد!

۸ راه برای قدردانی از همسر

۱.بی دلیل برای او کاری انجام دهید

برای انجام کاری خوب برای قدردانی از همسر نیازی به موقعیت خاصی ندارید. به علاوه نیازی نیست که چیز فانتزی باشد. شما می توانید چیزهای کوچکی را برای خوشحال کردن همسر تان انجام دهید. مثلا او را ماساژ دهید یا برایش یک چایی دم کنید.

قدردانی مرد از زن، در واقع  این کارهای کوچک به آوردن لبخند بر لبان او کمک می کند و او احساس می کند که شما از او قدردانی می کنید. به علاوه مهم این است که برای انجام کاری فقط برای او، بدون هیچ دلیلی وقت بگذارید.

۲.برای نشان دادن عشق و قدردانی خود به او پیامکی بفرستید

قدردانی مرد از زن، یک متن عاشقانه برای همسر خود بفرستید. قدردانی از کسی که دوستش دارید آسان تر از این نیست. هیچ چیز بهتر از یک پیام غافلگیرکننده در وسط روز نیست که او را بخنداند.

اگر می خواهید در روابط از عشق زندگی خود قدردانی کنید، در میانه یک روز کاری پرمشغله برای او یک پیام کوتاه بفرستید، فقط به او بگویید که به یادش هستید و دوستش دارید. عباراتی مانند «دوستت دارم و از تو قدردانی می‌کنم» یا یک جمله ساده مثل «من از تو قدردانی می‌کنم» شگفت‌انگیز است.

قدردانی مرد از زن

۳.غذای مورد علاقه او را درست کنید

یکی از راه‌های نشان دادن قدردانی در یک رابطه، آشپزی برای طرف مقابل تان است. این ایده ساده ای برای قدردانی از او است. شام مورد علاقه‌اش را طوری درست کنید که وقتی به خانه می‌رسد غافلگیر شود. این قطعا یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن قدردانی از شریک زندگی‌تان است. مثلا یک روز ناهار برایش درست کنید یا حتی سعی کنید او را با یک صبحانه در رختخواب غافلگیر کنید.

بیشتر بخوانید: ابراز علاقه به همسر: ۱۰ راه جالب رمانتیک بودن زن برای مرد!

۴.به او یک روز مرخصی از مسئولیت خانه را بدهید

همه ما می دانیم که او در خانه چقدر کار می کند و مشغول است و گاهی اوقات تنها دادن یک روز مرخصی به شریک زندگی مان معجزه کند. به جای او شما تمام کارهایش را انجام دهید و بگذارید او استراحت کند. شما می توانید خرید مواد غذایی را انجام دهید، خانه را تمیز کنید، چمن را بچینید یا هر کار دیگری که نیاز باشد را انجام دهید.

۵.او را نوازش کنید و برایش عاشقانه حرف بزنید

هیچ چیز نمی تواند به انسان کمک کند که به اندازه یک روز نوازش کردن احساس عزیز بودن کند! شما می توانید او را ببوسید. موهایش را نوازش کنید. او را ماساژ دهید یا فقط برای یک ساعت او را در آغوش بگیرید و عاشقانه برایش حرف بزنید. حتی از اوایل رابطه و آشنایی تان برایش صحبت کنید و تمام خاطرات خوب تان را با هم مرور کنید.

۶.از او تشکر کنید

قدردانی مرد از زن، قدردانی خود را با یادآوری این که چقدر برای شما مهم است را به او نشان دهید. بارها به او بگویید که چقدر دوستش دارید و به خاطر تمام زحماتش در زندگی از او ممنون هستید. از صبوری و گذشت او در زندگی تشکر کنید و از زحماتی که برای شما و زندگی مشترک تان می کشد قدردانی کنید. این تشکر های کوچک برای زنان بسیار مهم است و باعث می شود او با عشق بیشتر در زندگی اش تلاش کند.

بیشتر بخوانید: خصوصیات همسر خوب: ۱۰ نشانه که همسر خوبی انتخاب کردی

قدردانی مرد از زن

۷.محبت و عشق خود را به او ابراز کنید

نشان دادن قدردانی در یک رابطه کمک زیادی به استحکام پیوند عشقی شما می کند. کمی بیشتر او را در آغوش بگیرید. کمی عمیق تر ببوسید و با محبتی که دارید در چشمان او نگاه کنید. گاهی اوقات باید این قدردانی را از طریق ابراز محبت و عشق خود نشان دهید.

وقتی می‌توانید در چشمان او نگاه کنید و صمیمیت فیزیکی و آن ارتباط را به یک اولویت واقعی تبدیل کنید، آنگاه تمام آنچه را که باید بدانند به او می‌گویید. اگرچه زندگی پر از مشغله است، اما تلاش برای قوی نگه داشتن این پیوند و ارتباط فیزیکی باعث می شود که او احساس شما را بداند و در زندگی اش إحساس خوشبختی کند.

۸.با او صحبت کنید و به او یادآوری کنید که چرا او را دوست دارید

قدردانی مرد از زن، بودن در کنار کسی که دوستش دارید اغلب یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن قدردانی در روابط است. در کاری به او کمک کنید یا فقط زمانی که به شما نیاز دارند به او گوش دهید. اگرچه نشان دادن قدردانی از عشق زندگی‌تان به روش‌های منحصربه‌فرد همیشه خوب است. اما در مورد نشان دادن عشق و قدردانی نیز می‌توان به بازگشت به اصول اولیه اشاره کرد.

مردان، تا آنجا که می توانید از زن خود به صورت شفاهی قدردانی کنید، زیرا آنها عاشق شنیدن این موضوع هستند.  بنابراین مرتب با او صحبت کنید و با کلمات بیان کنید که چرا او را دوست دارید و یا او برای شما بسیار مهم است. زنان عاشق شنیدن این جملات هستند.

بیشتر بخوانید: با این ۱۵ تکنیک ساده تبدیل به بهترین دوست همسرتان شوید!  

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. همه این کارها را انجام دادیم و باز هم روی اعصاب، خودش نمی دونه از این دنیا و زندگی چی می خواهد و کجای دنیا ایستاده. گاهی اوقات از حجم سرزنش ها و سرکوفتهاش حالم بهم می خوره و برای فرار و نزدیک نشدن به او برنامه ریزی می کنم ولی بخاطر بچه ها کوتاه می یام و تحمل می کنم.

    1. من ۲۴ساله ازدواج کردم ولی شوهرم هی به من میگه از من بدش میاد منم همش کوتاه میام و بخاطر پسرم و دخترم حرفی نمی‌زنم فقط بغضم رو قورت میدم و راهی ندارم برا فرار چون پول ندارم برم تقاضای طلاق بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا