;
خانواده و زناشوییزندگی

ابراز علاقه به همسر: ۱۰ راه جالب رمانتیک بودن زن برای مرد!

ابراز علاقه به همسر: مردان به اندازه زنان کارهای عاشقانه و رمانتیک بودن را دوست دارند و از آن قدردانی می کنند. هیچ مردی وجود ندارد که بگوید همسر رمانتیک را دوست ندارد. بلکه آن ها به دنبال آن است که در موقعیت های مختلف زن برای او رمانتیک باشد و کارهای عاشقانه انجام دهد. اگر به شدت شوهر خود را دوست دارید و می خواهید برای او رمانتیک باشد اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، این مقاله را بخوانید. در بخش خانواد و زناشویی، ۱۰ راه برای رمانتیک بودن زن برای مرد بیان شده است. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

۱۰ راه جالب رمانتیک بودن زن برای مرد

۱.به او بگویید، کدام ویژگی هایش را دوست دارید

زمانی که همسر شما از زبان شما می شنود که چه ویژگی های او را دوست دارید، حس رضایت و خوشحالی به او دست می دهد. بنابراین هر روز یک لحظه از او تعریف کنید. آیا روشی را که او همیشه شما را می خنداند دوست دارید؟ آیا او را تحسین می کنید که چگونه او در حرفه خود پیش می رود؟ آیا او بهترین تخم مرغ را که تا به حال خورده اید، درست می کند؟ در مورد هر کار مثبت و ویژگی مثبت همسر تان حرف بزنید و بگویید که چقدر دوستش دارید و به او افتخار می کنید.

۲.او را نوازش و لمس کنید

ابراز علاقه به همسر، منظور رابطه جنسی نیست، اگرچه این هم سرگرم کننده است. اما لمس را به بخشی منظم از زندگی مشترک خود تبدیل کنید. وقتی در خیابان راه می روید دست او را بگیرید یا وقتی روی کاناپه با هم استراحت می کنید، موهایش را نوازش کند.  یا گرفتن دست او در هنگام راه رفتن یا در آغوش گرفتن  و بوسیدن گونه او هر دو شما را به هم نزدیک ترمی کند و صمیمیت بین شما را تقویت می کند.

ابراز علاقه به همسر

۳.برای یک قرار عاشقانه بیرون بروید

وقتی متاهل هستید، فراموش کردن قرار های عاشقانه بسیار آسان است. وقت آن است که دوباره آن شعله های اوایل رابطه تان را روشن کنید و با هم گاهی برای صرف شام یا نوشیدن یک قهوه بیرون بروید. را روشن کنید. یا با هم به سینما بروید. بهتر است برای داشتن حس عاشقانه بیشتر، جداگانه آماده شوید و در محل ملاقات، درست مانند ابتدای رابطه خود، ملاقات کنید.

۴.یک یادداشت عاشقانه بفرستید

ابراز علاقه به همسر، برای او یادداشتی بنویسید که به گونه ای طراحی شده است که لبخندی بر لبانش بیاورد. چه شیرین باشد چه تند، یا خنده دار، چیزی بنویسید که می دانید او دوستش خواهد داشت. آن را داخل کیف پول یا سبد ناهار او قرار دهید یا داخل کتابی که در حال خواندنش است، بگذارید. این یک سورپرایز آسان و شیرین است که باعث می شود او احساس قدردانی و عشق کند.

بیشتر بخوانید: چگونه برای یک مرد یک زن رمانتیک باشیم +۱۱ تکنیک طلایی

۵.ماجراجویی کنید

داشتن یک ماجراجویی با هم راهی عالی برای برگرداندن جرقه ای کوچک به رابطه شماست. آیا کاری وجود دارد که شوهر شما دوست دارد انجام دهد یا همیشه دوست داشته انجام دهد، مانند اسکی یا یادگیری یک زبان جدید؟ آیا جایی وجود دارد که همیشه گفته‌اید با هم می‌روید، یا رستورانی که قصد امتحان کردن آن را دارید؟ اکنون زمان انجام آن است. یک شب یا آخر هفته را در نظر بگیرید و کمی ماجراجویی برای خود داشته باشید. زیرا انجام کاری جدید و تازه باعث می شود رابطه شما نیز احساس جدیدی داشته باشد.

۶. او را تشویق کنید تا در دورهمی دوستان خود شرکت کند

ابراز علاقه به همسر، مردان نیز مثل شما هستند. همان قدر که شما دوست دارید با دوستان خود بیرون بروید، آن ها هم دوست دارند گاهی با دوستان خود باشند. پس بهتر است هر چند وقت یک بار او را تشویق کنید تا با دوستانش وقت بگذراند و در رویداها و برنامه هایی با آن ها شرکت کند.

۷. به او زمان استراحت بدهید

آیا او همیشه شام ​​می پزد یا سطل زباله را بیرون می آورد؟ یکی از کارهایش را برای یک شب شما انجام دهید و بگذارید برای خودش وقت بگذارد. شاید او در مورد یک پروژه کاری استرس داشته باشد، یا ساعت های طولانی کار کرده است. با پختن غذای مورد علاقه اش، انجام یک ماساژ یا برخی کارهای اضافی در خانه از او حمایت کنید تا کمی آرام شود.

بیشتر بخوانید: هدیه تولد برای شوهر: ۲۴ ایده شگفت انگیز، ساده و رمانتیک!

ابراز علاقه به همسر

۸.فعالیت های مشترک

ابراز علاقه به همسر، ورزش منظم برای سلامتی شما مفید است، آن را با هم انجام دهید تا بتوانید همزمان با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید. برای دویدن در پارک محلی بروید، اسکیت روی یخ یا تنیس را امتحان کنید. احساس بسیار خوبی خواهید داشت و گذراندن وقت با یک دیگر عشق و هیجان بیشتری به رابطه شما می دهد.

۹.لباسی که او دوست دارد، بپوشید

اکنون دهه ۱۹۵۰ نیست و ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که فقط برای مرد خود لباس بپوشید. با این حال، لباسی که او دوست دارد، بهتر است برای خوشحال کردن او آن را امتحان کنید. او چیزی را که می بیند،  دوست خواهد داشت و از این که زحمت کشیدید و آن را برای او پوشیدید، قدردانی می کند. بنابراین دفعه بعد که از لباسی تعریف کرد یا این که گفت با آن پیراهن دکمه‌دار خیلی بامزه به نظر می‌رسید، توجه داشته باشید و دفعه بعد که کاری با هم انجام دادید، آن را بپوشید.

۱۰.پنهانی با هم معاشقه کنید

ابراز علاقه به همسر، یک معاشقه پنهانی کوچک سرگرم کننده و شیطنت آمیز است و بهترین راه برای عشق دادن به شوهرتان است. وسط روز برایش یک پیامک بفرستید. در هنگام خرید خواربار فروشی یا قهوه به داخل خم شوید و چیزهای شیرین را در گوش او زمزمه کنید. اگر برای شام یا نمایشی بیرون هستید، چیزی عاشقانه بنویسید و برای او روی دستمال سفره یا بلیت قرار دهید و آن را به او بدهید.

بیشتر بخوانید: بهبود زندگی جنسی با ۱۰ تکنیک موثر و کاربردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا