;
زندگیخانواده و زناشویی

چگونه برای یک مرد یک زن رمانتیک باشیم +۱۱ تکنیک طلایی

گاهی اوقات دشوار است که بفهمید چگونه می توانید روابط عاشقانه تان را بیشتر تقویت کنید. به خصوص اگر چند سالی از ازدواج تان گذشته است، باید بیشتر از روابط عاشقانه تان مراقبت کنید. در روابط زناشویی زنان نقش مهم تری دارند. زیرا زنان راحت تر می توانند احساسات و محبت خود را بروز بدهند. در مقابل مردان هم نیاز به توجه و محبت دارند. آن ها دوست دارند همسرش او را به مثابه یک قهرمان تعریف و تمجید کند. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به این سوال می پردازیم که چگونه رمانتیک باشیم؟ ۱۱ تکنیک طلایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بیشتر برای همسرتان رمانتیک باشید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های زنان باکلاس و جذاب: با این ۲۳ ویژگی جذاب و باکلاس باشید

۱.از او تعریف کنید

حتی یک تعریف کوچک می تواند معنی زیادی داشته باشد. اگر بیرون رفتید و متوجه شدید که او در تی شرت جدیدش چقدر خوش تیپ به نظر می رسد، به او بگویید. قطعا همسرتان خوشحال می شود. مطمئن شوید که او می داند که شما چقدر او را جذاب، مهربان و بامزه می بینید و از او تعریف و تمجید می کنید تا او احساس خاص بودن کند. به علاوه از شخصیت او نیز تعریف کنید. اگر برای شما یک متن خنده دار می فرستد، به عنوان مثال، به او پیام دهید، تو بامزه ترین مرد جهانی. این پیامت روز مرا ساخت.

۲.به او بگویید که چقدر از او سپاسگزار هستید

چگونه رمانتیک باشیم، هرگز حضور یا عشق او را یک امر بدیهی تلقی نکنید. به او بگویید که چقدر از حضور او در زندگی خود خوشحال هستید. این کار را آزادانه و اغلب انجام دهید تا هرگز فراموش نکند که چقدر شما را خوشحال می کند. این باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود و باعث می شود در کنار شما احساس خوبی داشته باشد.

دفعه بعد که او کار خوبی برای شما انجام داد، چیزی مانند این جمله بگویید: نمی دانم بدون تو چه کار می کردم. تو شیرین ترینی و من خیلی خوش شانس هستم. در زمان استراحت در محل کار با او تماس بگیرید تا به او بگویید چقدر دوستش دارید. چیزی شبیه این بگویید: فقط می خواستم بگویم دوستت دارم و از این که تو را در زندگی ام دارم بسیار خوشحالم. نمی توانم منتظر باشم تا وقتی به خانه برسی.

۳.در طول روز به او پیامک بزنید

این نشان می دهد که او در ذهن شماست، حتی زمانی که با هم نیستید. متن های کوتاه و شیرینی که او را تشویق می کند و به او می فهماند که دل تان برایش تنگ شده برایش بفرستید. این پیام ها به او کمک می کند تا بداند که چقدر برای تان اهمیت دارد. برای او پیام بدهید که دلم برایت تنگ شده، نمی توانم برای رسیدنت به خانه صبر کنم .

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

چگونه رمانتیک باشیم

۴.برای او نامه ها و یادداشت های عاشقانه بنویسید

یادداشت های خود را به طور خاص برای او تنظیم کنید. ابتدا چیزهایی را که واقعاً در مورد مردتان دوست دارید، به یاد آورید. چیزهای خاصی را پیدا کنید، مانند حس خودانگیختگی، حس بی نظیر شوخ طبعی او، یا حتی چیزی فوق العاده منحصر به فرد برای او، مانند زیبایی های ظاهری او. موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و نامه را روی یک تکه کاغذ زیبا یا ثابت بنویسید.

۵.هدایای کوچک و بزرگ به او بدهید

چگونه رمانتیک باشیم، این یک راه عالی برای نشان دادن اهمیت همسرتان است. اگر برای پیاده روی صبحگاهی گرد هم می آیید، نوشیدنی قهوه مورد علاقه او را تهیه کنید. یک لیست پخش از آهنگ هایی که فکر می کنید او واقعاً دوست دارد تهیه کنید و برای او ارسال کنید. اگر او خارج از شهر زندگی می کند، ترتیبی دهید و گلی برای او بفرستید.  لازم نیست پول زیادی خرج کنید تا نشان دهید که به او اهمیت می دهید. هدایای دست ساز به طرز شگفت انگیزی رمانتیک هستند و تلاشی که برای ساختن آنها لازم است بسیار بیشتر از هر مقدار پول است.

۶.کارهای خوب برای او انجام دهید

این خیلی معنی دارد، به خصوص اگر فرصتی وجود نداشته باشد جز اینکه بخواهید احساس خوبی در او ایجاد کنید. غذای مورد علاقه اش را برای او بپزید. مراقب او باشید، به خصوص اگر اخیراً استرس زیادی داشته است. صبح ها وقتی سرکار می روید همدیگر را همراهی کنید تا بیشتر با هم وقت بگذرانید.

۷.قرارهای عاشقانه بگذارید

مهم نیست که چقدر مشغله دارید، مهم است که زمانی را برای گذراندن با مرد خود اختصاص دهید. حداقل یک بار در هفته برای خوردن غذا یا یک شام خوب در آپارتمان خود بیرون بروید. یا در تعطیلات به یک سفر بروید. تلاش کنید بیشتر با هم وقت بگذرانید. در واقع وقت گذاشتن برای همسرتان نشان می دهد که او برای شما ارزش زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

چگونه رمانتیک باشیم

۸.او را تشویق کنید تا کار خودش را انجام دهد

حمایت از سرگرمی ها و علایق مردتان در واقع فوق العاده عاشقانه است. وقتی با دوستانش برنامه دارد برای او خوشحال باشید. او را تشویق کنید تا سرگرمی‌هایش مانند نواختن طبل یا نوشتن داستان‌های کوتاه را دنبال کند. با حمایت از اهداف، علایق و تلاش های فردی او در زندگی، نشان دهید که چقدر در رابطه خود با او مطمئن هستید.

۹.عشق خود را با نوازش و محبت فیزیکی نشان دهید

هنگام احوالپرسی او را در آغوش بگیرید و ببوسید. وقتی با هم تلویزیون تماشا می کنید، سرتان روی سینه او بگذارید یا موهایش را لمس کنید. با هم در رختخواب دراز بکشید تا با هم صحبت کنید. محبت های فیزیکی صمیمت بیشتری خلق می کند و شما را به هم نزدیک تر می کند.

۱۰.در جمع مهربان باشید

چگونه رمانتیک باشیم، وقتی با هم به پیاده روی می روید دست او را بگیرید. وقتی در رستوران به او سلام می کنید، سریع او را ببوسید. در حالی که منتظر شروع یک فیلم در تئاتر هستید، سر خود را روی شانه او بگذارید. در جمع به او لبخند بزنید و محبت تان را بیشتر به او نشان دهید.

۱۱.در مورد رابطه جنسی تان با هم صحبت کنید

در مورد رابطه جنسی تان با یکدیگر صحبت کنید و از او بپرسید که آیا تا به حال دوست دارد چیز جدیدی را امتحان کند. اگر با آنچه او می گوید راحت هستید، ادامه دهید و آن را امتحان کنید. این نشان می‌دهد که به رضایت او اهمیت می‌دهید و امتحان کردن چیزهای جدید با هم می‌تواند إحساس صمیمت بیشتری را بین شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: تسخیر قلب شوهر با ۵۰ جمله ناب عاشقانه و محبت آمیز!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا