;
درمان خانگیسلامت

از بین بردن سرفه: ۵ دمنوش معجزه گر با اثر فوری برای رفع سرفه

از بین بردن سرفه: سرفه که با سرد شدن هوا شروع به افزایش می‌کند، مشکل رایجی در زمستان است. کسانی که می خواهند با استفاده از روش های مختلف از شر سرفه خلاص شوند، می توانند دمنوش های گیاهی را امتحان کنند. در بخش سلامت ۵ دمنوش معجزه گر گیاهی با اثر فوری برای رفع سرفه معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: چای پوست نارنگی: ۱۰ معجزه چای پوست نارنگی که باورکردنی نیست!

۵ دمنوش معجزه گر با اثر فوری برای رفع سرفه

۱.عسل، میخک و زنجبیل

از بین بردن سرفه، با مخلوط کردن۱ قاشق غذاخوری عسل، ۱ قاشق چای خوری زنجبیل پودر شده و ۱ قاشق چای خوری میخک می توانید به درمان کمک کنید. این درمانی که تهیه کرده اید به شما در از بین رفتن سرفه کمک می کند.

از بین بردن سرفه

۲.چای لیندن

از بین بردن سرفه، یکی از رایج ترین روش هایی که در هنگام سرفه نام برده می شود، بدون شک نوشیدن چای نبات است. به لطف ترکیبات موجود در چای لیندن، از تحریک جلوگیری می کند و گلو را نرم می کند. به همین دلیل است که می توانید حداقل روزی یک لیوان چای لیندن برای کاهش سرفه مصرف کنید.

۳.عسل و فلفل سیاه

از بین بردن سرفه، یک قاشق چایخوری فلفل سیاه و ۲ قاشق غذاخوری عسل را به آب داغ اضافه کنید. پس از حدود ۱۵ دقیقه دم کردن، می توانید با نوشیدن مخلوط، سرفه را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از سرفه: ۷ روش خانگی شگفت انگیز برای جلوگیری از سرفه

از بین بردن سرفه

۴.چای سبز

از بین بردن سرفه، چای سبز که دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی است، نقش زیادی در بهبود سیستم ایمنی و عفونت های گلو دارد. برای مقابله با سرفه می توانید چای سبز مصرف کنید.

۵.آویشن و عسل

از بین بردن سرفه، آویشن گیاه مناسبی برای مقابله با عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی و بیماری هایی مانند برونشیت است. از آنجایی که این بیماری ها، بیماری هایی هستند که باعث سرفه می شوند، می توانید آویشن را با مخلوط کردن آن با عسل مصرف کنید تا از شر این سرفه ها خلاص شوید.

بیشتر بخوانید: طول عمر با آب آویشن: ۱۸ خواص آویشن برای سلامت و زیبایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا