;
تفریح و سرگرمی

قدرت پنهان خود را با انتخاب یکی از این گیاهان آپارتمانی شناسایی کنید!

تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی: شما می توانید با تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی به عمق شخصیت خود پی ببرید! این تست سرگرم کننده و روشنگر دیدگاه های جالبی را در مورد ویژگی های شخصیت شما ارائه می دهد و نقاط قوتی را که ممکن است حتی از داشتن آنها ندانید را آشکار کند. آیا آماده کشف ویژگی های درونی خود هستید؟ پس اکنون در تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی مجله خبری چشمک شرکت کنید!

شاید بپسندید: باهوشا بگن که این زن چند تا بچه دارد!؟

تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی

به تست شخصیت منحصر به فرد ما خوش آمدید که به شما کمک می کند تا قدرت پنهان خود را کشف کنید و درک بهتری از خود به دست آورید. این آزمایش در اطراف دنیای طبیعی، به ویژه گیاهان می چرخد. گیاهان نیز مانند مردم دارای ویژگی های متنوعی هستند. با شناسایی یکی از سه گیاه داده شده، ممکن است چیز جدیدی در مورد خود کشف کنید.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی شیر مغرور و موش!

تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:ریاضی ات خوب باشه در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا خواهی کرد!

تفسیر تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، نگاهی به تصویر زیر بیندازید و گیاهی را انتخاب کنید که با شما طنین انداز می شود. زیاد درنگ نکنید، به ناخودآگاه خود اجازه دهید صحبت کند و یکی را انتخاب کنید که برای اولین بار توجه شما را جلب می کند.

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بهت بگم بهترین ویژگی ات چیه!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  آیا می دانستید که نوع دست دادن افراد، شخصیت آنها را رو می کند!

تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی

گیاه آپارتمانی شماره 1

اگر گیاه اول ابتدا توجه شما را جلب کرد، شما فردی با انعطاف پذیری قوی هستید و توانایی سازگاری با هر موقعیتی را دارید. قدرت پنهان شما در استقامت و عزم شما نهفته است. همانطور که این گیاه در سخت ترین شرایط رشد می کند، شما نیز این توانایی را دارید که طوفان های زندگی را پشت سر بگذارید و قوی تر ظاهر شوید.

با این حال، به دلیل ماهیت مستقل خود، ممکن است مانند خارهای یک کاکتوس، به عنوان یک فرد دور از اجتماع و جمع در نظر گرفته شوید.

شاید بپسندید: آزمون ریاضی خفن: با حرکت دادن 2 چوب کبریت، بین دو معادله تعادل ایجاد کن!

گیاه آپارتمانی شماره 2

انتخاب گل آپارتمانی شماره 2 نشان دهنده شخصیتی شاد و خوش بین است. قدرت پنهان شما توانایی شما برای گسترش شادی و مثبت بودن در هر کجا که هستید است.

شما مانند گلی هستید که هر باغی را با رنگ های زنده اش روشن می کند. از طرف دیگر، ممکن است گاهی اوقات مسائل جدی را نادیده بگیرید یا آن را کم اهمیت جلوه دهید، و ترجیح می دهید حالت آفتابی داشته باشید. مهم است که به یاد داشته باشید که پرداختن و احساس کردن طیف کاملی از احساسات انسانی، نه فقط احساسات مثبت، اشکالی ندارد.

گیاه آپارتمانی شماره 3

اگر گیاه سوم انتخاب شماست، پس شما فردی قابل اعتماد و ثابت هستید. قدرت پنهان شما، صبر و ثبات باورنکردنی شماست. درست مانند درخت بلوط، شما در تمام فصول زندگی قوی می ایستید و برای اطرافیان خود پناه و حمایت می کنید. با این حال، نیاز شما به ثبات ممکن است شما را در برابر تغییر مقاوم کند.

به یاد داشته باشید، رشد اغلب با خارج شدن از مناطق امن ما ناشی می شود. این تست برای کمک به شما طراحی شده است که نقاط قوت پنهان خود را کشف کنید و شاید حتی نقاطی از شخصیت خود را که ممکن است بخواهید روی آنها کار کنید روشن کند.

امیدوارم از تست شخصیت با گیاهان آپارتمانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیز مثل عقابه، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست شخصیت : منظره پاییزی مورد علاقه‌ات کدومه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر دو بچه بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 2 تفاوت تصویر پرنسس های دیزنی رو پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

فقط افرادی که دقت شون بالاست، 10 تفاوت تصویر مادر و فرزند را پیدا می کنند!

حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

یکی از ساعت ها را انتخاب کن: نکات جالبی را درباره شخصیت و نگاهت به زندگی خواهی فهمید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا