;
آرایش و زیباییدنیای مد

14 زیباترین و بهترین رنگ مو 1401

کافی است به اینترنت و سایت هایی که به مسائل آرایش و زیبایی می پردازند، مراجعه کنید. شما  می توانید روندهای در حال تغییر مو را به دقت دنبال کنید. به این ترتیب هیچگاه از آخرین ترندها و مدل های آرایشی و … عقب نخواهید ماند. امروز در این مطلب کوتاه از سری مطالب دنیای مد و آرایش به زیباترین و بهترین رنگ مو 1401 پرداخته ایم. با چشمک همراه باشید و نظرات خود را از طریق بخش نظرات منعکس کنید.

بیشتر بخوانید: درمان موهای خشک و وز در آشپزخانه شما است + ۱۰ ماسک جادویی خانگی

زیباترین و بهترین رنگ مو 1401

رنگ موهای قهوه ای خاکستری و سرد

اولین مورد از برجسته ترین، زیباترین و بهترین رنگ مو 1401، رنگ موهای قهوه ای سرد و خاکستری است! در واقع، ما فکر می کنیم یکی از جذاب ترین ترندهای سال است! شیک ترین رنگ موی خاکستری و قهوه ای سرد، رنگ موی قهوه ای شاه بلوطی سرد، قهوه ای موکا سرد و قهوه ای شکلاتی سرد است. اگر می‌خواهید به بهترین رنگ مو 1401 دست یابید، باید به رنگ‌ قهوه‌ای خاکستری و سرد فرصت بدهید.

رنگ موهای قهوه ای خاکستری و سرد

رنگ موی شکلاتی تیره

رنگ موی شکلاتی تیره که نوید ظاهری اسرارآمیز را می دهد، یکی از شیک ترین رنگ های قهوه ای شکلاتی سال 1401 است! این رنگ زیبا با انعکاس های طلایی مناسب افرادی است که رنگ پوست روشن دارند!

رنگ موی شکلاتی تیره

بیشتر بخوانید:آرایش مناسب با سبک لباس: با هر سبک لباس چگونه آرایش کنید؟

رنگ مو برنزی از بهترین رنگ مو 1401

ما اغلب رنگ موهای برنزی را در ترندهای موی 1401 می بینیم. در بین این تیپ ها، رنگ موی قهوه ای برنزی بیش از همه به چشم می خورد! رنگ موی قهوه‌ای برنزی مدت‌هاست در لیست‌های ترند بوده است، برسید. با کرم مراقبت از موی عصاره فندق، موهای شما هم فوق العاده براق و هم نرم می شود!

رنگ موی برنزی بیشتر به افراد با پوست گندمی می آید. در میان بهترین رنگ مو 1401، رنگ های برنزی اغلب ظاهر می شوند. افراد گندمگونی که می خواهند در سال جدید رنگ سردتری در موهای خود داشته باشند با رنگ موهای قهوه ای برنزی، جذاب تر به نظر می رسند!

رنگ مو برنزی از بهترین رنگ مو 1401

رنگ موهای کاراملی گرم

رنگ موی کاراملی در سال 1401 مانند هر سال بسیار محبوب است. رنگ های کرم کارامل و کارامل عسلی از جمله موارد مورد علاقه زنان هستند! رنگ موی کاراملی یکی از رنگ های کمیاب مو است که مناسب هر رنگ پوستی است. به همین دلیل است که می توانید با رنگ موی کاراملی در سال 1401 بدون ریسک کردن، ظاهری جدید داشته باشید.

برای اینکه رنگ موی کاراملی چشم نواز باشد، مهم است که روشن و درخشان باشد. موهای شما با کرم مراقبت از مو بر پایه عسل عالی به نظر می رسد!

رنگ موهای کاراملی گرم

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

رنگ مو قهوه ای بادامی از بهترین رنگ مو 1401

رنگ موی قهوه ای بادامی با انعکاس طلایی روی رنگ موی قهوه ای تیره یکی از جذاب ترین و بهترین رنگ مو 1401 است. قهوه ای بادامی که یکی از رنگ های مویی است که به هر رنگ پوستی می آید، مخصوصا برای افرادی که چشم های رنگی دارند مناسب است.

رنگ مو قهوه ای بادامی از بهترین رنگ مو 1401

رنگ مو مسی

مسی، رنگ مویی که شما را یک قدم جلوتر از همه می برد، یکی از شیک ترین رنگ موهای سال 1401 است! در میان رنگ‌های مسی، رنگ قرمز با انعکاس مسی به نام سلطان مس بسیار محبوب است. رنگ موهای مسی امسال جزو رنگ های قرمز ترجیحی خانم ها خواهد بود!

زنانی که عاشق دیدن رنگ های قاطع در موهای خود هستند، این رنگ را می پسندند! اگر می خواهید رنگ مسی سرزنده و سرد را به جای رنگ موهای کلاسیک ترجیح دهید، می توانید رنگ های قهوه ای مسی یا قهوه ای روشن را امتحان کنید. رنگ‌های مسی بیشتر به پوست‌های روشن می‌آیند، اما هر چهره‌ای می‌تواند رنگ موی مسی تیره را بدون ترس امتحان کند!

بیشتر بخوانید:  6 مهمترین روش‌های نگهداری از موهای رنگ شده که اکثراً از آنها غافلند!

رنگ موی پاستلی

روند رنگ مو، که در آن از رنگ های پاستلی با هم استفاده می شود، در سال 1401 با سرعت کامل ادامه می یابد. با استفاده از رنگ های صورتی، آبی، بنفش، پاستلی می توانید ظاهری عالی داشته باشید. البته اگر رنگ موهای شما به رنگ های تیره است، باید قبل از اینکه رنگ های پاستلی روی موهایتان دیده شود، رنگ مو را روشن کنید. پس از روشن شدن رنگ مو، نباید از مراقبت از مو غافل شوید.

رنگ موی پاستلی

قهوه با رنگ موی شیری از بهترین رنگ مو 1401

قهوه با رنگ موی شیری با انعکاس سرد، جزو موارد مورد علاقه خانمهاست! قهوه با شیر با رنگ طبیعی و روشن، مناسب همه رنگ های پوست است. ما مطمئن هستیم که شما نیز آن را دوست خواهید داشت!

قهوه با شیر مخصوصا برای خانم هایی که دوست دارند طبیعی و ساده به نظر برسند مناسب است. این رنگ مو که شبیه رنگ موی شماست، در سال 1401 مکررا ظاهر خواهد شد. اگر می خواهید از مد موهای 1401 پیروی کنید و می خواهید موهایتان طبیعی به نظر برسد، می توانید این رنگ های قهوه ای طبیعی را انتخاب کنید.

قهوه با رنگ موی شیری از بهترین رنگ مو 1401

بیشتتر بخوانید: ۱۰ روش خانگی ساده و موثر برای نابودی شوره سر

رنگ مو فوم عسلی

موهای عسلی که به هر رنگ پوستی حال و هوای متفاوتی می بخشد با انعکاس های گرم خود یکی از چشم نوازترین رنگ های مو است. به نظر ما، یکی از ترجیح داده شده ترین رنگ موهای روشن در سال 1401 است! در صورت تمایل می توانید موهای عسلی را با تکنیک بالیاژ به موهای خود حمل کنید. بالیاژ عسلی رنگ بیشتر به رنگ های سبزه و گندمی می آید!

رنگ مو فوم عسلی

رنگ موی قهوه ای فندقی

بعد از بادام، رنگ موی قهوه ای فندقی در لیست ترندها قرار دارد! رنگ موی قهوه ای فندقی با انعکاس های مسی و خاکستری ظاهری چشم نواز دارد.

بیشتر بخوانید:۱۰ تکنیک طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان که قبلا نمی دانستید

رنگ موی قهوه ای قرمز از بهترین رنگ مو 1401

قرمز شب با انعکاس های سرد به نام Irize جای خود را در بین رنگ موهای 2022 می گیرد! یک رنگ موی بسیار چشمگیر و قاطع، زرشکی یا قرمز شب بیشتر به رنگ های پوست روشن می آید.

رنگ موی قرمز قهوه ای در افرادی که پوست گندمی دارند بسیار سرد به نظر می رسد. اگر پوست روشنی دارید و به دنبال رنگی هستید که با رنگ پوست شما متضاد باشد، باید با رنگ موی قهوه ای قرمز روبرو شوید!

رنگ موی قهوه ای فندقی

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز آلوئه ورا برای پوست و زیبایی + عوارض جانبی

رنگ موی بلوند طلایی

انعکاس طلایی در موهایتان چطور؟ رنگ موی طلایی پس از چند سال به ترند مو در سال 1401 باز می گردد. اگر مد مو را از نزدیک دنبال می کنید، می دانیم که برای امتحان موهای بلوند طلایی نمی توانید صبر کنید. موهای بلوند طلایی برای افراد با پوست روشن به نظر می رسد. اگر پوست روشنی دارید، ظاهری طبیعی، خنک و معصوم ایجاد می کند.

رنگ موی بلوند طلایی

رنگ موی بلوند سرد از بهترین رنگ مو 1401

اگر انعکاس های خاکستری و سرد را در موهایتان دوست دارید، باید انتخاب رنگ موهایتان، بلوند سرد باشد! رنگ موی بلوند سرد با انعکاس سرد در آن ظاهری بسیار خنک ایجاد می کند.

همچنین می توانید رنگ موی بلوند سرد را به عنوان بالیاژ امتحان کنید. با استفاده از بالیاژ بلوند سرد روی رنگ موهای خود، می توانید جذاب ترین زن در سال 1401 باشید!

رنگ موی بلوند سرد از بهترین رنگ مو 1401

بیشتر بخوانید: 9 بهترین ترفند برای فر کردن موها، بدون استفاده از وسایل گرمازای آرایشی!

رنگ موی خرمایی مرواریدی

اگر می خواهید رنگ قهوه ای روشن تری را در موهای خود امتحان کنید، یکی دیگر از رنگ های محبوب موی امسال، رنگ موی خرمایی مرواریدی است. رنگ های درخشان قهوه ای رنگ شما را پرانرژی و سرزنده تر نشان می دهد.

رنگ موی خرمایی مرواریدی

بیشتر بخوانید: ۴ نکته مهم برای مراقبت از موهای نازک + جلوگیری از ریزش مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا