;
خانواده و زناشوییزندگی

بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

بی محبتی شوهر: خیلی از خانم ها همیشه از این شکایت دارند که با مردی بی احساس زندگی می کنند که هیچ درکی از ابراز عشق و محبت ندارد؛ به طوری که هرگاه می خواهند راجع به احساساتش با او صحبت کنند همه چیز را به سخره می گیرد و به ابراز احساسات و عواطف، علاقه چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید: فراری دادن مردان: این رفتارهای زنانه هر مردی را فراری می دهد!

این افراد معمولا قوی و کم حرف، موجوداتی فاقد احساسات هستند، کسی که نمی دانید اصلا چیزی حس می کند یا نه! اگر شما هم در زندگی تان با مردی زندگی می کنید که بیان احساسات عاطفی را نشانه ضعف می‌داند، این مطلب بخش خانواده و زناشویی می تواند کمک تان کند بی محبتی شوهرتان را درمان کنید و از زندگی با او بیشتر لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

شوهرتان می تواند احساساتی شود به شرطی که…

متأسفانه عشق ورزیدن به همسر در همه مواقع نمی تواند او را تغییر دهد، اما عشق می تواند تا حدودی تاثیر گذار باشد. بعضی اوقات مردها از لحاظ عاطفی، پذیراتر می شوند اما به اندازه ای که برای موفقیت در رابطه کافی باشد، نیست.

بی محبتی شوهر، برخی اوقات این فرآیند طولانی است و شما چنان در آن موقع بسیار عصبانی هستید و می پندارید که عشق همسرتان دیگر به دردتان نمی خورد. گاهی اوقات زمان جدایی و ترک او، می بینید به طور ناگهانی عشقتان اثر کرده است و بالاخره همسرتان تغییر می کند، اما شاید این تغییر خیلی دیر شده باشد.

بی محبتی شوهر، اگر همسرتان مایل به تغییر باشد می توان به او کمک کرد تا از لحاظ احساسی پذیراتر شود. عشق شما می تواند تاثیرات فوق‌العاده ای روی زندگی یک مرد داشته باشد و می تواند حمایت، امنیت، شوق و جراتی را که برای روبرویی با دنیای درونی احساساتش نیاز دارد را به او بدهد. اما تا خودش نخواهد، شما نمی توانید کمکش کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ باور کاملا اشتباه در مورد یائسگی زنان که نمی دانستید!

بی محبتی شوهر

بیشتر بخوانید: دختران و زنانی با این ۹ ویژگی مناسب ازدواج نیستند!

با این 3 قدم زندگی را سرشار از عشق کنید

به نامزد یا همسرتان کتاب هایی که مختص مردها است را هدیه بدهید. از بزرگ‌ترین اشتباهات زنان این است که برای رابطه خودشان بدون اطلاع نامزد یا همسرشان تصمیمی می گیرند و آن را اجرا می کنند.

بی محبتی شوهر، آنچه همسرتان بدان فکر می کند می تواند مهم تر از این باشد که بیاموزد چگونه باید ارتباط خوبی برقرار کند یا آسیب پذیرتر باشد و با احساسات و عواطف خود تماس بیشتری داشته باشد. اگر بدون آن که همسرتان بداند درباره رابطه تان تصمیم می گیرید، نه تنها به او احترام نمی گذارید، بلکه خود را دچار یاس، سرخوردگی و دلشکستگی می کنید.

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

قدم اول:

بی محبتی شوهر، تصویر ذهنی خود را درباره یک رابطه ایده آل و همسرتان را به او توضیح دهید. در رابطه تان صریح و واضح با همسر خود صحبت کنید و دقیق باشید و از او بپرسید که فکر می کند فرد ایده آلی برای زندگی است.

شاید بپسندید: ۸ رفتاری که نشان می ده شوهرت ازت سوءاستفاده می کنه!

قدم دوم:

بی محبتی شوهر، از همسرتان بخواهید که خواسته های خود را از یک رابطه ایده آل توضیح دهد، اما تنها بگذارید خودش نظراتش را بیان کند و از طرف او حرف نزنید.

احتمالاً بپسندید: ازدواج رمانتیک بهتر و موفق تره یا ازدواج توافقی؟

قدم سوم:

در مورد صحبت هایی که می کند و اطلاعاتی که در اختیارتان می گذارد فکر کنید و به رفتار او دقت نمایید که آیا خصوصیاتی که به دنبالش هستید را از خود بروز می دهد و یا فقط صحبت می کند.

احتمالا بپسندید: ازدواج با مرد زیبا: زیبایی مرد چه تاثیری در طول رابطه و ازدواج داره؟

نکته مهم در مورد بی محبتی شوهر

عشق شما در زندگی مردتان می تواند تاثیر گذار باشد و اگر او بخواهد شما می توانید به او کمک کنید تا از لحاظ احساسی بازتر شود.

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

بی محبتی شوهر

بیشتر بخوانید: ازدواج با دختر پولدار + مزایا و معایب

بگذارید مردها به او بگویند چه کند

بی محبتی شوهر، به نامزد یا همسرتان کتاب هایی که مختص مردان نوشته شده را هدیه بدهید. در این زمینه سال های اخیر کتاب های فوق‌العاده ای نوشته شده که نظرات زیادی را از دیدگاه مردها و درباره مردها ارائه می دهد.

پس به یک کتابفروشی مراجعه کنید و کتاب های روانشناسی را انتخاب کنید که فکر می کنید، برای شوهرتان جالب تر است. بعد از خواندن آن کتاب ها نظر همسرتان را جویا شوید، ببینید کدام بخش ها را برای درک بهتر او به شما پیشنهاد می کند تا بخوانید.

احتمالاً بپسندید: علاقه مند کردن زن به مرد: ۵ ترفند باحال برای دوباره علاقه مند کردن همسر!

بدها و خوب ها در بهبود ارتباط

بی محبتی شوهر، برخی اشتباهات کوچک سبب ایجاد سوء تفاهم می شود که نه تنها رابطه شما را بهتر نمی کند بلکه سبب دوری شما از یکدیگر می شود.

بیشتر بخوانید: چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم + ۹ روش موثر

 

 

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید جالب باشد: چرا مردان نمی توانند ابراز عشق کنند + ۱۰ دلیل جالب که نمی دانستید!

احتمالا بپسندید: کاهش وزن و از بین بردن چربی شکم با ۲۰ روش سالم و ساده تا عید نوروز!

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

این مطلب هم جالب خواهد بود: جذب شدن مرد به زن: هر مردی جذب این ۵ ویژگی یک زن می شود!

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

بیشتر بخوانید: زوج های موفق این 5 ویژگی را دارند!؟

شاید بپسندید: متولدین این ماه ها عاشقان و دلباخته های زیادی دارند!

بخوانید: این چند نفر رو از زندگیت حذف کن، زندگیت آروم و شاد میشه!

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا