;
آرایش و زیباییدنیای مد

مانیکور ناخن در خانه: ۱۰ مرحله آسان برای انجام یک مانیکور شیک و زیبا در خانه!

مانیکور ناخن در خانه: همان طور که پوست و مو نیاز به مراقبت کامل دارد، مهم است که از دست های خود نیز به خوبی مراقبت کنید. سلامت و زیبایی ناخن ها در زیبایی دست ها نقش مهمی دارد. انجام منظم مانیکور در یک سالن حرفه ای ممکن است برای شما به لحاظ زمانی و هزینه همیشه مقدور نباشد. بنابراین بهتر است خودتان مانیکور حرفه ای را در خانه انجام دهید. ما در این مطلب دنیای مد، راهکار های ساده ای را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی مانیکور را انجام بدهید و از دیدن ناخن های تان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: ناخن های زیبا و قوی با ۵ روش خانگی ساده و موثر

۱.رنگ ناخن قدیمی را پاک کنید

لاک قدیمی خود را با مرطوب کردن یک پنبه با پاک کننده ناخن پاک کنید. به آرامی از پایه ناخن به سمت نوک آن حرکت کنید. پس از این کار، دستان خود را با آب صابون بشویید و به آرامی با یک حوله نرم خشک کنید.

احتمالاً بپسندید: معجزه ای برای موهای خشک: ۸ ماسک موی خانگی با اثر فوری برای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده!

مانیکور ناخن در خانه

درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

۲.ناخن های خود را به خوبی سوهان بزنید

مانیکور ناخن در خانه، از سوهان ناخن برای فرم دادن به ناخن های خود استفاده کنید. در صورت نیاز ابتدا قیچی کنید. سپس با حرکت دادن فیلر فقط در یک جهت آنها را شکل دهید. از یک لبه شروع کنید و به آرامی به سمت بالا حرکت دهید، به جلو و عقب سوهان نکنید.

برایتان جالب خواهد بود: هایلایت طبیعی مو: با این روش های گیاهی فوق العاده موثر موهای تان را در خانه هایلایت کنید!

۳.کوتیکول ها را نرم کنید

مانیکور ناخن در خانه، یک کاسه کم عمق را با آب گرم پر کنید. چند قطره صابون دست مرطوب کننده ضد باکتری به آن اضافه کنید. انگشتان خود را چند دقیقه در آب صابون خیس کنید تا کوتیکول ها نرم شوند. سپس به آرامی با یک حوله نرم خشک کنید.

برایتان جالب خواهد بود: زن زیبا و باکلاس: چگونه یک زن زیبا، باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

مانیکور ناخن در خانه

۴.از کرم کوتیکول استفاده کنید

مانیکور ناخن در خانه، کرم کوتیکول را به آرامی روی تمام انگشتان بمالید. از یک چوب کوتیکول یا چوب چوبی استفاده کنید تا به آرامی کوتیکول ها پاک شوند. دوباره دست های خود را در آب گرم تمیز بشویید و خشک کنید.

۵.استفاده از مرطوب کننده

مانیکور ناخن در خانه، به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از هرگونه عفونت، دستان شما باید همیشه مرتب و تمیز باشند. دست های خود را همیشه مرطوب نگهدارید. در این زمینه لوسیون های مرطوب کننده دست بسیار موثر هستند و دستان خود را با آنها ماساژ دهید تا کرم کاملا جذب شود. کرم اضافی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

بیشتر بخوانید: 15 مهمترین ترفندهای زیبایی ناخن: با رعایت این ۱۵ نکته، ناخن های زیبا داشته باشید!

 

۶.کرم را پاک کنید

مانیکور ناخن در خانه، قبل از شروع لاک زدن، یک پنبه مرطوب شده با لاک پاک کن ناخن بردارید و کرم را از روی ناخن های خود پاک کنید.

شاید بپسندید: لباس مناسب برای خانم های چاق: با این ۱۲ سبک لباس خانم های چاق، لاغر به نظر می رسند!

مانیکور ناخن در خانه

۷.پایه ناخن ضروری است

قبل از استفاده از رنگ ناخن، ترجیحاً با فرمول تقویت کننده ناخن، از پایه ناخن شروع کنید. روی تمام ناخن ها بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند.

۸.لاک ناخن خود را به روش صحیح اعمال کنید

رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. لاک را با حرکات صاف بمالید و از پایه ناخن به سمت نوک آن حرکت کنید. سه ضربه برای پوشاندن هر ناخن ایده‌آل است. از وسط یکی و سپس یکی در هر طرف. یک حوله کاغذی و یک توپ پنبه ای آغشته به پاک کننده در دسترس داشته باشید تا با هر گونه اشتباهی که برخورد کردید را بتوانید برطرف کنید.

۹.حالا به سراغ لایه دوم بروید

مانیکور ناخن در خانه، پس از ده دقیقه فاصله (تا زمانی که لاک کاملا خشک شود)، لایه دوم را به همین ترتیب روی آن بزنید.

مانیکور ناخن در خانه

۱۰.آن را با یک تاپ کت کامل کنید

مانیکور ناخن در خانه، بعد از این که لاک ناخن کاملا خشک شد، دوباره یک لایه رویی بزنید تا رنگ ماندگاری بیشتری داشته باشد. هر بار اجازه دهید ناخن ها بیشتر خشک شوند، لاک ناخن درخشان و تمیز تری خواهید داشت.

سخن آخر

مانیکور هفتگی می تواند روی ناخن و کوتیکول شما معجزه کند، اما مانیکور در خانه نیز مزایای زیادی دارد. زیرا، مانیکور خانگی نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه آسان نیز می باشد و اگر به طور منظم انجام شود، نتایج مطلوبی مانند مانیکور سالنی دارد. اکنون با این روش خانگی، دست‌های تان سالم‌تر و جذاب تر به نظر می ‌رسند، ناخن‌های تان قوی‌تر می‌ شوند و حلقه ‌تان بسیار درخشان‌ تر روی انگشت‌های مانیکور شده تان می ‌درخشد.

بیشتر بخوانید:  پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا