;
آرایش و زیبایی

مانیکور خشک ناخن چیست؟ | چگونه انجام می شود؟

مانیکور خشک، که نوعی مراقبت از ناخن های رایج اخیر است، همیشه موضوع کنجکاوی خانم ها بوده است. در واقع مراقبت از ناخن همواره مورد توجه و کنجکاوی خانم ها بوده است. زیرا ناخن های تمیز و مرتب خواسته هر خانمی است. آرایشگران یا متخصصان مانیکور که برای مراقبت از ناخن های خود به آنها مراجعه می کنید، مانیکور را با مرطوب کردن و تمیز کردن دست ها و ناخن های شما انجام می دهند، یعنی دست ها را با کمک محلول خیس می کنند. اما یک نسخه کمی بهبود یافته از این مانیکور، مانیکور خشک ناخن است. مانیکور خشک ناخن، راحت تر و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

در این مقاله به شما می گوییم مانیکور خشک ناخن چیست؟ فواید مانیکور خشک چیست؟ و ما به سوالاتی مانند نحوه درست کردن مانیکور خشک پاسخ خواهیم داد. با بخش آرایش و زیبایی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لاک ناخنی که انتخاب می کنید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را آشکار می کند!

مانیکور خشک ناخن چیست؟

اگر در این زمینه متخصص مانیکور خوبی هستید، فرآیند مانیکور باید با دقت زیادی انجام شود. قبل از شروع فرآیند مانیکور خشک، لایه برداری روی دست ها اعمال می شود. پوست مرده روی و اطراف ناخن پاک می شود. لوسیون هایی که به جای آب استفاده می کنید، دست های شما را با روغن ها و حرارتی که ایجاد می کنند مرطوب می کند و آنها را بسیار نرم تر می کند.

ست های مانیکور خشک شامل این راه حل ها می شود. اگر مانیکور شما به روش ماشینی انجام شود، کوتیکول های شما که با روش خشک نرم می شوند و پوست مرده ندارند، تمیز می شوند و به نتایج بسیار چشمگیرتری دست خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: داشتن ناخن های محکم و زیبا: با این ۱۵ نکته ناخن های زیبایی داشته باشید

فواید مانیکور خشک ناخن چیست؟

صرف نظر از نوع مانیکور، اول از همه، مزایای آن به شمارش ختم نمی شود. اول از همه، تمیز کردن و مراقبت از دست و ناخن در فواصل زمانی معین برای سلامت دست و ناخن ما بسیار مهم است. همانطور که مشخص است در طول روز دست های ما، مکان های زیادی را لمس می کند و باعث کثیف شدن آن ها می شود. هر چقدر هم که دست هایمان را بشوییم، کثیفی های انباشته شده در ناخن ها می تواند باعث ابتلای ما به بیماری شود. در همین لحظه، یک مانیکور زیبا به ما این امکان را می دهد که با از بین بردن کثیفی و پوست مرده، به دستانی تمیز و سالم برسیم.

با این حال، ما همیشه فرصت انجام این تعمیر و نگهداری را نداریم. وقتی می پرسیم فواید مانیکور خشک چیست، اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که یافتن زمان در زندگی پرمشغله ما دشوار است، در حالی که مانیکور خشک باعث صرفه جویی در زمان می شود و تضمین می کند که مانیکور ما در زمان کوتاه تری کامل می شود. زیرا مرحله خیس شدن دست ها وجود ندارد.

مانیکور خشک ناخن

یکی دیگر از مزایای مانیکور خشک این است که ماندگاری لاک و مانیکور ناخن را افزایش می دهد. در مانیکور خیس، خشک نبودن کامل ناخن های در تماس با آب مشکل زاست. معمولا بعد از مانیکور لاک زده می شود که باعث خشک شدن لاک قبل از ناخن می شود. ممکن است بعداً ناخن‌های شما زخم ‌شوند و بیشتر مستعد شکستگی ‌شوند. بنابراین، انتخاب یک مانیکور خشک انتخاب بسیار صحیح تری خواهد بود.

چگونه یک مانیکور خشک ناخن انجام دهیم؟

این سوال که چگونه یک مانیکور خشک انجام دهیم یک موضوع کنجکاوی است، به خصوص برای خانم هایی که مانیکور خود را در خانه انجام می دهند. اما تنها تفاوتی که با فرآیند مانیکور می دانیم این است که فرآیند خیساندن وجود ندارد. برای این مانیکور کاربردی تر و آسان تر، لازم است قبل از شروع برنامه، مقدمات اولیه را انجام دهید.

ابتدا باید دست های خود را لایه برداری کنید. شما می توانید با استفاده از روش های طبیعی مانند شکر، نمک دریا یا قهوه که می توانید در خانه و همچنین از خارج خرید کنید، لایه برداری را خودتان تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که پوست مرده را با مالش دست و ناخن به طور متوسط ​​به مدت 5 دقیقه از بین ببرید. سپس لایه برداری را با دستمال کاغذی کاملا تمیز کنید. کوتیکول ها را با استفاده از کرم دست یا روغن ناخن نرم کنید.

می توانید با سوهان دادن به فرآیند فرم دادن به ناخن های خود ادامه دهید. با دادن فرم مناسب با توجه به اندازه و ساختار دست، دست شما ملایم تر به نظر می رسد و از ناخن های شما برای مدت طولانی تری استفاده می شود. سپس، کوتیکول های نرم شده خود را به عقب فشار دهید و کوتیکول ها را با فورسپس کاملا تمیز کنید. پس از تکمیل فرآیند، می توانید ناخن های خود را با ادکلن ضد عفونی کنید زیرا پوست مرده پخش می شود.

اکنون شما با جزئیات می دانید که چگونه یک مانیکور خشک را اعمال کنید. مانیکور شما تمام شده است. حال باقی مانده است که لاک مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را بزنید. البته به ترجیح شما بستگی دارد. برای داشتن ناخن های سالم و زیبا باید هر 15 روز یکبار این کار را تکرار کنید.

در این مقاله به طور مفصل به مانیکور خشک، یکی از انواع مانیکور ضروری زنان پرداخته ایم. ما سعی کردیم با سؤالاتی مانند مانیکور خشک چیست، فواید مانیکور خشک و نحوه انجام مانیکور خشک کنجکاوی شما را برآورده کنیم.  ما پذیرای نظرات و سوالات شما هستیم.

بیشتر بخوانید: 6 مهمترین نشانه عجیب و جالب کمبود آهن بدن که باید به آنها توجه کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا