;
آرایش و زیباییدنیای مد

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس: ۹ رنگ ناخن فوق العاده شیک که با همه لباس ها ست می شود!

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس: برای بسیاری از زنان، هیچ چیز به اندازه داشتن یک مانیکور زیبا و شیک، به آنها احساس خوب نمی دهد. در واقع شما می توانید مانیکورهای ظریف و هنرمندانه ای انجام دهید. اما چیزی که برای یک مانیکور شیک مهم است، انتخاب رنگ ناخن مناسب است. برخی رنگ ها درخشندگی و زیبایی خاصی به دستان شما می دهد. بنابراین در این مطلب دنیای مد با ۱۰ رنگ ناخن فوق العاده شیک که به استایل تان زیبایی خیره کننده ای می دهد، آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مانیکور ناخن در خانه: ۱۰ مرحله آسان برای انجام یک مانیکور شیک و زیبا در خانه!

۱.ناخن نوک سفید یا مانیکور فرانسوی

یک مانیکور کلاسیک زیبا با نوک سفید، که برای اکثر افراد به عنوان “مانیکور فرانسوی” شناخته می شود، انتخاب عالی است. مانیکور فرانسوی چه بر روی انگشتان دست یا پا اعمال شود، برای هر لباس یا مناسبتی، و برای همه رنگ‌های پوست مناسب است. همچنین مانیکور فرانسوی کمی سنتی‌تر از ناخن‌های تمام سفید می باشد. فوق العاده همه کاره است و اگر به خوبی انجام شود، ناخن های شما تمیز و مانیکور شده به نظر می رسند تا زمانی که دوباره به ترمیم نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: خصوصیات زنان باکلاس: یک زن باکلاس هرگز این ۱۳ کار را در زندگی شخصی اش انجام نمی دهد!  

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس

۲.ناخن های خاکستری روشن

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس، سایه خاکستری روشن رنگ محبوبی است که هم مد روز و در عین حال کلاسیک و هم جاودانه است. رنگ خاکستری در تمام طول سال مناسب است، خاکستری روشن تر برای ماه های گرم بهار و تابستان و سایه های تیره خاکستری برای ماه های سردتر پاییز و زمستان مناسب است. مانند جواهرات نقره و طلا که برای هر لباسی و مناسبتی مناسب است.

بیشتر بخوانید: ریزش مو: ۷ ماده غذایی که به جلوگیری از ریزش مو و رشد آن کمک می کند

۳.ناخن های بژ یا رنگ خنثی

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس، درست مانند رنگ خاکستری، رنگ های خنثی یا بژ بسیار متنوع هستند و می توانند برای هر مناسبتی، در تمام طول سال استفاده شوند. رنگ‌های خنثی لاک‌های ناخن هستند که مطمئنا هر کسی به آن علاقه دارد و برای هر کسی که به دنبال هماهنگی لاک ناخن با لباس‌هایش است، این رنگ‌های ساده‌ بسیار مناسب هستند.

شاید بپسندید: روش های زدن لاک دو رنگ: ۳ روش ساده برای زدن لاک دو رنگ زیبا و شیک + آموزش تصویری

لاک ناخن بژ یا ساده با رنگ پوست شما ارتباط دارد. پوست‌های متوسط ​​و تیره‌تر معمولاً برای هر رنگ تیره مناسب هستند، اما افرادی که پوست‌های روشن‌تر دارند ترجیح می دهند لاک ‌های روشن‌تر را انتخاب کنند. پیروی طبیعی از رنگ بژ، صورتی رژگونه جایگزین مناسبی برای دارندگان پوست روشن تر است که در رنگ بژ احساس راحتی نمی کنند. بهترین راه برای توصیف لاک صورتی رژگونه، رنگ صورتی روشن است، رنگی که ظریف و ملایم است، آنقدر ظریف که تقریباً با همه چیز در کمد لباس شما مطابقت دارد.

احتمالاً بپسندید: روش ساخت ریمل طبیعی و تقویت کننده مژه + دستورالعمل آن

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس

بیشتر بخوانید: ترفند زیبایی زنان مصر باستان + راز جوانی زنانی که در ۵۰ سالگی پوست ۲۵ ساله دارند!

۴.رنگ ناخن یاس بنفش

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس، ناخن رنگ یاسی از زیبایی خاصی برخوردار است. اگر به حالت ساده روی ناخن استفاده شود، خیلی زیبا به نظر می رسد. به خصوص در ماه های بهار و تابستان. این رنگ با صورتی مایل به یاسی خیلی خوب ست می شود. همچنین با اکثر لباس ها، از آبی تا خاکستری و صورتی تا زرد، خیلی کارساز است. حتما امتحان کنید زیرا از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد!

بیشتر بخوانید: رشد سریع ناخن: برای رشد سریع و محکم شدن ناخن ها چه کنیم؟ + ۸ نکته موثر

۵.ناخن قرمز کلاسیک

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس، لاک ناخن قرمز کلاسیک. این یک رنگ جاودانه است که زنانگی، اعتماد به نفس و ظرافت کلی را بیان می کند. بنابراین، مهم نیست که چه چیزی می پوشید، مطمئن باشید که لاک قرمز همیشه مناسب است.

10 مسخره ترین رژیم غذایی کاهش وزن که باور نمی کنید کسی در گذشته آنها را انجام می داده!

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس

۶.لاک قرمز کلاسیک

قرمز کلاسیک، در میان مردم به رنگ شرابی مشهور است. بورگوندی سایه‌ای مایل به قرمز مایل به بنفش است که به همان زیبایی ناخن قرمز پررنگ می باشد و برای آن ماه‌های خنک‌تر پاییز عالی است. در ضمن مانند قرمز مقاومت فراوانی دارد و به راحتی با هر لباسی در کمد لباس شما ست می شوند.

احتمالاً بپسندید: رنگ موی جوان کننده که شما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد!

۷.رنگ ناخن قهوه ای شکلاتی

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس، قهوه ای شکلاتی یک رنگ گرم است که با هر سایه چشم، لباس و هر نوع رنگ پوستی بسیار خوب ست می شود و برای پاییز و زمستان مناسب است. وقتی با لباس های صورتی کم رنگ یا نارنجی گرم طراحی می شود بسیار زیبا به نظر می رسد و با جواهرات طلایی عالی به نظر می رسد. ضمنا این لاک براق به نظر می رسد به همین دلیل از جایگاه خاصی برخوردار است.

احتمالاً بپسندید: پاک کردن رنگ مو: اگه رنگ موهاتو دوست نداری با این ۸ تکنیک عالی خانگی سریع پاکش کن!

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس

۸.ناخن آبی دریایی

این یکی رنگ شگفت انگیز است، اما آبی سرمه ای یک رنگ فوق العاده جذاب و کلی است، زیرا تقریباً با هر چیزی، چه شلوار جین، کت و شلوار یا لباس شب هماهنگ است. ترفند برای شیک کردن آبی سرمه ای به جای چسبناک این است که ناخن ها را نسبتا کوتاه باشد و از ناخن های بلند اجتناب کنید.

احتمالاً بپسندید: راز لاغر بودن مدلینگ ها: مدلینگ ها برای خوش اندام شدن این طوری می خوابند!

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس

۹.ناخن سیاه کوتاه

ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس، لاک ناخن مشکی از رنگ های پیچیده و جذاب است که با هر لباسی در هر مناسبتی ست می شود. برخی ممکن است به دلیل ترس از اینکه بیش از حد گوتیک به نظر می رسند از رنگ مشکی اجتناب کنند، اما اگر روی ناخن های کوتاه تر استفاده شود، می تواند تعادل مناسبی از حالت تند و شیک باشد. البته، همه چیز با رنگ مشکی مطابقت دارد، بنابراین نگرانی ندارید که ناخن‌های تان با لباس شما هماهنگ نباشد!

احتمالاً بپسندید: جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری: چگونه آب رزماری برای رفع خشکی و ریزش موهای مان درست کنیم؟

بیشتر بخوانید:

زن زیبا و باکلاس: چگونه یک زن زیبا، باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

 آرایش هانده ارچل: زیبایی و جذابیت خیره کننده هانده ارچل با ۴ راز آرایشی او!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

دکمه بازگشت به بالا