;
آرایش و زیباییدنیای مد

هانده ارچل: زیبایی و جذابیت خیره کننده هانده ارچل با ۴ راز آرایشی او!

هانده ارچل: هانده ارچل مدل و بازیگر ترکیه ای بیشتر به خاطر بازی درخشانش در نقش ادا یلدیز در سریال محبوب Sen Çal Kapımı  شناخته می شود. از آن زمان، این فوق ستاره زن جهان، طرفداران زیادی را در دنیای واقعی و مجازی به دست آورده است. به خصوص او به خاطر زیبایی طبیعی اش یکی از بزرگترین ستاره های دنیای مجازی محسوب می شود. هانده علاوه بر مهارت های بازیگری خیره کننده اش، همواره سر و صدای زیادی در فضای مجازی به خاصر زیبایی ظاهری اش ایجاد کرده است.

به علاوه او به خوبی مهارت های آرایشی فوق العاده را می داند و از آن برای جذابیت بیشتر خود استفاده می کند. در واقع به علاوه زیبایی طبیعی که دارد، چیزی که باعث می شود او جذاب تر به نظر برسد، استفاده از تکنیک های آرایشی خاصی است.  از ظاهر بدون آرایش گرفته تا سایه چشم پررنگ، لب های به شدت قرمز یا صورتی چیزی است که همیشه او را جذاب و آتشین نشان می دهد. بنابراین در دنیای مد چشمک، زیبایی و جذابیت این ستاره ترک را با ۴ راز آرایشی اش بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: 7 زیباترین زنان ترکیه در سال 2023

۱.چشم گربه ای

آرایش هانده ارچل، طرف داران هانده ارچل همیشه چشمان زیبای او را ستایش می کنند و گاهی زیبایی خیره کننده چشمان او را دیوانه کننده تلقی می کنند. راز چشمان زیبای هانده ارچل به خصوص در برنامه ها و جشن های رسمی، استفاده از خط چشم گربه ای است. او با کشیدن خط چشم  گربه ای زیبایی طبیعی چشمان خود را چند برابر می کند. او با این خط چشم گربه ای پر رنگ،  ریمل حجیم، رژ لب صورتی و یک رژگونه هلویی، واقعا دیوانه کننده می شود.

بیشتر بخوانید: راهکارهای از بین بردن جای جوش: روش های درمانی از بین بردن جای انواع جوش!

برایتان جالب خواهد بود: چطور یک خانم خوش تیپ و جذاب باشیم + رازهای مهم

 آرایش هانده ارچل

۲.صورتی صورتی

آرایش هانده ارچل، هانده با سبک آرایشی خود به خصوص در روزهای گرم به ما ظاهر زیبای فصول گرم را برای همه موقعیت ها و مکان ها نشان می دهد. تنها چیزی که نیاز دارید یک رژ لب صورتی گلگون، یک سایه رژگونه روشن، یک هایلایتر درخشان و مقداری ریمل حجم دهنده است. در این سبک آرایشی چیزی که هانده ارچل را بسیار جذاب تر نشان می دهد، رژ لب صورتی گلگون او است که مدام به چشم می آید.

 آرایش هانده ارچل

۳.قرمز پررنگ

آرایش هانده ارچل، هیچ چیز بیشتر از یک لب قرمز پررنگ با لباس های مشکلی جلوه ای ندارد. این ترکیب واقعا فوق العاده است. هانده ارچل در مراسم ها و جشن های شبانه خود بیشتر مواقع از یک لباس مشکلی زیبا و رژ لب قرمز پررنگ استفاده می کند. او با این نوع رژ لب قرمز شبیه به یک نقاشی جذاب به نظر می رسد.

 آرایش هانده ارچل

۴.ظاهربدون آرایش

آرایش هانده ارچل، با شروع فصل تابستان، هانده ارچل برای آرایش صورت خود سبکی را انتخاب می کند که در طول گرما آن درخشش عالی را داشته باشد. هیچ کس بهتر از هانده ارچل بازیگر Sen Çal Kapımı این کار را انجام نمی دهد. این ستاره زیبا اغلب به سراغ آرایشی می شود که صورت او را بدون آرایش نشان دهد. یعنی سبک آرایشی لایت و بسیار سبک را انتخاب می کند. در واقع یک پایه سبک، رژ لب خنثا و کمی ریمل تمام چیزی است که او نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: زیباترین و جذاب ترین زنان جهان اهل کدام کشورند؟ + عکس

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: مدل های کفش مجلسی بنفش رنگ که ثابت می کند که این رنگ بهترین انتخاب برای مهمانی‌هاست!

بیشتر بخوانید: این عادت های اشتباه به سلامت و زیبایی موهای شما آسیب می رساند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا