;
آرایش و زیباییدنیای مد

ماسک موی رنگ شده: ۶ ماسک خانگی برای نرمی موهای رنگ شده

ماسک موی رنگ شده: رنگ کردن موها، ظاهر زیبایی به آن می بخشد. اما مواد شیمیایی می توانند به موهای شما آسیب زیادی وارد کنند. از این رو برای مراقبت از موهای تان به برخی محصولات ترمیم کننده و نرم کننده نیاز دارید. با این حال مواد شیمیایی بیشتر ممکن است بهترین گزینه برای آن نباشد.

زیرا باعث خشکی بیشتر، شکنندگی و ریزش موهای شما می شود. در بخش آرایش و زیبایی چشمک ۶ ماسک خانگی با اثر جادویی برای نرمی ودرخشندگی موهای رنگ شده معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: چند وقت یکبار باید موهای مان را رنگ کنیم تا آسیب نبیند + ۹ نکته مهم

۱.سس مایونز

ماسک موی رنگ شده، اگر رژیم دارید و اصلا سس مایونز نمی خورید، می توانید از آن برای موهای تان استفاده کنید. روغن زیتون و زرده تخم مرغ برای مو بسیار مفید است. سعی کنید از سس مایونز خانگی استفاده کنید تا از مواد شیمیایی اضافه شده از جمله مواد نگهدارنده خودداری کنید.

اگر بو شما را آزار می دهد، مقداری اسانس به آن اضافه کنید. قبل از شامپو زدن، آن را روی تمام موها بمالید. این به قفل شدن رطوبت و رنگ کمک می کند و به مو ظاهری صاف و ابریشمی می بخشد.

ماسک موی رنگ شده

۲.موز و شیر

ماسک موی رنگ شده, حتما در مورد ماسک های موی غنی شده با پروتئین شیر شنیده اید. می توانید از شیر در دستور تهیه ماسک خود استفاده کنید تا به موهای تان همان دوز پروتئین لازم را بدهید.

موز موهای خشک، آسیب دیده و وز را نرم می کند. شیر باعث تقویت و محافظت از مو می شود. برای این ماسک، یک موز رسیده را در نصف فنجان شیر له کنید و قبل از شستن، ماسک را نیم ساعت روی موهای تان بگذارید.

بیشتر بخوانید: نرم کننده طبیعی موی خشک: ۸ نرم کننده خانگی عالی با اثر فوری

۳.آووکادو و روغن بادام

ماسک موی رنگ شده، آووکادو میوه فوق العاده ای است که به خاطر فواید بی نظیرش هر کسی آن را دوست دارد. این میوه شگفت انگیز حتی برای موهای شما نیز جادو می کند. زیرا آوواکادو فوق العاده کرمی است و موهای شیمیایی شده شما را نرم و براق می کند.

تمام کدری ها را از بین می برد و ظاهری سالم به آن می بخشد. روغن بادام سرشار از ویتامین است و برای سلامت موها عالی است. برای تهیه این ماسک، باید آووکادو را به خوبی با ۲ قاشق غذاخوری روغن بادام مخلوط کنید و سپس آن را برای ۴۰ دقیقه روی موهای تان بگذارید.

۴.زرده تخم مرغ و ویتامین E

ماسک موی رنگ شده, موهای رنگ شده قطعا به ویتامین های زیادی نیاز دارند و یک قرص ویتامین E می تواند درمانی برای موهای شما باشد. زرده تخم مرغ همچنین سرشار از پروتئین و چربی است که برای موهای شما عالی است.

یک قرص ویتامین E را در چ۲ زرده تخم مرغ مخلوط کنید و از چند قطره روغن اسطوخودوس برای پوشاندن بوی آن استفاده کنید. از این ماسک یک بار در هفته استفاده کنید تا موهای تان سالم و درخشان باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

ماسک موی رنگ شده

۵.خیار و عسل

ماسک موی رنگ شده، اگر موهای شما بلافاصله پس از رنگ کردن خشک و وز می شود، مطمئنا این ماسک می تواند کمک بزرگی باشد. خیار و عسل سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی هستند که رنک موها را درخشان می کند و آسیب های مو را بهبود می بخشد.

۱ تا ۲ عدد خیار را رنده کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. این مخلوط را روی موهای خود بمالید و پس از یک ساعت با آب بشویید. می توانید از این ماسک ۲-۳ بار در هفته استفاده کنید.

۶.روغن زیتون و روغن نارگیل

ماسک موی رنگ شده، این ماسک دو برابر می تواند موهای شما را بدون توجه به هر چیزی نرم و درخشان کند. هر دو روغن برای موهای شما فوق العاده مغذی هستند. آسیب را از بین می برد و موها را بسیار سالم می کند.

همچنین به حفظ رنگ بسیار کمک می کند. هر دو روغن را با هم مخلوط کنید و موها و همچنین پوست سر را با آن ماساژ دهید. اجازه دهید نیم ساعت بماند و سپس موهای خود را با یک شامپوی ملایم بشویید.

بیشتر بخوانید:  6 مهمترین روش‌های نگهداری از موهای رنگ شده که اکثراً از آنها غافلند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا