;
زندگیخانواده و زناشویی

زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

بسیاری از مردان زمانی که به زنی علاقه مند می شوند، در ابتدا شاید به او چیزی نگویند و ابراز علاقه نکنند. اما او طوری رفتار می کند که اگر دقت کنید به راحتی متوجه می شوید که به شما علاقه مند شده است. رفتار او ناخودگاه طوری است که نشان می دهد مجذوب شما شده است. در واقع زبان بدن مردان همه چیز را فاش می کند. به همین دلیل زمانی که می خواهید از علاقه مردی نسبت به خودتان مطمئن شوید زبان بدن مردان را زیر نظر بگیرید. از زبان بدن او متوجه احساس او خواهید شد. در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به شناخت زبان بدن مردان می پردازیم. با دقت به این نشانه ها متوجه می شوید که مردی عاشق شما شده است.

بیشتر بخوانید: با این ۷ راه بدون این که به زبان بیاورید به طرف بفهمانید که دوستش دارید

۱.او همیشه نزدیک ترین صندلی را به شما انتخاب می کند

برخی از پسرها خجالتی هستند و برای جلوگیری از شرمساری از نزدیک شدن به شما خودداری می کنند. با این حال، بیشتر اوقات، شخصی که به شما علاقه دارد، تا حد امکان زمان بیشتری را با شما می گذراند و تا حد ممکن از نظر فیزیکی به شما نزدیک می شود. تلاش می کند با شما بیشتر صحبت کند. با این صحبت ها می خواهد شما را بهتر بشناسد.

۲.او پست های شما را در شبکه های اجتماعی لایک می کند

او زیر هر عکسی که ارسال می کنید، ایموجی های آتش و قلب می گذارد. او تمام مطالب شما را می خواند و تعریف می کند که افکار زیبایی دارید. به خصوص اگر او نظرات مشابهی در پست های دیگران نمی گذارد. اگر شما تنها کسی هستید که او مدام برای تان لایک و قلب و کامنت می گذارد یعنی شما برای او فردی خاص هستید.

۳.از آن طرف اتاق تماس چشمی برقرار می کند و لبخند می زند

یکی از نشانه های زبان بدن مردان این است که به چشمان او توجه کنید. آیا وقتی وارد اتاق می شوید، چشمان او برق می زند. آیا وقتی به سمت او می روید به سر تا پای شما دقت می کند؟ آیا او در حین صحبت کردن به لب های شما خیره می شود، انگار که به بوسیدن شما فکر می کند؟ چشم‌ها دریچه‌های روح هستند، بنابراین اگر او نمی‌تواند از خیره شدن به شما دست بردارد، این یکی از واضح‌ترین نشانه‌های علاقه اوست. اهمیت تماس چشمی را دست کم نگیرید.

زبان بدن مردان

۴.زبان بدن مردان، او تماس فیزیکی را آغاز می کند

مردی که به شدت به شما علاقه مند شده باشد دوست دارد تا جایی که می تواند شما را لمس کند. شاید وقتی کنار هم می‌نشینید، شانه‌هایش را روی شانه‌های شما بمالد. شاید او دستش را دراز کند و موهای تان را پشت گوش شما ببرد. شاید او دست شما را بگیرد یا شانه شما را فشار دهد یا گونه شما را ببوسد. در هر صورت، او هر بهانه ای برای دست زدن به شما پیدا می کند.

۵.او از ظاهر فیزیکی شما تعریف می کند

تعریف و تمجید در مورد موها، لباس ها و چشمان شما همگی نشانه های خوبی هستند. به هر حال، اعمال تنها چیزی نیستند که اهمیت دارند. کلمات هم مهم هستند با این حال، او ممکن است به همه تعارف کند، پس با دقت گوش دهید. اگر فقط شما هستید، این نشانه خوبی است که شما همان کسی هستید که او می خواهد.

بیشتر بخوانید: با این ۷ راه بدون این که به زبان بیاورید به طرف بفهمانید که دوستش دارید

۶.صدای او هنگام صحبت با شما بم می شود

باور کنید یا نه، صدای بم می تواند علاقه شدید مردان را نشان دهد. برخی از محققان دریافته‌اند که هم مردان و هم زنان هنگام صحبت با کسی که به او علاقه دارند تن صدای شان فرق می کند. صدای زنان نازک تر و کشیده تر می شود اما صدای مردان بم تر و مردانه تر می شود. بنابراین هنگام صحبت کردن با شما در مقایسه با صدای آنها هنگام صحبت کردن با دیگران، به شدت به صدای آنها توجه کنید. این می تواند به شما راهنمایی کند که آیا آنها جذب شما شده اند یا خیر.

۷.او مدام  به لب های شما نگاه می کند

او مدام به لب های شما خیره می شود و کمی بی قرار به نظر می رسد. این زبان بدن مردان یکی از واضح ترین نشانه هایی است که نشان می دهد او به بوسیدن شما فکر می کند. اگر شما هم می خواهید او را ببوسید، مطمئن شوید که زبان بدن تان به او اشاره می کند که شما هم همین احساس را دارید. کاری کنید او احساس راحتی کند تا بداند جذابیت متقابل وجود دارد و اولین حرکت را انجام دهد.

۸.زبان بدن مردان، او دائما بی قراری می کند

شما تنها کسی هستید که او اینقدر در اطرافش عصبی است. معمولاً او اعتماد به نفس دارد. او محکم و مقتدر است. دچار لکنت زبان نمی شود اما با این حال، در ثانیه ای که وارد اتاق می شوید، او عرق می کند، سرخ می شود و به لباس و موهایش دست می برد و مرتب می کند. او می خواهد شما را تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین از گفتن حرف اشتباه وحشت دارد.

۹.متوجه باز شدن پاهایش می شوید

برخی از مردان به طور غریزی در هنگام نشستن پاهای خود را باز می کنند به خصوص زمانی که می خواهند ظاهری جذاب داشته باشند. آنها همچنین ممکن است بازوهای خود را به پشتی صندلی یا اشیاء نزدیک خود تکیه دهند. آنها سعی می کنند باحال به نظر برسند تا شما را تحت تاثیر قرار دهند.

زبان بدن مردان

۱۰.او به تماس جنسی فکر می کند

گاهی اوقات، تشخیص این که یک مرد دقیقا به چه چیزی فکر می کند دشوار است. با این حال، اگر او شما را ببوسد، موهای شما را لمس کند، یا شما را به اتاق خواب خالی‌اش هدایت کند، به وضوح جذب شما شده است. فقط مراقب باشید زیرا این همیشه به این معنا نیست که او از نظر عاطفی به شما جذب می شود یا می خواهد با شما رابطه داشته باشد. ممکن است صرفا یک رابطه جنسی بخواهد. بنابراین مراقب باشید.

بیشتر بخوانید: مهم ترین سوالات قبل از ازدواج: شریک زندگی خود را بهتر بشناسید

۱۱.زبان بدن مردان، او حرکات شما را تقلید می کند

اگر کسی جذب شما شود، ممکن است بدون این که متوجه شود حرکات شما را تقلید کند. اگر به جلو خم شوید، آنها به جلو متمایل می شوند. اگر موها را پشت گوش خود فشار دهید، آنها موها را پشت گوش خود فشار می دهند. حتی ممکن است شروع به استفاده از کلمات و عباراتی کنند که از شما شنیده‌اند و با صدای شما مطابقت دارند.

۱۲.با دیدن شما چشمانش گشاد می شوند

وقتی انسان چیزی یا شخصی را می بیند که به آنها علاقه دارد، مردمک چشم آنها بزرگ می شود. برای این متوجه این حالت او شوید باید دقت کنید. اما به هر حال مهم است که با او گاهی تماس چشمی برقرار کنید.

۱۳.او هر وقت شما را می بیند لباس شیک می پوشد

اگر دوستان دیگری دارید که او را می شناسند، می توانید از آنها بپرسید که معمولاً چگونه لباس می پوشد. اگر او فقط زمانی که با شما معاشرت می کند بهترین لباس هایش را می پوشد، برای تحت تاثیر قرار دادن شما است. او می خواهد تأثیر خوبی بگذارد و شما او را مردی خوشتیپ و جذاب ببینید.

۱۴.او شروع کننده تماس است

او ابتدا پیامک می دهد. او از شما می خواهد که با شما معاشرت کند. او تلاش زیادی برای برقراری رابطه بیشتر و نزدیک تر می کند. اگر چه این ممکن است فقط نشانه‌ی این باشد که او دوست خوبی است، اما احتمالاً نشانه علاقه او نسبت به شما است. در واقع، اگر او شما را دوست داشته باشد، تمام تلاش خود را می کند تا با شما بیشتر ارتباط برقرارکند.

۱۵.جهت پاهای او همیشه به سمت شما است

معمولاً افراد در اتاق با شخص یا شیئی روبرو می شوند که بیشتر مورد علاقه آنهاست. حتی اگر در آن سوی اتاق با او هستید، اگر زانوها و پاهای او در جهت شما باشد، نشانه خوبی است. این بدان معناست که او بیشتر توجه خود را به شما متمرکز کرده است.

۱۶.در جمع، او مدام به شما نگاه می کند

هر وقت جوکی می‌گوید، نگاه می‌کند تا ببیند می‌خندید یا نه، زیرا نظر شما برای او مهم‌تر است. او به هیچ کس دیگری اهمیت نمی دهد. او فقط نگران واکنش شماست. حتی وقتی ده ها نفر دیگر در اتاق هستند، احساس می کند فقط شما دو نفر هستید. این زبان بدن مردان به روشنی به شما می گوید که او عاشق شما شده است.

بیشتر بخوانید: مردان عاشق این خصوصیات زنان می شوند که احتمالا از آن ها بی خبرید!

زبان بدن مردان

۱۷.او در مورد وضعیت رابطه شما می پرسد

او می پرسد که آیا شما مجرد هستید؟ او می خواهد بداند که آیا در تعطیلات آخر هفته در دسترس هستید یا خیر. حتی اگر او هنوز بیرون نیامده و از شما برای قرار ملاقات نپرسیده باشد، او به علاقه خود اشاره کرده است. او ممکن است منتظر سیگنالی باشد که شما همین احساس را دارید قبل از این که حرکت بعدی اش را انجام دهد.

۱۸.او سعی می کند شما را تنها نگه دارد

اگرچه او از معاشرت دسته جمعی با شما لذت می برد، اما سعی می کند شما را کنار بکشد تا تنهایی با شما صحبت کند. او نمی خواهد کسی دیگر در اتاق باشد و شما را از او بدزدد. او می خواهد شما را برای خودش داشته باشد. از این گذشته، دلری کردن بدون تماشاگر بسیار ساده تر است.

۱۹.او تماس ویدیویی را به پیامک ترجیح می دهد

او هرگز پیام های شما را نادیده نمی گیرد. هرچی براش بفرستی جواب می دهد. در واقع، او تماس های ویدیویی را به پیامک ترجیح می دهد زیرا می تواند چهره خندان شما را ببیند. این اثباتی است که او دوست دارد به شما نگاه کند. او نمی تواند از زیبایی شما سیر شود.

۲۰وقتی شما را با پسرهای دیگر می بیند، حسادت می کند

می توانید بگویید که وقتی مرد جذاب دیگری وارد اتاق می شود عصبانی است. و اگر به قرار گذاشتن با شخص دیگری اشاره کنید یا یک فرد سابق را بیاورید، او فوراً به حال بد تبدیل می شود. او نمی خواهد شما را با هیچ کس دیگری تصویر کند. او می خواهد تنها پسری باشد که قلب شما را دارد.

۲۱.او می خواهد همه چیز را با شما شریک کند

یکی دیگر از زبان بدن مردان این است که وقتی سرد شدی کتش را به تو می دهد. او غذایش را با شما تقسیم می کند. او صندلی خود را با شما تقسیم می کند و حتی جای خود را به شما تعارف می کند. در واقع، او زمانی شادتر به نظر می رسد که شما تا حد امکان به هم نزدیک باشید.

۲۲.او مدام در صندلی خود جابجا می شود

او ممکن است عصبانی باشد زیرا نمی تواند از فکر لمس شما دست بردارد. او مشتاق است مکالمه شما را پایان دهد و دستان شما را بگیرد و به شما خیره شود. یا ممکن است سعی کند این واقعیت را پنهان کند اما ظاهر بی قرارش همه چیز را آشکار می کند.

۲۳.او از شما برای قرار بعدی می پرسد

واقع بین باشید اما بیش از حد به چیزهای منفی فکر نکنید.  تصور نکنید که هیچ کس نمی تواند شما را دوست داشته باشد. اگر کسی از شما برای قرار بعدی درخواست کرد شاید او واقعا جذب شما شده است. اگر در غیر از این باشد او درخواستی نمی کرد. بنابراین استرس را متوقف کنید و از قرار خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن زنان: ۱۰ نشانه که زنی عاشق شما شده است

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. وای باورم نمیشه همه این ها که گفت راست بود من پسرم توی مدرسه از اخلاق یک پسر دیگه خوشم امد همه این چیرایی که گفت تو هر دومون هست

  2. من مطلقه شم به کسی صدمه نمیزنم یه جوری حالتو می گیرم به هرحال باید در برابر زور وایستاد ایولا خلاف به غیر از هول مردان همه مزدوج یا در شرفش خودشیفته های دهاتی دزد کلاه بردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا