;
آرایش و زیباییدنیای مد

تقویت مژه با روغن های گیاهی: ۵ بهترین روغن برای رشد مژه

تقویت مژه با روغن های گیاهی: برای تقویت و رشد طبیعی مژه ها گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید. یکی از این گزینه ها، استفاده از روغن های گیاهی است. در واقع روغن‌های شگفت‌انگیز به دست آمده از گیاهان، حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌ها است که برای تقویت و رشد ابروها و مژه ها معجزه می کنند. برای داشتن مژه هایی بلندتر، پرپشت تر و قوی تر می توانید از این ۵ روغن گیاهی که در بخش آرایش و زیبایی چشمک معرفی شده، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مژه های ضخیم تر، بلندتر و تیره تر با ۸ روش خانگی آسان

۱.روغن کرچک

تقویت مژه با روغن های گیاهی، روغن کرچک یک ماده فوق العاده است که برای بلند کردن مژه ها و ابروها استفاده می شود. سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است که به تحریک رشد مو و تغذیه و تقویت هر رشته کمک می کند.

روغن دانه گیاه کرچک گردش خون را در پوست افزایش می دهد و فولیکول های مو را تحریک می کند تا موها سریعتر رشد کنند. روغن کرچک یک عنصر حیاتی در سرم مژه و ابرو است.

تقویت مژه با روغن های گیاهی

۲.روغن بادام

روغن بادام یک روغن ملایم است که سرشار از ویتامین است. روغن مغز بادام حاوی ویتامین E مغذی، کلسیم و منیزیم است که هر مژه را آبرسانی کرده و آن را قوی تر می کند. با استفاده از روغن بادام به مدت تقریبی ۶ تا ۸ هفته، می توانید انتظار داشته باشید که تفاوت قابل توجهی در مژه ها و ابروهای خود مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: 3 بهترین درمان طبیعی برای تقویت و رشد مو که اثرات آن شگفت انگیز است!

۳.روغن آرگان

تقویت مژه با روغن های گیاهی، روغن آرگان یک روغن مجلل از مراکش است که به عنوان طلای مایع نیز شناخته می شود. روغن آرگان در روتین مژه شما ضروری است. زیرا حاوی مقادیر زیادی ویتامین E، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که برای رشد و تقویت مژه های شما معجزه می کند.

تقویت مژه با روغن های گیاهی

۴.روغن اسطوخودوس

رتقویت مژه با روغن های گیاهی، وغن گل اسطوخودوس یک ماده همه کاره و قدرتمند است. مارینا روغن اسطوخودوس را در سرم ما گنجانده است. زیرا حاوی لینالول است که اثر مستندی برای آرام کردن استرس دارد. رایحه مطبوع آن اثر آرام بخش و تسکین دهنده ای بر ذهن و بدن دارد.

همان طور که سرم را روی مژه های خود می زنید، رایحه ملایم آن باعث می شود احساس آرامش داشته باشید و شما را در خلق و خوی عالی برای به خواب رفتن قرار می دهد.

۵.ویتامین ها

تقویت مژه با روغن های گیاهی، سرم مژه و ابرو مملو از ۱۲ ویتامین است. این ها شامل ویتامین A، E، C، D، K، B1، B2، پروویتامین B5، B6 B12، اسید فولیک و نیاسین است. این ویتامین‌ها عمیقا در ریشه هر تار مو فرو می‌روند و از داخل موها را تغذیه می‌کنند و در نتیجه مژه‌ها قوی‌تر و سالم‌تر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 8 بهترین مواد غذایی سرشار از ویتامین D که باید در رژیم غذایی گنجاند!

تقویت مژه با روغن های گیاهی

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا