;
تفریح و سرگرمی

خود را آرام می بینی یا عصبانی!؟ | یکی از این قورباغه های بامزه را انتخاب کن تا از نتیجه شگفت زده شی!

تست شخصیت شناسی براساس نوع دید: آیا شما یک فرد ارام یا عصبانی هستید؟ دیگران درباره شما چی فکر می کنند؟ با انتخاب یکی از قورباغه ها در تست شخصیت شناسی براساس نوع دید متوجه خواهید شد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی براساس نوع دید همراه شوید.

آیا در مورد میزان رنجش خود کنجکاو هستید؟ تست شخصیت شناسی براساس نوع دید را انجام دهید تا متوجه شوید! این یک راه آسان و سرگرم کننده برای کشف و یادگیری بیشتر در مورد خودتان است. به علاوه، چه کسی قورباغه را دوست ندارد؟! بیایید غواصی کنیم و ببینیم چه چیزی می توانیم کشف کنیم.

شاید بپسندید: فقط باهوشا میتونن بگن که کدومیکی از این عروس خانم های عصبانی، عروس اقای داماده!؟

تست شخصیت شناسی براساس نوع دید

وقت آن است که واقعی شوید و به احساسات خود نگاه کنید. آیا تا به حال نسبت به دیگران احساس کینه یا تلخی می کنید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا ممکن است چنین باشد؟ تست شخصیت ما می تواند به شما در یافتن پاسخ کمک کند. پس منتظر نمانید، همین امروز تست شخصیت شناسی براساس نوع دید را انجام دهید و بیشتر در مورد خودتان کشف کنید. وقت آن است که نگاه دقیق تری به درونی ترین احساسات خود بیندازید و درک کنید که چرا ممکن است در موقعیت های خاص احساس رنجش کنید.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی آنقدر شکننده است که گفتن نامش هم آن را می شکند؟

تست شخصیت شناسی براساس نوع دید

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه با جابجایی 1 چوب کبریت بتونی معادله 8+5-6=4 رو درست کنی، یه نابغه تمام عیاری!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یه دونه از این برگ های فانتزی رو انتخاب کن و بعد تفسیرش رو بخون! نکات جالبی را برات رو می کنه!

تفسیرهای تست شخصیت شناسی براساس نوع دید

با این قورباغه های خشم، می توانید خودآگاهی بیشتری را درباره خود بدست آورید و دریابید که چگونه در زندگی خود به جلو حرکت کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط 15 درصد افراد میتونن تو 10 ثانیه عددمناسب رو به چای علامت سوال پیدا کنند!

شخصیت شناسی براساس نوع دید

قورباغه 1:

افرادی که قورباغه شماره یک را انتخاب می کنند، معمولاً با خود و اطرافیانشان بسیار صبور هستند. آنها درک می کنند که توسعه همه چیز به زمان نیاز دارد، بنابراین به جای انتظار نتایج فوری، به همه چیز با یک چشم انداز بلندمدت برخورد می کنند. این افراد می توانند در موقعیت های سخت آرام بمانند و به طور کلی رویکردی متعادل به زندگی داشته باشند. آنها تمایل زیادی به بخشش دارند و کینه به دل نمی گیرند.

برایتان جالب خواهد بود: اگه فکر می کنی خدای ریاضیاتی با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

قورباغه 2

کسانی که قورباغه شماره دو را انتخاب می‌کنند، احتمال ناامیدی‌ها را زودتر می‌بینند. آنها اغلب فراز و نشیب های زندگی را بیشتر می پذیرند و به خود اجازه نمی دهند غرق در ناامیدی شوند. آنها درک می کنند که زندگی غیرقابل پیش بینی است و از خود یا دیگران انتظار کمال ندارند. این افراد از داشته های خود قدردانی می کنند و وقت خود را با تمرکز بر چیزهای منفی تلف نمی کنند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب‌المثل یک خشت هم بزار در دیگ !

قورباغه 3

کسانی که قورباغه شماره سه را انتخاب می کنند، نسبت به آینده خود و دنیای اطرافشان بسیار خوش بین هستند. آنها اغلب مایل به ریسک کردن و استقبال از فرصت های جدید هستند، حتی اگر نتیجه تضمین نشده باشد. آنها چالش ها را به عنوان تجربیات یادگیری می بینند و از هر موقعیتی نهایت استفاده را می برند. این افراد به دنبال پوشش نقره ای در هر ابر هستند و مطمئن می شوند که بر جنبه های مثبت زندگی تمرکز می کنند.

کسانی که قورباغه شماره سه را انتخاب می کنند، بسیار بخشنده هستند و به ندرت کینه توزی دارند و ترجیح می دهند روی جنبه های مثبت زندگی تمرکز کنند.

احتمالاً بپسندید: سه تا هندونه رو طوری انتخاب کن که جمع شون 30 بشه!؟

قورباغه 4

افرادی که قورباغه شماره چهار را انتخاب می کنند، معمولاً کسانی هستند که وقتی همه چیز مطابق میلشان پیش نمی رود، با عصبانیت پاسخ می دهند. آنها اغلب نسبت به افراد یا موقعیت هایی که باعث ناامیدی آنها می شود احساس نارضایتی می کنند. این افراد توضیحی می خواهند که چرا همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود. زمانی که احساس کنند مورد هدف قرار می گیرند یا با آنها ناعادلانه رفتار می شود، می توانند کاملاً تدافعی شوند.

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

امیدوارم از تست شخصیت شناسی براساس نوع دید استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان:آن چيست كه بسيارش كم است و آن چيست كه كمش بسيار است؟

 

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: تنها یه چشم تیزبین میتونه پلنگ برفی مخفی شده در این منظره کوهستانی را تشخیص بده!!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کدوم راننده باعث و بانی تصادف رانندگی بوده!؟ | مرد جوون یا زن جوون!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

جالب خواهد بود: سعی کنید برای اثبات دقت و تمرکزتون تو 10 ثانیه اختلافات تصویر اژدها رو پیداشون کنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این خانم خوشکلا به نسبت دیگری پولدارتره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این خانم خوشکلا نامزد بیمار روی تخت هست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:  چیستان: آن چیست که متعلق به شماست، اما افراد دیگر هم از آن استفاده می كنند!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

تمرکزت خوب باشه، تو 7 ثانیه 3 اختلاف دو تصویر راستی و چپی از عروس و دوماد را پیدا میکنی!

زن باردار به همراه برادر و شوهرش به بیمارستان مراجعه کرده، حالا کدومیکی شوهرشه و کدوم برادرش!؟

با پیدا کردن کله سگی که با بقیه متفاوته تیزی ات رو امتحان کن!

داستان ضرب المثل کار امروز را به فردا مینداز!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا