;
دنیای مدسبک لباس

چگونه می توان بر اساس رنگ پوست، بهترین رنگ لباس را انتخاب کرد؟

انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست، باعث می شود زیبایی تان چند برابر شود و در مجالس مثل یک ستاره بدرخشید.از این رو لازم است که حتما رنگ لباس تان را بر أساس رنگ پوست تان انتخاب کنید. در مرحله اول باید پوست تان را بشناسید که دقیقا چه رنگی است. آیا رنگ پوست تان سرد و رنگ پریده است یا پوست گرم یا خنثی دارید. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا  بهترین رنگ را برای لباس های تان انتخاب کنید.

از طرفی در انتخاب رنگ ها باید هماهنگی رنگ ها را هم در نظر بگیرید. البته هماهنگی رنگ ها به معنای یک دست بودن رنگ ها نیست. بلکه باید بدانید که کدام رنگ با کدام رنگ به خوبی ست می شود و درخشان تر به نظر می رسد. در کنار انتخاب رنگ لباس مناسب از اکسیسوری های زیبا مانند روسری، کیف دستی، کمربند یا کفش هم استفاده کنید تا زیبایی تان بیشتر جلب توجه کند. از این رو، در این مطلب از سری مطالب گوناگون چشمک به انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست شما می پردازیم. شما با انتخاب لباسی بر اساس رنگ پوست تان، زیباتر و درخشان تر به نظر می رسید.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

بیشتر بخوانید: ویژگی های زنان باکلاس و جذاب: با این ۲۳ ویژگی جذاب و باکلاس باشید

روش های تعیین رنگ پوست

۱.انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست، کرم پودر

برای تشخیص رنگ پوست واقعی خود، باید بیشتر به عمق پوست خود دقت کنید. رنگ سطح پوست شما می تواند با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، واکنش به دارو یا شرایط پزشکی مانند آکنه روزاسه تغییر کند. اما رنگ پوست واقعی شما  با ته رنگ هایی که از طریق آن ایجاد می شود تعیین می شود. یکی از روش های عالی برای تعیین رنگ واقعی پوست امتحان کردن کرم پودر است. البته ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد. این سردرگمی هم در مورد ته رنگ و رنگ سطح به این دلیل است که گاهی اوقات ما فونداسیون یا پودری را انتخاب می کنیم که در ظاهر برای پوست ما عالی به نظر می رسد. اما پس از امتحان کردن روی پوست به طرز وحشتناکی با هم برخورد می کند و أصلا برای رنگ پوست ما مناسب نیست.

بنابراین ابتدا مطمئن شوید که پوست شما تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی یا لوسیون است. زیرا صورت اگر تمیز نباشد می تواند بر روی نتایج تأثیر بگذارد. اگر تازه صورت خود را شسته اید، حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا قرمزی ناشی از شستشو از بین برود. مطمئن شوید که از نور طبیعی روز برای بررسی رنگ پوست خود استفاده می کنید. زیرا نور مصنوعی می تواند ظاهر ته رنگ پوست شما را تغییر دهد. با در نظر گرفتن این موارد کمی از کرم پودر را به پوست تان بمالید و نتیجه را ببینید. اگر با پوست صورت تان هم خوانی داشت شما رنگ پوست تان را یافته اید.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

بیشتر: ویژگی های مردان جذاب: با این ۷ ویژگی هر زنی عاشق تان می شود

۲.کاغذ سفید

ساده ترین آزمایش این است که از یک تکه کاغذ سفید ساده استفاده کنید. کاغذ را روی صورت خود نگه دارید و مقایسه کنید که پوست شما برخلاف کاغذ چگونه به نظر می رسد. اگر پوست شما مایل به زرد، سبز یا قهوه ای روشن به نظر می رسد، احتمالاً رنگ پوست گرمی دارید. اگر پوست شما صورتی، گلگون یا آبی به نظر می رسد، پس رنگ پوست شما سرد است. اگر پوست شما خاکستری به نظر می رسد، پس رنگ پوست شما خنثی است. اگر بیماری پوستی مانند آکنه روزاسه دارید، یا اگر به شدت برنزه هستید، از یکی از دوستانتان بخواهید که به جای آن از آزمایش کاغذی روی چین پشت گوش شما استفاده کند. زیرا احتمال کمتری دارد که تحت تأثیر این متغیرها قرار گیرد.

۳.انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست، کف دست

در مرحله بعد، کف دست خود را به سمت بالا برگردانید و به رگ های دست و مچ دست نگاه کنید. اگر رگ های شما آبی یا بنفش به نظر می رسد، پوست سردی دارید. اگر سبز به نظر می رسند، پوست گرمی دارید. اگر تشخیص شما سخت است که رگ ها چه رنگی است، پس پوست خنثی دارید.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

بیشتر بخوانید:۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب که هر کسی می تواند انجام دهد

۴.نور خورشید

راه دیگر این است که واکنش پوست شما در برابر خورشید چگونه است؟ افرادی که به جای سوختگی به راحتی برنزه می شوند معمولاً رنگ پوست گرم دارند. افرادی که به جای برنزه شدن می سوزند معمولا رنگ پوست سردی دارند. اگرچه گاهی اوقات خانم هایی با پوست آبنوس تیره که نمی سوزد نیز می توانند ته رنگ سرد داشته باشند. افرادی که خنثی هستند ممکن است از نظر برنزه کردن یا سوزاندن در هر دو گروه قرار بگیرند. اما افراد خنثی ظاهر واضحی از پوست زیتونی، زرد یا قرمز ندارند.

بهترین رنگ ها بر اساس رنگ پوست

۱.رنگ هایی برای پوست های گرم

اگر رنگ پوست گرمی دارید، به افرادی مانند کلر دینز، جسیکا آلبا، کیم کارداشیان و بیانسه می‌پیوندید. برای شما بهترین رنگ ها بازتابی غنی از طبیعت هستند. در سمت گرم چرخ رنگ، باید به رنگ های قرمز، هلویی، مرجانی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد بچرخید. همچنین زمانی که از رنگ های سردتر مانند زیتونی، خزه ای، ارکیده و بنفش-قرمز استفاده می کنید، عالی به نظر می رسید. رنگ های خنثی‌ که برای شما بهترین هستند عبارتند از قهوه‌ای، کاپوچینو، کرم و خاکستری قارچی. از رنگ های سرد مانند آبی یخی یا رنگ های جواهری مانند یاقوت کبود یا آمتیست اجتناب کنید. زیرا می توانند شما را خسته و پوست شما را خاکستری نشان دهند.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

 

بیشتر: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

۲.انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست، رنگ هایی برای رنگ پوست سرد

اگر پوست سردی دارید، افراد مشهور شامل کیت بلانشت، نیکول کیدمن، میندی کالینگ و لوپیتا نیونگو هستند. بهترین رنگ‌ها برای شما در انتهای طیف سرد قرار دارند و هم از اعماق اقیانوس و هم از اعماق زمستان الهام گرفته شده‌اند. آبی های روشن، زمردی و بنفش تیره، همراه با سایه های یخ زده اسطوخودوس، آبی یخی یا صورتی، با این رنگ ها عالی به نظر می رسید. در قسمت رنگ های گرم، می توانید از رنگ های یاقوتی، قرمز براق، روشن یا زرد فوق العاده کم رنگ استفاده کنید. با رنگ های خنثی، خاکستری سرد، سفید روشن و سرمه ای انتخاب های خوبی هستند. سعی کنید از رنگ های نارنجی، قرمز گوجه ای و زرد قوی که می توانند کاملا با پوست شما برخورد کنند، اجتناب کنید.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

۳.رنگ هایی برای رنگ پوست خنثی

رنگ خنثی، شما را در یک دسته منحصر به فرد با جولیان مور، آنجلینا جولی، جولیا رابرتز و کری واشنگتن قرار می دهد. به‌عنوان کسی با رنگ خنثی، می‌توانید هر رنگی را در چرخ رنگ ها انتخاب کنید. اما معمولاً بهتر است به جای رنگ‌های روشن‌تر، به سراغ نسخه‌های ملایم یا مات ‌تر بروید. رنگ هایی مانند صورتی غبارآلود، سبز یشمی، زرد ذرتی یا آبی مردابی را انتخاب کنید. برای رنگ‌های خنثی، رنگ‌های سفید، قهوه‌ای، خاکستری متوسط ​​و مشکی نیز انتخاب خوبی هستند. رنگ‌های بیش از حد اشباع مانند آبی براق و سرخابی می‌توانند رنگ پوست خنثی شما را تحت تأثیر قرار دهند. اما یک استثنای بزرگ در این مورد وجود دارد، هرگز از پوشیدن قرمز روشن نترسید. زیرا شما با این رنگ شگفت‌انگیز به نظر خواهید رسید.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۴.انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست، رنگ هایی برای تمام پوست ها

تعداد انگشت شماری از رنگ ها هستند که با هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسند. زیرا تعادل کاملی بین گرم و سرد ایجاد می کنند که با پوست شما در تضاد نیست. سفید خالص با پوست همه عالی می شود. اگر متوجه شدید که لباس سفید کاملاً مناسب شما نیست، در نور طبیعی به آن نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که در واقع ته رنگ سرد یا گرمی ندارد که ممکن است آنقدرها روی قفسه مشخص نباشد. رژگونه روشن هر رنگ پوستی را روشن می کند و درخشش طبیعی صورت شما را نشان می دهد. سبزه سبز با ترکیبی عالی از آبی و سبز هر کسی می تواند بپوشد. این رنگ در واقع یک سایه عالی تابستانی یا زمستانی است. اگر می‌خواهید رنگ پوست شما تیره تر و گرم تر دیده شود، بنفش بادمجانی را امتحان کنید که مانند رنگ خنثی عمل می‌کند و پوست شما را برجسته می‌کند.

انتخاب رنگ لباس بر أساس رنگ پوست

بیشتر بخوانید: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا