;
آرایش و زیباییدنیای مد

از بین بردن تن نارنجی مو: ۱۰ ترفند ساده برای از بین بردن تن نارنجی مو

از بین بردن تن نارنجی مو: بسیاری از خانم ها طرفدار رنگ موهای روشن مانند زیتونی هستند و رنگ موهایی که تن نارنجی و زرد نداشته باشند را بیشتر دوست دارند. اما زمانی که شما موهای خود را رنگ می‌کنید امکان دارد به هر دلیل مانند تقلبی بودن محصولات و یا نداشتن تجربه کافی در این زمینه، رنگ موهای شما به تن نارنجی و زرد متمایل شود.

البته حتی اگر موهای تان را پیش یک آرایشگر حرفه ای رنگ کنید امکان دارد بعد از چند بار دوش گرفتن رنگ موهای شما به رنگ نارنجی و زرد متمایل شود. در مطلب امروز دنیای مد، ۱۰ ترفند ساده برای از بین بردن تن نارنجی مو بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: ۴ نکته مهم برای درخشندگی و ثابت ماندن رنگ مو

۱۰ ترفند ساده برای از بین بردن تن نارنجی مو

۱.استفاده از مواد طبیعی

از بین بردن تن نارنجی مو، از بین بردن تن نارنجی مو, از عسل و نرم کننده برای روشن کردن رنگ ریشه های مو استفاده کنید. این روش زمانبر است و مناسب موهای بسیار آسیب دیده است.

یک لیوان عسل را با یک لیوان نرم کننده مو مخلوط کنید و روی ریشه موها بمالید و بگذارید برای یک ساعت بماند و بعد آبکشی کنید. این روش در طولانی مدت رنگ نارنجی مو را کم کرده و موهای آسیب دیده را نرم و سلامت نگه می دارد.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

از بین بردن تن نارنجی مو

۲.استفاده از رنگ های تیره

از بین بردن تن نارنجی مو، رنگ موی خود را تیره تر کنید این سریع ترین راه برای اصلاح تن رنگ نارنجی است. بعد از رنگ کردن آن را با شامپو نشویید. بلکه بار اول فقط با نرم کننده بشورید تا رنگ در سلولهای مو ماندگار تر شود.

از بین بردن تن نارنجی مو، اگر میخواهید از این روش استفاده کنید از رنگ های قهوه ای روشن و قهوه ای متوسط و یا کبود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که باید از رنگ های تیره تر از موهای کنونی خود استفاده نمایید.

شاید بپسندید: ماندگاری بالای بوی عطر: چگونه عطر بزنیم تا بوش ماندگار بشه؟ + ۱۰ ترفند جالب

۳.دکلره یا سفید کردن مجدد مو

از بین بردن تن نارنجی مو، دکلره کردن مجدد مو باعث تغییر رنگ سایه های نارنجی موجود در آن به بلوند می شود. نکته مهم این است که حداقل باید یک هفته از دکلره کردن ابتدایی موهای تان بگذرد و بعد مجدد آن را انجام دهید زیرا در غیر اینصورت موهای تان میسوزد. برای رنگ ریشه مو از سفید کننده یا bleach استفاده کنید این روش برای موهای سالم مناسب است.

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

۴.استفاده از رنگ موی موقت

از بین بردن تن نارنجی مو، از بین بردن تن نارنجی مو، اگر می‌خواهید رنگ موهای تان را بدون دکلره ثابت نگه دارید از رنگ موهای نیمه دائمی استفاده نمایید که لطیف تر از رنگ موهای دائمی هستند و بعد از ۲۴ ساعت می‌توانید با شامپو آن را بشویید.

از آنجایی که رنگ های موقت در برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند با استفاده از آنها می‌توانید موهای تان را در منزل به راحتی رنگ کنید. تنها تفاوتی که با رنگ‌های دائمی دارد این است که برای روشن نمودن موها نیازی به استفاده از دکلره نیست.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

از بین بردن تن نارنجی مو

۵.استفاده از تونر

غالبا استفاده از تونر را بعد از بلیچ در خانه، فراموش می کنیم. یک تونر مناسب از نارنجی شدن مو جلوگیری می کند. تونر مناسب را با توجه به گرمی و سردی آب و هوا و تن رنگ پوست تان که سفید هستید یا سبزه انتخاب کنید. مطابق دستورالعمل نوشته روی آن استفاده کنید و فقط روی ریشه مو بزنید تا تن کل رنگ موی تان تغییر نکند.

بیشتر بخوانید: 14 زیباترین و بهترین رنگ مو 1401

۶.استفاده از رنگ موی بلوند دودی روشن

از بین بردن تن نارنجی مو، از بین بردن تن نارنجی مو، اگر موهای تان را بلوند کرده اید و زردی یا رنگ نارنجی در موهای تان می بینید می توانید با استفاده از رنگ موی بلوند دودی روشن این ناهماهنگی های رنگ مو را برطرف کنید.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

۷.استفاده از مواد پاک کننده

از بین بردن تن نارنجی مو، از مواد پاک کننده جهت پاک کردن ته رنگ نارنجی و زرد موجود در موها استفاده نمایید این راه استفاده شده توسط افراد گزینه خوبی برای ثابت کردن رنگ نارنجی موها است.

بیشتر بخوانید: آرایش صورت مناسب موی مشکی: با موی مشکی چگونه آرایش کنم تا جذاب و باکلاس باشم؟

از بین بردن تن نارنجی مو

۸.استفاده از تناژ صورتی و آبی

از مواد تناژ صورتی و آبی برای طبیعی جلوه دادن رنگ نارنجی استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از شامپوهایی که دارای رنگ دانه های صورتی و آبی هستند استفاده کنید. بخاطر داشته باشید که از تناژ مخالف استفاده نمایید. برای رنگ های گرم نظیر زرد و نارنجی استفاده از تناژ رنگهای سرد موثر خواهد بود.

۹.بازگشت به رنگ اصلی مو

از بین بردن تن نارنجی مو، از بین بردن تن نارنجی مو، اگر از داشتن موهایی بد رنگ می‌ترسید به راحتی می‌توانید موهای تان را به رنگ اصلی آن بازگردانید. برای این کار مسلما باید از رنگ هایی چند درجه تیره تر استفاده نمایید زیرا استفاده از رنگ های روشن تغییر محسوسی در موهای تان ایجاد نمیکند.

۱۰.کمک گرفتن از افراد متخصص

از بین بردن تن نارنجی مو، بهتر است در این رابطه با آرایشگر خود مشورت نمایید زیرا او با در نظر گرفتن رنگ موهای تان و تناژ های مختلف رنگ باعث بازگشت زیبایی به موهای تان می‌شود.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: رنگ مورد علاقه شما، از شخصیت شما می‌گوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا