;
آرایش و زیباییدنیای مد

آرایش صورت که مردان می پسندند: آقایان این نوع آرایش همسر شان را بیشتر دوست دارند!

آرایش صورت که مردان می پسندند: در سال های آخر آرایش و عمل زیبایی خیلی بیشتر از قبل در میان زنان و دختران رواج پیدا کرده است. به خصوص سبک غلیظ تری از آرایش مورد پسند جامعه زنان شده است. تصور زنان این است که با این نوع آرایش های غلیظ و عمل های زیبایی حذاب تر می شوند و بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند.

برخلاف این تصور، آرایش کردن گاهی اوقات تاثیر منفی روی زیبایی طبیعی خانم ها می گذارد. بنابراین بهتر است که آرایش های خیلی غلیظ را برای دوستان یا مراسم های خاص انجام دهید یعنی جایی که آقایان حضور ندارند. چرا که مردان معمولا ظاهر طبیعی را بیشتر می پسندند پس به جای استفاده از محصولات غلیظ آرایشی سعی کنید که طبیعی تر باشید. در مطلب امروز دنیای مد سبک آرایشی را که مردان بیشتر دوست دارند، بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

آرایش صورت که مردان می پسندند

آرایش سبک

مطالعات انجام شده نشان می دهد، مردان همیشه خانم هایی را ترجیح می دهند که کم تر آرایش می کنند. در واقع آرایشی که هر مردی دوست دارد روی صورت همسرش ببیند یک آرایش کاملا ملایمی است که موجب صاف تر به نظر رسیدن پوست و شاداب تر شدن لب ها شود. مردان معمولا لب های نسبتاً پر ، چشمان شاد و مهربان و پوست صاف را ملاک زیبایی می دانند.

آرایش صورت که مردان می پسندند، مردان خانم هایی را با آرایش کم و یا بدون آرایش ترجیح می دهند. بنابراین تا جایی که می توانید محصولات آرایشی اضافه را از زندگی خود حذف کنید. شما همیشه بدون آرایش هم زیبا هستید. همسرتان همیشه به دنبال زیبایی و ظاهر خوب در شماست و هرگز به آرایش غلیظ جذب نمی شوند.

آرایش صورت که مردان می پسندند، خانم ها از طریق میکاپ می توانند ظاهر خود را بهتر کنند اما زیبایی فقط صورت نیست گاهی اوقات مردان ظاهر فیزیکی شما را زیبا می دانند. حال دلایل این که مردان زنان بدون آرایش را بیشتر دوست دارند، به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: آرایش مخصوص روز ولنتاین: با این ۷ ایده زیبای آرایشی برای عشق تان مثل ماه بدرخشید!

آرایش صورت که مردان می پسندند

مراقبت از زیبایی طبیعی خود

هیچ کس در این جهان بی نقص نیست به همین دلیل خانم ها سعی دارند با آرایش کردن، زیبایی ظاهر خود را کامل کنند، آن را بهبود ببخشند و اعتماد به نفس شان را افزایش دهند. مردان بسیاری هستند که همیشه یک خانم بدون آرایش را به عنوان همسر ترجیح می دهند و به شدت با آرایش غلیظ مخالف می باشند در عوض دوست دارند همسرشان از جوانی و زیبایی طبیعی خود مراقبت کند .

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

ظاهر طبیعی

آرایش صورت که مردان می پسندند، ۷۰ درصد از مردان در یک نظرسنجی اعلام کردند که ظاهر طبیعی خانم ها بدون آرایش جذاب تر از با آرایش است. همه مردان می خواهند صورت طبیعی و پوست سالم همسرشان را ببینند.

آرایش صورت که مردان می پسندند، بعضی از دختران در شبکه های اجتماعی با آرایش بیشتر، مخصوصاً در قسمت چشم، توجه زیادی را جلب می کنند اما به طور کل دختری که استایل و ظاهر طبیعی داشته باشد، همیشه جذاب تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: آرایش صورت مناسب موی مشکی: با موی مشکی چگونه آرایش کنم تا جذاب و باکلاس باشم؟

آرایش صورت که مردان می پسندند

احتمالاً بپسندید: پاک نشدن خط چشم: ۸ ترفند حرفه ای برای ماندگاری خط چشم در تمام طول روز!  

البته این روز ها فیلترهای مختلفی در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت وجود دارد که قصد دارد با ترفند های مختلفی ظاهر طبیعی شما را ارتقا دهد. اما شما خانم ها نباید اسیر آن ها شوید چرا که به مرور تاثیرات منفی روحی روانی به سراغتان خواهد آمد. پس همیشه به ظاهر طبیعی خودتان افتخار کنید. البته می توانید تا حد معمول از لوازم آرایش استفاده کنید اما نباید به آن وابسته باشید و زیاده روی کنید.

بیشتر بخوانید: آرایش لایت اروپایی: ۱۰ ترفند آرایشگران مشهور اروپایی برای آرایش طبیعی  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا