;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

لیلای واقعی سریال پدر و ماجرای عشق جذابش + عکس

لیلای واقعی سریال پدر: عشق دختر کم حجاب به پسر مذهبی سوژه بسیاری از رمان ها و فیلم های ایرانی است. دلشکسته، تنهایی لیلا، سریال پدر، آقازاده و…جزو آثاری هستند که در آنها دختری عاشق و دلباخته پسر مذهبی می شود و برای به دست آوردنش مرارت های بسیار می کشد.

لیلای واقعی سزیال پدر

این قصه های از نظر برخی مخاطبان تکراری و کلیشه ای در دنیای واقعی نیز وجود دارند و کم نیستند کسانی که همچون لیلای سریال پدر دل در گرو عشق پسر مذهبی دارند. نازنین پیرکاری مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از چهره های شناخته شده ای است که زندگی شخصی اش شباهت‌هایی به قصه عشاق سریال”پدر” دارد. با این مطلب فرهنگ و هنر همراه باشید.

لیلای واقعی سریال پدر

داستان جذاب نازنین پیرکاری و عشق به پسر مذهبی دانشگاه

لیلای واقعی سریال پد، نازنین پیرکاری مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در یک مصاحبه درباره زندگی شخصی و نحوه ازدواجش صحبت کرد و گفت:

عاشق شدم، عاشق پسر مذهبی دانشگاه که اصلا کسی فکرش رو نمی کرد، 6 ماه روزی 50 بار به این آقا زنگ می‌زدم و می‌گفتم با من ازدواج کن. ایشون می گفتند ما به هم نمی خوریم و شناختی از هم نداریم حتی ظاهرمونم مثل هم نیست و من میگفتم ظاهر رو درست می کنم.من بازیگر بودم و از متانت و نجابت ایشون خوشم اومد، بسیار سر به زیر بودند و با همه فرق می کردند.

لیلای واقعی سریال پدر

مختصر بیوگرافی نازنین پیرکاری

نازنین پیرکاری مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 24 آبان 1368 در تهران است. او از سال 1384 فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سال های متمادی در حوزه اجرا و نویسندگی اشتغال داشته و آثار زیادی را در حوزه سینما و تلویزیون تهیه و تولید کرده است. او در آثاری همچون امارت فرنگی،بیست،شیب تند،بالهای خیس، جلب سیار، رهایی و..بازی کرده است.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران زن مشهور ایرانی که نام خود را تغییر دادند! + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی ثریا قاسمی، زندگی شخصی، همسر و پسر هیکلی و باکلاسش+ عکس

چه شی را بازیگر نقش”بانو جمی سریال امپراتور دریا” 56 سالش شده اما مثل 18 ساله ها میمونه+عکس

سارا و نیکای پایتخت در 20 سالگی شان حسابی زیر‌ و رو شدند+عکس و بیوگرافی

استوری خاص رز رضوی برای انتشار آهنگ جدید رضا گلزار+عکس

چهره پیر و فرتوت لی جه یونگ “جو سانگ گیل سریال امپراتور دریا” پس از 20 سال+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا