;
فیلم و سریال

سارا و نیکای پایتخت در 20 سالگی شان حسابی زیر‌ و رو شدند+عکس و بیوگرافی

عکس جدید نیکا فرقانی: دوقلوهای نقی معمولی یعنی سارا و نیکا فرقانی متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند و در حال حاضر همراه با خانواده در سوئد زندگی می‌کنند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال بیوگرافی سارا و نیکای پایتخت و عکس جدید نیکا فرقانی را خواهید دید.

عکس جدید نیکا فرقانی

تصویری جدید و جالب از تغییر چهره نیکا فرقانی اصل بازیگر نقش «نیکا دختر نقی» در سریال پایتخت را در ۲۰ سالگی و در سوئد مشاهده می‌کنید.

 

 

عکس جدید نیکا فرقانی

بیوگرافی دو قلوهای سریال پایتخت

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی ب کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند. سریال “دوباره زندگی” به کارگردانی نادر مقدس اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا در سال 1384 بود که 8 ماهه بودند. آنها در این سریال نقش 2 خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از هم جدا شدند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی بود.

از تحصیلات سارا و نیکا اطلاعاتی در دسترس نیست اما هنگام تحصیل در سوئد سارا از روال مدرسه های آنجا می گفت که برای ملیت های مختلف یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها بود که 2 خواهر دوقلو در آن درس می خواندند و پس از گذشت مدتی از حضورشان به صلاحدید معلم شان کلاس های زبان سوئدی را هم شروع کردند و به این ترتیب زبان مشترک شان با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی شد.

به گفته دوقلوها ( سارا و نیکا اصل فرقانی ):

آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از سریال دوباره زندگی می‌ شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت وقتی برای سریال پایتخت دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی‌ کرد.

عکس جدید نیکا فرقانی

بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم. سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها و اولین تجربه این دو خواهر با پایتخت بود.

در این سریال پایتخت سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

علت مهاجرت خانواده سارا و نیکا به سوئد چه بود؟

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

نظر مادر سارا و نیکا در مورد بازیگری دخترانش چیست؟

مادر سارا و نیکا : راستش با خانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا