;
فرهنگ و هنرسینما

چهره واقعی سلبریتی ها: عکس های بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

آرایش چیزی است که باعث زیباتر به نظر رسیدن افراد می شود. زیرا نواقص صورت را می پوشاند و زیبایی های آن را برجسته تر می کند. به همین خاطر خانم ها همیشه تلاش می کنند بدون آرایش در خارج از خانه ظاهر نشوند یا عکسی بدون آرایش از خود منتشر نکنند. اما با این وجود در این سال های اخیر جریانی به راه افتاد که برخی از زنان با گذاشتن سلفی ها وعکس های بدون آرایش همه را دعوت به خود واقعی شان نمودند. زیرا آن ها بر این باورند که هیچ چیزی بهتر از چهره و ظاهر واقعی نیست. ما باید چهره واقعی و بدون آرایش مان را دوست داشته باشیم و احساس راحتی کنیم.

به این ترتیب بسیاری از سلبریتی های مشهور همانند آنجلینا جولی و مگان فاکس به این جریان پیوستند و عکس های بدون آرایش خود را منتشر کردند. از این رو در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر به عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان پردخته می شود. با دیدن این عکس ها متوجه می شویم که آن ها هم مانند ما هستند. آن ها هم با جوش های مزاجم، سیاهی دور چشم یا حتی لکه های پوستی مواجه هستند. با چشمک همراه باشید تا این عکس ها را با هم مرور کنیم.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

چهره واقعی و بدون آرایش ۱۳ سلبریتی مشهور جهان

۱.عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان، کاردی بی

از میان همه افراد مشهور بدون آرایش، یکی از افراد که دوباره مشهور شد، کاردی بی بدون آرایش بود. چرا؟ زیرا ما آنقدر به دیدن ملکه رپ در آواتار پر زرق و برق خود عادت کرده ایم که دیدن چهره بدون آرایش او باعث تعجب شد. با وجود این تعجب و نظرهای مختلف بسیاری ها چهره بدون آرایش او را دوست داشتند و از این که او چهره واقعی اش را نمایش گذاشته او را تحسین می کردند.

عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

۲. کایلی جنر بدون آرایش

او در سن ۲۱ سالگی از طریق سری کیت های لب به یک میلیاردر خودساخته تبدیل شد. حالا محصولات آرایشی او دنیای زیبایی را طوفانی کرده است. اما وقتی نوبت به ارسال سلفی های بدون آرایش می رسد، هیچ کس بهتر از جوان ترین جنر این کار را انجام نمی دهد. کایلی جنر بدون آرایش یک پدیده است. او به همان اندازه که با آرایشش زیبا به نظر می رسد، بدون آرایش هم زیبا است. در واقع زیبایی کایلی جنر طبیعی است. او به صورت طبیعی فوق العاده زیبا است. به طوری که انگار از روز تولد نقاشی شده است. به همین خاطر همه فکر می کنند با این زیبایی شگفت انگیزش او هیچ نیازی به آرایش ندارد. به همین دلیل او در سرتاسر دنیا طرف داران زیادی دارد.

بازیگر زن

۳.گوئن استفانی بدون آرایش

گوئن استفانی را به ندرت بدون لب های قرمز و چشم های بدون خط چشم دیده می شود. با این حال او در لیست افراد مشهور بدون آرایش قرار دارد. گوئن استفانی بدون آرایش هم زیبا است. رنگ شفاف و پوست درخشان او نگاه کنید. این زیباروی شاداب بدون شک می تواند بگوید که اینگونه از خواب بیدار شده است.

سلبریتی

۴.عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان، تیلور سویفت

تیلور سویفت نیز یکی از سلبریتی های بدون آرایش است. او در خارج از سالن بدنسازی اش با چهره کامل آرایش شده است. اما او همچنین از ارسال سلفی های بدون آرایش در اینستاگرام برای دیدن میلیون ها طرفدار ابایی ندارد. او همیشه به ما آموخته است که هر نسخه از خود را دوست داشته باشیم و آن را نیز داشته باشیم.

سلبریتی

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

۵.لورن گری بدون آرایش

لورن گری دختری با استعدادهای فراوان است. او خواننده، وبلاگ نویس، You Tuber، مدل و همچنین بازیگر است. او از طریق حساب کاربری Musical.ly خود به شهرت رسید و اغلب بدون آرایش دیده شده است. او هنوز در سنین نوجوانی به سر می برد.

عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

۶.عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان، جنیفر لوپز

چه روز کاری شما باشد و چه روز تعطیل، آن را از جنی یاد بگیرید. جنیفر لوپز می‌داند که چگونه ظاهری جذاب و بدون آرایش داشته باشد. برای او، سن فقط یک عدد است و شما می توانید آن را از روی پوست بی عیب و نقص او که در اینجا نشان داده شده است، ببینید.

عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

۷.میلا کونیس بدون آرایش

او نقش جادوگر بدجنس غرب را بازی کرد که از حسادت در اوز بزرگ و قدرتمند سبز شد. اما وقتی می گوییم میلا کونیس بدون آرایش می تواند شما را نسبت به چهره درخشان  خودش به تعجب وادارد به ما اعتماد کنید.عکس بدون آرایش او نیز در جلد مجله Glamour منتشر شد.

عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

۸.بیانسه بدون آرایش

آیا زمانی از روز وجود دارد که ملکه بی زرق و برق دار به نظر نمی رسد یا ظاهری وجود دارد که نتواند آن را به نمایش بگذارد؟ هیت ساز Single Ladies می تواند هر ظاهری که می خواهد را نشان دهد. اما او هم عکس هایی بدون آرایش از خود منتشر کرد.

بازیگر زن

۹.کندال جنر بدون آرایش

کندال جنر نیز مانند خواهرانش به شهرت جهانی رسیده است. او در صنعت مد بسیار جذاب است و حرفه ای بزرگ در دنیای مدلینگ دارد. او در موارد متعددی انتخاب کرده است که با چهره بدون آرایش ظاهر شود. او نبرد طولانی با آکنه داشته است. بنابراین زمانی که بدون پوشاندن “نقص” خود بیرون می رود، اغلب یک حرکت جسورانه و شجاعانه از سوی او است.

بیشتر بخوانید: ۱۴ محبوب ترین خواننده های جهان در سال 2022

بازیگر زن

۱۰.عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان، مارگو رابی

مارگو رابی هر بار که روی پرده نقره ای می آید ما را با مهارت های بازیگری خود تحت تاثیر قرار داده است. ما عاشق همه شخصیت های او و خود او شده ایم. از هارلی کویین گرفته تا تونیا هاردینگ، او با طیف وسیعی که دارد و همچنین با ظاهر زیبایش، مخاطبان را شگفت زده می کند. با یا بدون آرایش برای او مشکلی نیست زیرا او بدون توجه به آرایش، زیبا به نظر می رسد.

بازیگر زن

۱۱.مگان فاکس بدون آرایش

چهره و ظاهر مگان فاکس در طول سال ها تغییرات زیادی کرده است. اگر نمی‌دانید، بگذارید به شما بگوییم که او نه تنها در فیلم‌هایش و روی فرش قرمز، بلکه در یک روز معمولی که به خرید مواد غذایی می‌رود، زیبا به نظر می‌رسد.  به همین دلیل او عکس زیادی بدون آرایش دارد. زیرا نگاه بدون آرایش او فقط به ما می گوید که او به آن نیازی ندارد.

بازیگر زن

۱۲. عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان، کریستینا آگیلرا

زمانی بود که افراد مشهور بدون آرایش در انظار عمومی ظاهر نمی شدند. عکاسی یا رفتن روی صحنه در حالی که بدون آرایش بودند، انتخابی نبود که معمولاً انجام می دادند. اما زمانه تغییر کرده است. گرایش بدون آرایش رو به افزایش است و آلیشیا کیز پیشتاز این کار است. کریستینا پس از ۲۰ سال فعالیت در صنعت موسیقی تصمیم گرفت بدون هیچ آرایشی عکسبرداری کند. حرکت او جسورانه بود و اگر به عکس‌های او نگاه کنید، می‌بینید که این عکس زیباست.

سلبریتی

۱۳.آنجلینا جولی بدون آرایش

آنجلینا جولی یکی از زیباترین زنان جهان است. او نه تنها یک چهره زیبا، بلکه یک هنرپیشه بزرگ و همچنین یک سفیر حسن نیت سازمان ملل است. او از این که بدون آرایش ظاهر شود، ابایی ندارد. چهره بدون آرایش او فقط برای اثبات این است که برای زیبا به نظر رسیدن، نیازی به لایه‌های آرایش ندارد. او از درون تابش و درخشش دارد.

عکسهای بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سه =

دکمه بازگشت به بالا