;
تفریح و سرگرمی

فقط 1 چوب کبریت را جابه جا کنید تا معادله ای درست ایجاد شود! | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت: آیا برای آزمایش مهارت های حل مسئله خود آماده اید؟ اگر احساس آمادگی می کنید ببینید که آیا می توانید تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. وقت آن رسیده است که سطح ضریب هوش خودتان را ارزیابی کنید.  پازل ها و بازی های فکری از دیرباز به عنوان راهی برای سنجش هوش و مهارت های حل مسئله مورد استفاده قرار گرفته اند. پس با تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

چالش امروز حل یا اصلاح این معادله در کمتر از 10 ثانیه است: 5=6+9. ممکن است ساده به نظر برسد، شما باید بتوانید با حرکت دادن یک چوب کبریت، طوری عمل کنید کهمعادله تصحیح شود و معادله ای درست ایجاد شود. بازی‌های فکری به طور فزاینده‌ای در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده‌اند و دوستان یکدیگر را به چالش می‌کشند تا ببینند چه کسی می‌تواند این معما را سریع‌تر حل کند. در حالی که برخی از این پازل ها به گونه ای پیچیده طراحی شده اند، اما آنها همچنین راهی عالی برای تیز کردن ذهن شما هستند.

شاید بپسندید: داستان کوتاه شنیدنی یک جفت جوراب زنانه | داستانی جالب از عزیز نسین نویسنده ترک!

تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت

ما از شما دعوت می کنیم تا در یک بازی فکری غوطه ور شوید و اعماق تفکر خلاق خود را کشف کنید. برای حل این چالش باید به جزئیات توجه کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. فقط با استفاده از نبوغ خود می توانید این معما را رمزگشایی کنید. از شما می خواهیم که فقط یک چوب کبریت را حرکت دهید تا معادله روز برابر شود. پازل ها راهی عالی برای تیز نگه داشتن ذهن شما هستند و این یکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما باید از خلاقیت خود استفاده کنیم و خارج از چارچوب فکر کنیم تا راه حلی پیدا کنیم.

این نیاز به مشاهده دقیق و تمرکز دارد تا مشخص شود کدام یک چوب کبریت باید حرکت کند تا چالش کامل شود. بیایید ببینیم آیا می توانید آن را در کمتر از 10 ثانیه انجام دهید یا خیر!  آیا برای چالش آماده ای؟ بیایید لذت ببریم و ببینیم چقدر سریع می توانید معما را حل کنید! ما تمرینات شگفت انگیز مغز را تضمین می کنیم که ساعت ها شما را سرگرم می کند.

شاید بپسندید:با پیدا کردن گربه باغچه در یک نگاه، اثبات کن که چشای قوی مثل عقاب داری!

تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از دو دوست مدعی است که تصویر بازیگر زن نیست و یک مرد است! نظر شما چیست!؟

جواب تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت

آیا به پاسخ دست پیدا کرده اید؟ این آزمون ها به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام محبوب می شود، بنابراین ممکن است قبلاً آن را دیده باشید. پس اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بیشتر فکر کنید.

شاید بپسندید:دیده و چشیده نمیشود،با دستان لمس نمیشود، اما همه جا هست و همه به آن نیاز دارند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: افراد با ضریب هوشی بالا می توانند با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

پاسخ تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت: ما یک تصویر را برای توضیح راه حل در زیر قرار داده ایم. پاسخ 9=3+6 است.

شاید بپسندید:اشتباه تصویر دو دختر بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

پاسخ تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت

امیدوارم از تست ریاضی با جابجایی چوب کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل دو قورت و نیمش باقی مانده!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:چیستان: نه خواهرته، نه برادرته، اما بچه پدر و مادرته، اون کیه؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دل به دل راه دارد!

 

شاید برایتان جالب باشد

ریسک پذیر جسور هستید یا تصمیم گیر محتاط!؟ | فقط یکی از تصاویر را انتخاب کنید!

اگه چشای تیز مثل عقاب داری در 3 ثانیه گربه را در میان جغدها پیدا کن!

داستان تاریخی حضرت سلیمان و زبان گربه ها!

اگه جغد مخفی شده جنگلی رو تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا