;
تفریح و سرگرمی

گربه داخل کوچه رو تو یه نگاه ببینی، قدرت دید و تمرکزت مثل عقابه!؟

تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه: بازی های فکری تصویری امروزه به شدت ذهن و فکر ما را مشغول می کنند. این تصاویر هر روز بیشتر در اینترنت در حال داغ شدن می باشند. مجله خبری چشمک امروز یک تصویر بسیار جالب را برای شما به اشتراک گذاشته است. در این تصویر یک حیوان ملوس پنهان شده است. اگر شما بتوانید گربه ملوس را در این تصویر تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه پیدا کنید، قدرت دید و تمرکزت بسیار عالی است.

با تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه مجله خبری چشمک همراه باشید. شما در این آزمون اگر بتوانید در کمتر از 5 ثانیه گربه را پیدا کنید، قدرت تمرکز، دقت و دیدت عالی است.

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه

آیا می توانید در 5 ثانیه گربه موجود در عکس را پیدا کنید؟ اما اگراین گربه خود را به خوبی در تصویر کوچه پنهان کرده است. آیا می توانید گربه ها را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ در واقع هیچ کس نمی تواند بدون تمرکز و دقت کافی گربه ای که در کوچه نهان شده است را پیدا کند. آن را امتحان کنید. این تصویر در واقع یک توهم نوری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

استتار حیوانات از جمله شگفتی های طبیعت است. حیوانات از این ابزار در جهت اهداف خاص خود استفاده های زیادی می کنند. حیوانات شکارچی از این ابزار برای صید طعمه و دیگر حیوانات برای حفاظت خود از آن استفاده می کنند. اسستار یا ترکیب این حیوانات با محیط اطرافشان آنقدر ماهرانه صورت می گیرد که گاهی اوقات شناسایی آنها در طبیعت تنها با یک چشم تیزبین ممکن است.

همین مسئله سبب شده است تا برخی از افراد از عکس های استتار شده حیوانات برای به چالش کشیدن اطرافیان خود استفاده کنند. شناسایی این حیوانات واقعا برای هر کسی ممکن نیست و افراد باید از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنند. با مجله خبری چشمک و تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه

فیلم جالب: (ویدیو) تا حالا خط تولید تیله های رنگی رو دیده بودی! | قابل توجه دهه شصتی ها

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه در عرض 5 ثانیه ارزش عددی پرنده استوایی قهوه ای را پیدا کنی، هوش ریاضی بالاست!

.

.

.

.

شاید بپسندید: طالع بینی ازدواج ماه ها با همدیگر برای پیوند زناشویی!

پاسخ تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه

احتمالاً توانسته اید گربه را پیدا کنید. به شما تبریک می گویئم. از شما دعوت می کنیم که دیگر چالش هاص تصویری مجله خبری چشمک را نیز امتحان کنید. اما اگر هنوز نتوانستید گربه را پیدا کنید، به شما یک فرصت دیگر نیز می دهیم. می توانید به بالا برگردید و در 5 ثانیه گربه را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در صورت پیدا  کردن سگ مخفی میان حوله ها، قدرت تمرکز و دقت ات مثل شاهینه!

پاسخ تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه: باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تأثیر مثبت بگذارد. در آینده متوجه خواهید شد که توانائیهای شناختی شما افزایش پدیا کرده است و هر چالشی را در زمان کم حل می کنید. پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. گربه کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

شاید بپسندید: حکایت الاغ سخت کوش و بز حسود؛ بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

پاسخ تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه

احتمالاً بپسندید: قدرت دیدت رو با شناسایی حیوانات مخفی ارزیابی کن!

امیدوارم از تست هوش بینایی با گربه تصویر کوچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:کدام اتوبوس مدرسه را ترجیح می دهید!؟ | انتخابتان نشان می دهد که آیا نوع دوست هستید یا خودخواه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط افراد دقیق و تیزبین ها اشتباه تصویر صحنه نمایشی سرخپوستی را پیدا می کنن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان کوتاه دهقان و خیار اثر لئو تولستوی

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر قرار عاشقانه در چیست!؟ | فقط نابغه ها متوجه میشن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با پیدا کردن عدد بعدی در تصویر اثبات کن که یه باهوش نابغه ای!

گربه از پله ها بالا میرود یا پائین!؟ |پاسخ سطح خوش بینی شما به آینده را افشا می کند!

 کدومیکی از این خانم خوشکلا توهم زده و فکر می کنه مرد جوون خوش تیپ شوهرشه!؟

میون گربه های درخت یه قورباغه خودشو مخفی کرده، قورباغه کجاست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

دکمه بازگشت به بالا