;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

مواد غذایی برای آب کردن شکم:غذاهایی که به آب شدن شکم و جلوگیری از التهاب کمک می کنند!

مواد غذایی برای آب کردن شکم: در این مطلب از سری مطالب سلامت و تناسب اندام و تغذیه به بررسی مواد غذایی پرداخته ایم که می تواند در آب کردن شکم به شما کمک فراوانی کند. پس با مطلب 7 غذایی که به شما کمک می کند شکم خود را از دست بدهید، همراه باشید. این مواد غذایی همچنین به درمان التهاب که نقش جدی در بهم خوردن سیستم عمومی بدن و در نهایت افزایش چربی در پهلوها دارد، نیز کمک می کند. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: کاهش وزن با رژیم انار-سرکه: طرز تهیه نوشیدنی کره ای انار که راز لاغری کره ای ها است!

مواد غذایی برای آب کردن شکم

هنگامی که غذاهای دارای خواص ضد التهابی به طور منظم مصرف شوند، به کاهش التهاب یا ناراحتی طولانی مدت مرتبط با آن کمک می کنند. اما در حالی که این غذاها را مصرف می کنید، باید از غذاهایی که باعث التهاب می شوند نیز اجتناب کنید. هنگامی که از شر این بیماری ها خلاص می شوید، نه تنها احساس انرژی بیشتری می کنید و به طور کلی بهتر می شوید. همچنین کاهش وزن و آب کردن شکم برای شما آسان تر خواهد بود. ما غذاهای ضد التهابی که توسط ارین پالینسکی وید به اشتراک گذاشته شده است را برای شما گردآوری کرده ایم.

سبزیجات و میوه ها

به لطف ماهیت غنی از مواد مغذی و فیبری، همه سبزیجات و میوه ها به مبارزه با التهاب مزمن کمک می کنند. بنابراین مطمئن شوید که هر روز به اندازه کافی از این مواد غذایی مصرف می کنید. نمونه‌هایی از سبزیجات و میوه‌هایی که باید در رژیم غذایی شما باشند عبارتند از سیب، میوه‌های جنگلی، بروکلی، قارچ، پاپایا، آناناس و اسفناج.

سبزیجات و میوه ها

شاید بپسندید: کاهش وزن با رژیم پرتقالی:بدون اغراق،با رژیم پرتقالی در 3 روز 2 کیلو وزن کم خواهید کرد + دستورالعمل

چای سبز

از مهمترین مواد غذایی برای آب کردن شکم باید به چای سبز اشاره کرد.  این چای نه تنها به نازک شدن ناحیه کمر شما کمک می کند، بلکه التهاب را نیز کاهش می دهد. فلاونوئیدهای موجود در چای سبز حاوی مواد ضدالتهابی طبیعی هستند. همچنین ثابت شده است که کاتچین EGCG (Epigallocatechin Gallate) موجود در آن باعث کاهش چربی بدن می شود.

چربی های تک غیر اشباع

این روغن های دوستدار قلب به افزایش سطح کلسترول HDL سالم و کاهش التهاب کلی در بدن کمک می کند. روغن زیتون، بادام و آووکادو بهترین منابع چربی های تک غیراشباع هستند.

شاید بپسندید: رازهای تناسب اندام با رژیم غذایی فرانسوی که نتیجه فوری دارد!  

اسیدهای چرب امگا 3

تحقیقات نشان می دهد که یکی دیگر از مهمترین مواد غذایی برای آب کردن شکم، رژیم غذایی غنی از امگا 3 و اسیدهای چرب امگا 6 کم با کاهش التهاب ارتباط مستقیم دارد. نمونه هایی از غذاهای حاوی مقدار زیادی امگا 3 گردو، دانه کتان و ماهی هایی مانند سالمون آلاسکا هستند.

ادویه

باید اشاره کرد که ادویه جات هم از مهمترین مواد غذایی برای آب کردن شکم است. برخی از ادویه ها به ویژه سیر، زردچوبه، دارچین، زنجبیل و فلفل دلمه ای در کاهش التهاب بسیار قوی هستند. بنابراین، افزودن این ادویه ها تا حد امکان به وعده های غذایی خود مفید است.

مواد غذایی برای آب کردن شکم

شاید بپسندید: کاهش وزن با رژیم گیاهی: با رعایت این ۱۰ نکته همیشه لاغر و خوش فرم بمانید!

آب

کم آبی بدن برای از بین بردن سموم التهابی از بدن شما بسیار مهم است. سعی کنید روزانه حدود 2 لیتر آب بنوشید. یک یادآوری کوچک؛ اگر ورزش می کنید، فراموش نکنید که به ازای هر نیم ساعت ورزش، 250 میلی لیتر آب به این حساب اضافه کنید.

غلات

از دیگر مواد غذایی برای آب کردن شکم باید به غلات اشاره کرد. دانه های غنی از فیبر به کنترل پاسخ انسولین بدن شما کمک می کند. در عین حال، به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیادی ویتامین B هستند، هورمون التهابی هموسیستین را نیز در بدن کاهش می دهند.

مواد غذایی برای آب کردن شکم

شاید بپسندید: از بین بردن قطعی چربی شکم: با این ۸ نکته برای همیشه شکم صافی داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا