;
خانواده و زناشوییزندگی

عشق زن به مرد: ۹ نشانه که شما عاشق یک مرد بالغ شده اید نه یک پسر بچه لوس!

عشق زن به مرد: در دوستیابی و روابط عاطفی، تفاوت‌های فاحشی بین مردانی که از نظر عاطفی بالغ هستند و آنهایی که بالغ نشده اند، وجود دارد. برای نشان دادن این تفاوت‌ها در این مطلب، نابالغ‌های عاطفی را «پسران» و افراد بالغ از نظر عاطفی را «مرد» معرفی می ‌کنیم.

بنابراین در بخش خانواده و زناشویی نشانه هایی بررسی شده که نشان می دهد، شما عاشق یک مرد بالغ شده اید نه یک مرد نابالغ. در واقع در مساله عشق سن مردان ملاک نیست بلکه اعمال یک مرد مشخص می کند که او به لحاظ عاطفی بالغ شده یا خیر. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین زنان از نظر مردان: نقطه جذابیت چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

۱.پسرها از گفتگوهای ناراحت کننده اجتناب می کنند

مردان می دانند چگونه نیازهای خود را بیان کنند. حتی بهترین روابط هم اصطکاک دارند. اما برعکس مردان نابالغ یا پسرها منفعل و پرخاشگر هستند. به همین علت آن ها از گفت و گوهای ناراحت کننده فراری هستند در حالی که یک مرد بالغ با شما گفتگوی سازنده ای خواهد داشت حتی اگر کمی ناخوشایند باشد.

شاید بپسندید: مجرد ماندن زنان: چرا بسیاری از زنان موفق و زیبا مجرد بودن را ترجیح می دهند؟

عشق به مرد

۲.پسرها فقط می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند اما مردان وقت و انرژی خود را صرف زن مناسب می کنند

عشق زن به مرد، مردان بالغ همیشه دنبال یک زن مناسب برای زندگی کردن است اما پسرهای نابالغ دنبال یک رابطه برای گذراندن وقت و سرگرمی هستند.

احتمالاً بپسندید: میل جنسی زنان: میل جنسی زنان چگونه است و در چه سنی به اوج خود می رسد؟

۳.تعریف و تمجید

عشق زن به مرد، پسرها برای این که شما لباس زیبایی پوشیده اید از شما تعریف می کنند اما مردان به این دلیل تعریف می کنند که می خواهند شما نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. بین تعریف کردن برای گرفتن چیزی و تعریف کردن برای دادن چیزی تفاوت زیادی وجود دارد. مردان بالغ بخشنده هستند زیرا می دانند که در برابر یک فرد بالغ قرار دارند.

برایتان جالب خواهد بود: تنفر مردان از زنان قوی: چرا برخی از مردان از زنان قوی متنفرند + ۵ دلیل عجیبی که نمی دانستید!

عشق به مرد

۴.پسرها در لحظه زندگی می کنند اما مردان سخت تلاش می کنند تا آینده ای برای خود و همسر خود بسازند

عشق به مرد، مردان نابالغ فقط روی شاد کردن خود متمرکز هستند، هر شب مهمانی می روند یا مهمان دعوت می کنند و هر روز با تنبلی تمام از خواب بیدار می شوند. اما مردان بالغ هنگامی که متوجه شدند که دیگران به آن ها تکیه می کنند، حاضرند برای حمایت از خانواده خود فداکاری هایی را که نیاز دارند انجام دهند.

احتمالاً بپسندید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

۵.پسران توسط زنان باهوش مرعوب اما مردان توسط آنها تحت تاثیر قرار می گیرند

عشق زن به مرد، اگر او نسبت به توانایی و هوش خود نامطمئن باشد، هیچ وقت نمی خواهد با یک دختر باهوش رو به رو شود. مرد نابالغ در منطقه راحتی خود می ماند، در حالی که یک مرد بالغ چالش یک زن باهوش را می خواهد.

بیشتر بخوانید: عشق اول: چرا زنان هیچ وقت نمی توانند عشق اول خود را فراموش کنند؟

عشق به مرد

۶.پسرها قول هایی می دهند که نمی توانند به آنها عمل کنند اما مردان بیشتر از قول عمل می کنند

عشق زن به مرد، یکی از مشاوران امور خانواده اعتراف می کند که یکی از بزرگترین اشتباهاتی که تا به حال مرتکب شده ام این بود که به یک زن گفتم دوستش دارم در حالی که من قصد رابطه جدی را نداشتم. من یک پسر کوچک ترسیده بودم که سعی می کرد دختری را خوشحال کند. اما یک مرد بالغ وقتی احساس می کند که یک زن را دوست دارد برای او در عمل ثابت می کند. این تجربه ی شخصی یک مرد است.

۷.پسرها از طرد شدن اجتناب می کنند اما مردان با ترس های خود روبرو می شوند

نکته اینجاست که هم مردها و هم پسرها از طرد شدن متنفرند. مهم نیست که مرد بالغ باشد یا نابالغ، طرد شدن بد است. تنها تفاوت این است که یک مرد بالغ ترس های خود را از بین می برد و به هر حال دنبال آنها می رود به این دلیل که فکر می کند زن مورد نظر او ارزشش را دارد. اما مرد نابالغ از طرد شدن می ترسد و برای آن رابطه تلاش نمی کند.

عشق به مرد

۸.پسرها اولویت ها را تعیین نمی کنند

عشق زن به مرد، یک مرد متوجه این موضوع است که زنی که دوست دارد، یک مرد بالغ می خواهد، وقت خود را با افرادی که به آنها اهمیت می دهد می گذاراند. اگر با شما قرار ملاقات می گذارد، به شما اهمیت می دهد. او می خواهد با شما و فقط با شما باشد.

۹.پسرها شما را ناامید می کنند، مردان شما را تشویق و حمایت می کنند

پسرهای کوچک ترسیده در مواقع دشواری سعی می کنند یک زن را به عنوان مکانیزم دفاعی با خود به پایین بکشانند. برعکس یک مرد بالغ می فهمد که اگر همسرش به عنوان یک زن رشد کند، به عنوان یک مرد از رشد او خوشحال خواهد شد و رشد او رشد خودش محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: رابطه عاشقانه: ۱۵ سوال مهم که باید قبل از شروع رابطه عاشقانه از خودتان بپرسید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. به نظرم پسر با احساس لوس نیس هر چن من پسر لوس کم ندیدم خنگ و کند ذهن عقده ای فاک بهشون مثلا عشق هری پاتر ها منگل و لوس خنگن یه پسربچه ننر عشق علاالدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا