;
تفریح و سرگرمی

فقط نابغه ها متوجه میشن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر: شبکه های اجتماعی امروزه به جزء جدایی ناپذیر زندگی آدمها تبدیل شده است. در این شبکه ها انواع و اقسام مطالب از آشپزی گرفته تا مطالب سلامت، زیبایی تا کاهش وزن و نیز مطالب تفریح و سرگرمی منتشر می شود. وب سایت چشمک تلاش دارد تا هر روز مطالب متنوع، تازه و نیز کاربردی در حوزه بازی های فکری را برای مخاطبان خود فراهم کند. در بسیاری از این مطالب دقت و تمرکز افراد به چالش کشیده می شود.

مطالعات نشان داده اند که انجام این پازل ها می تواند شناخت و استدلال تصویری را بهبود بخشد. عمل کنار هم قرار دادن تکه های پازل نیاز به تمرکز دارد و حافظه کوتاه مدت و حل مسئله را بهبود می بخشد.

در تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر وب سایت چشمک، شما با چند تصویر خاص روبرو هستید. همه چیز در این تصاویر عادی به نظر می رسد، اما یک نکته غیر عادی کاملا مشهود است. آن را باید شناسایی کنید. با وب سایت چشمک و تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان کوتاه تاریخی ماست و خیار ناصرالدین شاهی!

تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

در این آزمون وب سایت چشمک همانطور که اشاره شد، شما با یک تصویر خاص روبرو هستید. در این تصویر یک مسئله غیر عادی به چشم می خورد. شما باید بتوانید این مسئله غیرعادی را با یک نگاه کردن تشخیص دهید. کارشناسان معتقدند که تنها افراد با دقت و تمرکز بالا و نیز تیزبین بلافاصله قادر به دیدن مسئله غیر عادی تصاویر خواهند شد. اگر آماده هستید با دقت به تصاویر تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و بینایی ات رو با پیدا کردن 16 اسب تصویر ارزیابی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

تصویر شماره 1

یک کلاس دانشگاه به تصویر کشیده شده است. اما به طرز فاحشی یک چیز غیر طبیعی در این تصویر از کلاس درس دیده می شود. آن چیست؟

تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: جهانگرد بیچاره از کدوم درب خارج بشه تا از موقعیت خطرناک نجات پیدا کنه!

پاسخ تصویر 1 در آزمون دقت ذهن با کلاس درس

اگر بتوانید این مسئله غیر عادی تصویر وب سایت چشمک را در یک نگاه تشخیص بدهید قدرت بینایی و همچنین توانائیهای شناختی شما عالی است. به باور کارشناسان تنها یک درصد افراد در همان نگاه اول، متوجه مسئله غیرعادی تصویر می شوند. خوب اگر متوجه چیز غیر عادی نشده اید می توانید به عکس پائین مراجعه کنید!

شاید بپسندید:با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر معلم و دانش آموز، توانائی هات رو ارزیابی کن!

تست بینایی با شناسایی نکته تصویر

تصویر شماره 2

 

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر

 

شاید بپسندید: نابغه ها در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر کودک می شوند!

 

 

 

 

 

پاسخ شماره 2 در تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر

تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از تست قدرت بینایی با شناسایی نکته تصویر امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از این خرگوش ها می تونی اطلاعات جالبی را درباره خودت و اطرافیانت بفهمی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: خوش بین هستی یا بدبین!؟ اگه مطمئن نیستی فقط یکی از تصاویر روخانه را انتخاب کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان ضرب المثل مغز خر خوردن !

بینایی ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه چهره دوم و مخفی تصویر را پیدا می کنی!

چیستان: نام یک سیاره است که سه حرف اول آن در بدن انسان وجود دارد!؟

فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا