;
تفریح و سرگرمی

بینایی ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه چهره دوم و مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آزمون تصویری شناسایی چهره دوم: اگر در اوقات فراغت خود هستید و می خواهید به تمرین مهارت های شناختی خود ادامه دهید، در جای مناسبی هستید. ما به شما اطمینان می دهیم که این چالش تصویری شما را بیش از حد لازم به فکر وادار می کند، زیرا نه تنها باید ناظر خوبی باشید، بلکه باید تمام تخیل خود را برای تشخیص اینکه چهره ها در کجای تصویر قرار دارند به کار ببرید. اگر در پایان نتوانستید، ما راه حل را در پایین برای شما می گذاریم. با آزمون شناسایی چهره دوم با مجله خبری چشمک همراه باشید.

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی چهره دوم همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان: نام یک سیاره است که سه حرف اول آن در بدن انسان وجود دارد!؟

آزمون تصویری شناسایی چهره دوم

محققان دریافته اند که به طور کلی، بینایی ضعیف توانایی فرد را برای شرکت در فعالیت هایی که مغز را تحریک می کند، کاهش می دهد.  در مطالعه‌ای که توسط American Medical Journal منتشر شد، شرکت‌کنندگانی که از کاهش بینایی رنج می‌بردند، مهارت‌های شناختی پایینی مانند حافظه و جهت‌گیری ضعیف را نیز از خود نشان دادند. کارشناسان معتقدند سلامت بینایی نقش کلیدی در کمک به عملکرد صحیح مغز دارد. دکتر گفت: “تاری دید مساوی تاری مغز است.”

در تصویر یک نقاشی از طبیعت سبز را مشاهده می کنید. شاید در نگاه اول تصویر زنی که کنار رودخانه نشسته است را به راحتی شناسایی کنید. اما چهره دیگری هم در تصویر مخفی است. آیا می توانید این چهره را در یک نگاه شناسایی کنید؟

به یاد داشته باشید که در این چالش فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا مکان دقیق چهره دوم را پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی چهره دوم نگاه کنید!

شاید بپسندید: فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

آزمون تصویری شناسایی چهره دوم

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مغز خر خوردن !

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل حرف مرد یکی است!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی چهره دوم

اگر از جستجو منصرف شده اید و علیرغم تلاش ها نتوانستید مکان چهره دوم را پیدا کنید، ما پاسخ را به شما نشان خواهیم داد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کینه شتری : کینه شتری از کجا آمده!؟

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی چهره دوم: برای دیدن چهره دوم کافی است که تصویر را بهتر بررسی کنید. چهره مخفی دقیقا در اینجا قرار دارد.

شاید بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی چهره دوم

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی چهره دوم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل به جمالت نناز به تبی بند است!

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان زبان خوش مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با دست زدن به یکی از لیوان ها تعادل صف بین لیوان های خالی و پر ایجاد کنید!؟

فقط افراد دقیق و تیزبین ها اشتباه تصویر صحنه نمایشی سرخپوستی را پیدا می کنن!

داستان چه کسی زنگوله را به گردن گربه می اندازد؟

فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا