;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر معلم و دانش آموز، توانائی هات رو ارزیابی کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم: مهارت های مشاهده ای خود را با پیدا کردن 3 تفاوت در کمتر از 10 ثانیه آزمایش کنید! آیا جرات دارید مهارت های چشم عقابی خود را در آزمون نهایی قرار دهید؟ بیایید یک دور جذاب Spot the Difference را بازی کنیم، جایی که حس تماشایی شما می تواند جایگاه قهرمان را برای شما به ارمغان بیاورد. در حین مقابله با چالش سرگرم‌کننده ما، مهارت‌های مشاهده‌ای خود را ارزیابی کنید.

ماموریت شما، در صورتی که آن را بپذیرید، این است که سه تفاوت بین دو تصویر به ظاهر یکسان را تشخیص دهید. تصاویر صحنه ای از معلمی را در حال آموزش دانش آموز به تصویر می کشند. اما به یاد داشته باشید، زمان بسیار مهم است زیرا شما فقط 10 ثانیه برای تکمیل این کار دارید. آیا برای چالش آماده اید؟ برای آزمایش مهارت های چشم عقابی خود آماده شوید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مغز خر خوردن !

آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم

آیا برای یک چالش سرگرم‌کننده کوچک آماده‌اید، آزمون یا چالشی که مطمئناً شما را سرپا نگه می‌دارد؟ ما دو تصویر تقریباً یکسان و گیرا از معلمی داریم که به دانش آموزی آموزش می دهد. اما اجازه ندهید شباهت ها شما را گول بزنند. سه تفاوت ظریف بین آنها وجود دارد که منتظر شناسایی هستند. آیا فکر می کنید می توانید همه آنها را در کمتر از 10 ثانیه کشف کنید؟

وقت آن است که مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که واقعاً چقدر جزئیات گرا هستید! چه زمانی که وقت آزاد خود را از دست داده اید یا به دنبال تحریک ذهن خود هستید، این چالش جذاب Spot the Difference تنها چیزی است که می تواند چرخ دنده های ذهنی را به حرکت درآورد.  برای تشخیص موفقیت آمیز سه تغییر در این تصویر جذاب، باید به شدت تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید.

شاید بپسندید: بینایی ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه چهره دوم و مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل حرف مرد یکی است!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم

هر جزئیاتی هر چند هم که مهم نباشد و بی اهمیت به نظر برسد، می تواند کلید شناسایی تفاوت باشد. این چالش به گونه ای طراحی شده است که میل شما به مشاهده و توجه به جزئیات را در بازه زمانی محدود 10 ثانیه آزمایش  می کند. بنابراین، چشمان خود را کاملا باز کنید، خود را در تصاویر غوطه ور کنید و اجازه دهید مهارت های تحلیلی شما را در اختیار بگیرد. به یاد داشته باشید، تفاوت ها ممکن است ظریف باشند و نیاز به یک چشم تیزبین داشته باشند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کینه شتری : کینه شتری از کجا آمده!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و بینایی ات رو با پیدا کردن 16 اسب تصویر ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم: به کسانی از شما که توانستند هر سه تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهند تبریک می گویم! مهارت مشاهده شما واقعا ستودنی است. برای کسانی که نتوانستند سه تفاوت بین دو تصویر گیرا از معلمی که به دانش آموز آموزش می دهد را تشخیص دهند، نگران نباشند. ما تصویری را به شما نشان خواهیم داد که این تفاوت ها را به وضوح نشان می دهد.

شاید بپسندید:چیستان: نام یک سیاره است که سه حرف اول آن در بدن انسان وجود دارد!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و معلم

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی چهره دوم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل به جمالت نناز به تبی بند است!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: خوش بین هستی یا بدبین!؟ اگه مطمئن نیستی فقط یکی از تصاویر روخانه را انتخاب کن!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

 اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

تست هوش: با دست زدن به یکی از لیوان ها تعادل صف بین لیوان های خالی و پر ایجاد کنید!؟

فقط افراد دقیق و تیزبین ها اشتباه تصویر صحنه نمایشی سرخپوستی را پیدا می کنن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا