;
تفریح و سرگرمی

یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بفهمی برای شاد بودن واقعا به چی نیاز داری!؟

تست شخصیت براساس مناظر: برای شاد بودن در زندگی به چه چیزهایی نیاز دارید؟ یکی از مناظر را انتخاب کنید و آن را کشف کنید. خوشبختی تعریف بسیار گسترده ای دارد و این به درک هر فرد بستگی دارد. به همین دلیل، دوستان شما در مجله خبری چشمک، یک تست شخصیتی را برای شما به ارمغان آورده که در عرض چند ثانیه جزئیات قابل توجهی را در مورد شما آشکار می کند. جرات دارید در این آزمون شرکت کنید؟ از پاسخ ها شگفت زده خواهید شد.

بنابراین اگر به دنبال یک تست شخصیت شناسی هستید که همه چیز را برای شما داشته باشد، وقت آن است که دیگر جستجو را متوقف کنید زیرا در مکان مناسبی هستید. کدام منظره در تست شخصیت براساس مناظر مورد علاقه شماست؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوازنده تقلبی: چه کسی نوازنده نیست؟ فقط یک باهوش می تونه معما را حل کنه!؟

تست شخصیت براساس مناظر

در تصویر زیر می بینید که چهار منظره زیبا دیده می شود. شما باید از بین آنها فقط باید یکی را که به سمت آن جذب شده اید را انتخاب کنید. شما می توانید یکی را که بیشتر دوست دارید یا آن چیزی که احساس می کنید برای شما ساخته شده است را انتخاب کنید. صادق باشید! لازم نیست در تصاویر دقت کنید. فقط نگاه کنید و سپس تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی عدد 139: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 139 رو میون اعداد پیدا می کنی!

تست شخصیت براساس مناظر

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اشکال جلسه امتحان: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی تو یه نگاه بگو اشکال تصویر چیه!؟

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه میخای بفهمی چه اندازه سخاوتمند و لاکچری هستی، بگو تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه فکر می کنی آخر باهوشایی، بگو که چه کسی قرص های پیرزن بیمار را برداشته!؟

پاسخ تست شخصیت براساس مناظر

 

وقتی این بخش را تمام کردید، زمان آن فرا می رسد که آنچه را که خطوط بعدی نشان می دهد، مرور کنید، که در آن تصمیمی که انجام داده اید واقعاً برای شما چه معنی دارد. انتخاب شما به چه معناست؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکالات تصویر: اگر بتوانید در 7 ثانیه اشکالات این تصویر را پیدا کنی، نابغه ای!

تست براساس مناظر

شاید بپسندید: داستان کودک حلوا فروش و شیخ بدهکار، داستانی آموزنده و پندآموز از سری داستان های مثنوی معنوی!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگر دقت و تمرکزت 20 باشه، خیلی راحت 10 تا تفاوت اسب سمت راست و چپ را پیدا می کنی!

منظره 1

در صورت انتخاب تست شخصیت براساس مناظر: به دلیل یک موقعیت آسیب زا در گذشته، شما به فردی محجوب، خجالتی و بی اعتماد تبدیل شدید. با این حال، زمان آن فرا رسیده است که ترس ها را شکست داده و یاد بگیرید که دنیا می تواند خوب، گرم و هماهنگ باشد.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناخت مادر بی خیال، بگوئید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

منظره 2

اگر این منظره را در تست شخصیت براساس مناظر، انتخاب کردید: آنچه در این زمان از زندگی خود بیش از همه می خواهید این است که احساس آزادی را تجربه کنید. این ممکن است به معنای تغییر شغل، رفتن به یک سفر تحول آفرین، رهایی از رابطه ای باشد که دیگر جواب نمی دهد، یا یافتن شغلی که به آن علاقه دارید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با شیر: چند شیر آفریقایی را تو این عکس می بینی!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

منظره 3

در صورت انتخاب تست شخصیت براساس مناظر: به احتمال زیاد، برای شاد بودن باید از هر چیزی که به شما آسیب می زند دور باشید. خواه افراد باشند، روابط، محیط ها، افکار یا احساسات.

شاید بپسندید: اگر نکته سنج و تیزبین باشی، به راحتی نکته تصویر را تشخیص می دهی!

 منظره 4

اگر این منظره را در تست شخصیت براساس مناظر، انتخاب کردید:  فقط به کمی تمرکز بیشتر نیاز دارید. شاید شما تا حدودی احساس پراکندگی یا بلاتکلیفی می کنید و انرژی زیادی را صرف تصمیم گیری می کنید، اما فقط تصمیم خود را نگرفته اید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس مناظر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: یه فنجون را انتخاب کن تا بفهمی که چقدر جاه طلب هستی!؟

 

 

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: شاید کمی عجیب باشد، اما با انتخاب یکی از این گل ها متوجه میشی که برای موفقیت چی کم داری!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: فقط یه تیزبین میتونه تو یه نگاه عدد “292” را در میان 929 ها پیدا کنه؟ | فقط 15 درصد افراد موفق میشن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا، نامزد این مرد خوش تیپه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یه تیزبین واقعی می تونه تو 5 ثانیه 3 تا تفاوت عروس هلندی چپ و راست رو پیدا کنه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:حکایت نه کور می کند نه شفا می دهد!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:کدوم منظره نظرت رو جلب کرد تا بگم چه چیزی مانع پیشرفت‌ات هست و تو رو عقب نگه میداره !؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: کدوم یکی از افراد کافه یه قاتله!؟ | اگه پیداش کنی واقعا هوش پلیسی بالا داری!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: به نظرتون کدوم گربه ملوس تره!؟| جواب نتایج شگفت انگیزی را درباره شما افشا می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی ابرقهرمان: اگه تو 3 ثانیه ابرقهرمان داخل فروشگاه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

برایتان جالب خواهد بود

حکایت دزد نادان و صاحبخانه زرنگ از سری داستان های پندآموز کلیله و دمنه!

معمای شناخت خون آشام: نکته سنج و تیزبین باشی خون اشام واقعی را در عرض 5 ثانیه شناسایی می کنی!

همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی!؟ بهم بگو تا بهت بگم آدرم درونگرایی هستی یا برونگرا!

 تو عکس چی دیدی تا بفهمی که آیا به عشق واقعی اعتقاد دارید یا خیر!؟

اگر دقت ات خوب باشه، میتونی 3 تفاوت بین توله سگ ها را در 6 ثانیه پیدا کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یک =

دکمه بازگشت به بالا