;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ آبی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی: چالشی سرگرم کننده است که مهارت های مشاهده شما را آزمایش خواهد کرد! ببینید آیا می توانید 3 تفاوت بین دو تصویر سگ آبی سمت راست و چپ را در کمتر از 8 ثانیه تشخیص دهید. ما اطمینان داریم که این آزمون بسیار چالش برانگیز و در عین حال سرگرم کننده است. آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی به خوبی دقت، بینایی و تمرکز شما را مورد آزمایش قرار می دهد. در صورتی که در زمان مشخص شده بتوانید تفاوت ها را شناسایی کنید، شما یک نابغه هستید. این آزمون ها روشی خوبی برای ورزش دادن مغز شماست.

همانطور که اشاره شد، این بازی مهیج شما را ملزم می کند تا در کمتر از 8 ثانیه 3 تفاوت بین دو سگ آبی را پیدا کنید. هدف شما این است که همه اختلافات را در اسرع وقت شناسایی کنید و در این فرآیند لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی همراه باشید.

شاید بپسندید: چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط 5 درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی

باید بدانید که این بازی فقط برای بچه ها نیست. همه می توانند از آن لذت ببرند! در واقع، برای بزرگسالان و کودکانی که به دنبال یک فعالیت سرگرم کننده و جذاب هستند، عالی است. و همان طور که اشاره کردیم یک راه عالی برای ورزش دادن مغز و تمرین بینایی و تقویت مهارت های مشاهده ای است.

برای پذیرش چالش آماده اید؟

قدرت چشم خود را آزمایش کنید و اولین کسی باشید که 3 تفاوت بین تصویر این سگ آبی را در کمتر از 8 ثانیه تشخیص می دهد! این یک بازی هیجان‌انگیز است و برای همه سنین سرگرم‌کننده است. بنابراین، دیگر وقت خود را تلف نکنید. همین حالا چالش را انجام دهید برای پیدا کردن 3 تفاوت بین تصویر دو سگ آبی باید تمرکز کنید و بسیار با دقت مشاهده کنید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی مرد گوژپشت و زن زیبا | ماجرای ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 1+4=5، 2+5=12 و 3+6=21 باشد 8+11=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی

زمان شما به پایان رسید. اگر خسته شدید به پاسخ مراجعه کنید. اما اگر علاقه دارید می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید. مطمئن شوید که تمرکز و دقت کافی دارید. با تمرین و حوصله کافی، می توانید تمام تفاوت ها را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید!

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن چشمان قوی مثل عقاب داری! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

پاسخ آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی: تبریک می گویم! شما 3 تفاوت بین دو تصویر سگ آبی را  پیدا کردید! برای کسانی که این کار را نکردند، نگران نباشند. شما می توانید بیشتر تمرین کنید تا مهارت های مشاهده ای خود را افزایش دهید.

شاید بپسندید: در نگاه اول در تصویر چی دیدی تا بگم آدم برونگرا هستی یا درونگرا و خجالتی!؟

جواب آزمون تفاوتهای تصویر سگ آبی

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوتهای تصویر سگ آبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد 831 اثبات کن دید چشمات عالیه!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب تا بهت بگم کلاً آدم سخت کوشی یا تنبل!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است | عکاس کجاست!؟

تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ ارزیابی کن!

 سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =

دکمه بازگشت به بالا