;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: یه فنجون را انتخاب کن تا بفهمی که چقدر جاه طلب هستی!؟

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: با توجه به این تست تصویری، فنجان قهوه ای که انتخاب می کنید به شما می گوید که چه نوع فردی هستید؟ همه ما نقاط قوت و ضعف مختلفی داریم که ما را در مقابل دیگران خاص می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید بیشتر در مورد نوع فردی که هستید بدانید، نمی‌توانید این تست شخصیت شگفت‌انگیز را که جزئیات رفتارتان را به شما نشان می‌دهد را از دست بدهید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب فنجان همراه باشید.

شاید بپسندید: کمک آزمون شناسایی چوب بر آماتور: کدامیک از این دو چوب بر، کارش رو خوب بلد نیست و آماتوره!؟

آزمون شناسایی براساس انتخاب فنجان

هر فردی یک جهان برای کاوش است، به همین دلیل، حتی برای ما دشوار است که خودمان را بشناسیم، اما به لطف این نوع شواهد بصری، می توانید راهنمایی داشته باشید که به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند. یک فنجان انتخاب کنید و بیشتر در مورد خودتان کشف کنید. چقدر جاه طلب هستید؟

شاید بپسندید: اگه دقت و تمرکزت بالا باشه در 5 ثانیه، تفاوتهای دو تصویر سگ بامزه را پیدا می کنی!

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی همسر واقعی: همسر واقعی مرد تصویر کدوم یکی از این خانماست!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت دشمنی گرگ و سگ و گربه و موش از سری داستان های کشور لتونی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست شخصیت براساس تعداد گرگ:بگو تو تصویر چند تا گرگ دیدی تا بگم چقدر آدم منطقی هستی!؟

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب فنجان

تصویر تست شخصیت براساس انتخاب فنجان را با دقت نگاه کنید. شش فنجان را مشاهده خواهید کرد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از فنجان ها را انتخاب کنید. اکنون که انتخاب خود را انجام دادید بهتر است به تفاسیر مراجعه کنید. نتایج را مرور کنید: شما چه نوع فردی هستید؟

شاید بپسندید: معمای شناخت همسر واقعی:افراد باهوش در یک نگاه، همسر مارک را از ربات درون آکواریوم تشخیص میدن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: همین که تصویر رو دیدی چی چیزی رو درک کردی!؟| سریع بگو تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی آدم ربا: تیزبین باشی، می‌تونی آدم‌ربا رو تو تصویر شناسایی کنی!

فنجان 1

فنجان 1

در صورت انتخاب این فنجان در تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: شما فردی هستید که روی آنچه می خواهید بسیار متمرکز هستید و همچنین در مورد رویاهای خود بسیار جاه طلب هستید. از طرف دیگر، علیرغم مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید و بارها احساس می کنید که نمی توانید، سعی می کنید تمام تلاش خود را بکنید تا با وجود پیچیدگی، از آن خارج شوید.

شاید بپسندید: اگر نکته سنج و تیزبین باشی، به راحتی نکته تصویر را تشخیص می دهی!

فنجان 2

فنجان 2

اگر این گزینه را در تست شخصیت براساس انتخاب فنجان انتخاب کردید: شما روی چیزهایی تمرکز می کنید که واقعاً در زندگی شما اهمیت دارد، با گذشت زمان یاد گرفتید که تفاوت بزرگ در جزئیات کوچک است و به همین دلیل سعی می کنید برای افرادی که برای شما مهم هستند ارزش قائل شوید. به همین ترتیب، توصیه می کنیم که روی وقت شناسی خود که یکی از نقاط ضعف بزرگ شماست، کار کنید.

شاید بپسندید: اگه تیزبین باشی تو یه نگاه، پلنگ برفی که میخاد بز کوهی رو شکار کنه می بینی!

فنجان 3

فنجان 3

در صورت انتخاب این فنجان در تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: گاهی ذهن بسیار بسته ای دارید، وقتی همه چیز به نفع شما پیش می رود. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های بزرگ شما، اشتیاق و فداکاری در پروژه‌هایی است که دارید، زیرا فقط بر روی آنها تمرکز می‌کنید، تا زمانی که آن را بدون توقف کامل کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی ابرقهرمان: اگه تو 3 ثانیه ابرقهرمان داخل فروشگاه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

فنجان 4

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان

اگر این گزینه را در تست شخصیت براساس انتخاب فنجان انتخاب کردید: یکی از سرگرمی های اصلی شما مراقبت از جسمتان است. دوست دارید تمرین کنید، خوب بمانید و در نتیجه همین احساس را داشته باشید. اما این همه چیز نیست، زیرا شما معمولاً ذهن خود را با دانش جدید قدرتمند می کنید. نادانی یکی از بزرگترین دشمنان شماست.

شاید بپسندید: ادعا می کنی قدرت دید و تمرکزت عالیه، پس تفاوتهای اردک های وحشی درون برکه رو پیدا کن!

فنجان 5

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان

در صورت انتخاب این فنجان در تست شخصیت براساس انتخاب فنجان: شما فردی شاد و مفرح هستید، اما شخصیت بسیار قوی نیز دارید و می دانید چه زمانی از آن استفاده کنید، اما اگر به دنبال مشاوره صادقانه هستید، توصیه می کنیم که شروع به مدیریت احساسات خود کنید، زیرا در غیر این صورت می تواند برای شما دردسر ایجاد کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت حیوانات مخفی: با پیدا کردن حیونای مخفی میون گربه و سگا، تیزی خودت رو ثابت کن!

فنجان 6

تست شخصیت براساس انتخاب فنجان

اگر این گزینه را در تست شخصیت براساس انتخاب فنجان انتخاب کردید: کشف چیزهای جدید یکی از بزرگترین علایق شماست، شما از ترک منطقه آسایش خود نمی ترسید، علاوه بر این، شما یک دوست خوب به حساب می آیید، زیرا سعی می کنید زمانی که آنها به شما نیاز دارند در آنجا باشید، اما خودتان از این موضوع آگاه هستید. کاستی هایی که در زندگی دارید و راه حل آن در دستان شماست.

نظر شما در مورد آزمون چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب فنجان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: به نظرتون کدوم گربه ملوس تره!؟| جواب نتایج شگفت انگیزی را درباره شما افشا می کند!

 

 

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: شاید کمی عجیب باشد، اما با انتخاب یکی از این گل ها متوجه میشی که برای موفقیت چی کم داری!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این دو تا خانم، کودک را ربوده است!؟| فقط تیزبینا و باهوشا متوجه میشن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا، نامزد این مرد خوش تیپه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:حکایت نه کور می کند نه شفا می دهد!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: معمای شناسایی قاتل عروس: اگه هوش کارآگاهی داری سریع قاتل عروس رو پیدا کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: اگه بتونی جوجه های کرکی جغد شاخدار را تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو 4 ثانیه گربه را میون جغدای رنگی پیدا کنی، حتماً حتماً برای خودت اسپند دود کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی جوجه های کرکی جغد شاخدار را تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناخت مادر بی خیال، بگوئید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: معمای شناسایی دارنده سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو کدومیک از این 3 مرد سگ داره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:یکی که وضع مالی خوبی نداره وارد یه رستوران گرون شده، اگه دقت‌ات بالا باشه سریع متوجه میشی!

برایتان جالب خواهد بود

داستان کودک حلوا فروش و شیخ بدهکار، داستانی آموزنده و پندآموز از سری داستان های مثنوی معنوی!

 آزمون شناسایی همسر مرد از بیگانه: زنی که یک بیگانه است را شناسایی کنید!

یکی از کودکان تصویر این خانواده فرزندخوانده است، اگه نکته سنج و دقیق باشی میتونی پاسخ بدی!

اگه میخای بفهمی چه اندازه سخاوتمند و لاکچری هستی، بگو تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

 فکر می کنی آخر باهوشایی، بگو که چه کسی قرص های پیرزن بیمار را برداشته!؟

 اگر دقت و تمرکزت 20 باشه، خیلی راحت 10 تا تفاوت اسب سمت راست و چپ را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

دکمه بازگشت به بالا