;
تفریح و سرگرمی

اگه تو 4 ثانیه گربه را میون جغدای رنگی پیدا کنی، حتماً حتماً برای خودت اسپند دود کن!

آزمون شناسایی گربه در میان جغدها: این روزها به شدت گرفتار روزمره گی و کم تحرکی شده ایم. کم تحرکی به جسم و روح ما آسیب می زند. بر همین اساس پزشکان همواره توصیه می کنند که برای سلامت جسم و روح به ورزش و فعالیت های مربوط به مغز بپردازیم. ورزش در باشگاهها و پارک ها و … تا اندازه ای عملی می شود، اما برای تحرک چشمان، افزایش تمرکز و ورزش مغز خود چه کنیم. برای این مسئله نیز روان شناسان ایده های جذاب زیادی ارائه کرده اند.

شاید بپسندید: چه کسی در این مراسم ازدواج دروغ می گوید، کشیش یا آقای داماد!؟

به باور محققان و پژوهشگران حوزه سلامت بازی های هوش، سوالات هوش و پازل ها و تصاویر مختلف که مغز را به چالش دعوت می کنند؛ می تواند ورزش مناسبی برای مغز باشد. امروز چشمک با شماست با آزمون شناسایی گربه در میان جغدها. شما در این آزمون باید بتوانید یگ گربه ملوس و دوست داشتنی را در میان جغدها پیدا کنید.

شاید بپسندید: معمای هوش با شناخت قاتل: با پیدا کردن قاتل تصویر، ثابت کن که از هرکول پوآرو باهوش تری!

آزمون شناسایی گربه در میان جغدها

با توجه به آنچه که ذکر شد، دوداس مجارستانی، طرح های جالبی را خلق کرده است.او در واقع یک هنرمند نابغه است. آثاری که او خلق کرده است در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که او توانسته است چشم، مغز و ذهن مخاطبان خود را به چالش دعوت کند. آثار هنری  Gergely Dudás می تواند واقعا ذهن و دقت چشمان مخاطبان خود را به یک چالش دعوت کند. او با ارائه جزئیاتی متفاوت در یک تصویر، قدرت بینایی افراد را نیز محک می زند. البته که دقت در تصاویر و یافتن جزئیات در بلند مدت می تواند به افزایش قدرت تمرکز ما بیفزاید.

وب سایت چشمک تلاش دارد این چالش ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. آزمون شناسایی گربه در میان جغدها، مطلب جدیدی است که قرار است چشم، ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. با این چالش همراه باشید و چشم و مغز خود را به فعالیت وادار کنید. یادتان باشد که برای حل این آزمون 4 ثانیه بیشتر فرصت ندارید. این زمان محدود هر چه بیشتر شما را به چالش می کشد.

دوداس در این چالش یا بازی فکری، در میان حجمی از جغدهای زیبای رنگی، گربه ای را استتار یا پنهان کرده است. شما باید بتوانید آنها را بیابید. پیدا کردن این گربه در کمتر از 4 ثانیه به معنای تیزبینی شما و قدرت تمرکز شماست. نشان می دهد که شما جزئی بین هستید و ساده ترین و کوچکترین جزئیات از دیدگان تیزبین شما مخفی نمی ماند.

شاید بپسندید: میخای آدما رو بشناسی،پس به شکل دستاشون توجه کن! | همین حالا امتحان کن!

آزمون شناسایی گربه در میان جغدها

احتمالاً بپسندید: بگو کیف‌ات رو چه جوری حمل می کنی تا مشخص کنیم که آیا تو زندگی تصمیمات درست میگیری یا نه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پلنگ استتار شده: فقط یه تیزبین نابغه میتونه تو یه نگاه پلنگ برفی استتار شده را پیدا کنه!

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی گارسون واقعی: یه تیزبین واقعی تو یه نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کنه!

پاسخ آزمون شناسایی گربه در میان جغدها

وقت شما به پایان رسیده است. اگر نتوانستید گربه را در میان جغدها پیدا کنید، اشکالی ندارد. شما با حل این پازل ها و معماها، قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را افزایش می دهید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت بیگانه در مترو: اگه دقت‌ات بالا باشه تو یه نگاه، بیگانه واگن مترو رو شناسایی می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:معمای شناسایی اشتباه مراسم عروسی: کدامیک از این دو عروس، همسر واقعی آقای داماد است!؟

 

 

 

شاید بپسندید: معمای شناسایی شوهر: فقط باهوشا میتونن تو یه نگاه، شوهر واقعی این زن را شناسایی کنند!

پاسخ آزمون شناسایی گربه در میان جغدها: در تصویر پائین، گربه در میان جغدها علامتگذاری شده است. آیا شما توانستید این گربه را در زمان مشخص شده پیدا کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت کانگورو: با پیدا کردن تفاوت دو کانگوروی بامزه، قدرت دیدت را اثبات کن!َ

آزمون گربه در میان جغدها

احتمالاً بپسندید:اگه چشات مثل شاهینه، 3 تفاوت گربه بامزه سمت چپ و راست رو تو 5 ثانیه پیدا کن!

امیدوارم از آزمون شناسایی گربه در میان جغدها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت فرزند باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کارش چندین برابر شد!

 

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: حکایت خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: حکایت گربه را باید دم حجله کشت، یک جکایت جالب و شنیدنی

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آدم تحلیلگر هستی یا خلاق!؟ برا دونستن، فقط یکی از چهار تا خونه را که به نظرت بهتره انتخاب کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه قدرت دید و دقت‌ات خوبه، پس 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:اگر نابغه ریاضی هستی با حرکت دادن یه چوب کبریت یه معادله صحیح ریاضی بدست بیار!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی با چوب کبریت: ریاضی ات خوبه، پس معادله را با جابه جایی یک چوب کبریت درست کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تنها عده کمی که قدرت بینایی و دقت بالا دارند، خرگوش کوهی تصویر را پیدا می کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آیا قلباً آدم نوع دوستی هستی، کافیه بگی که در نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

شاید برایتان جالب باشد

رویاپرداز هستی یا واقع بین!؟ |برای پاسخ، ببین موقع استفاده از خمیردندان چه جوری فشارش میدی!؟

 معمای شناسایی خانواده فقیر: فقط کسایی که هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز دارند،موفق میشن!

آیا می تونی 2 چوب کبریت را به نحوی حرکت بدی که معادله صحیح باشد؟

قدرت دیدت خوب باشه، ببری را که در صدد حمله به عکاس هست رو شناسایی می کنی!

آزمون شناخت حیوانات مخفی: با پیدا کردن حیونای مخفی میون گربه و سگا، تیزی خودت رو ثابت کن!

آیا دقیق و تیزبین هستی، پس اشکال تصویر فوتبال آمریکایی رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

داستان لباس جدید پادشاه شاهکاری ادبی از ادبیات کشور دانمارک!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =

دکمه بازگشت به بالا