;
تفریح و سرگرمی

کدوم منظره نظرت رو جلب کرد تا بگم چه چیزی مانع پیشرفت‌ات هست و تو رو عقب نگه میداره !؟

تست شخصیت براساس نوع انتخاب: با کمک تست شخصیت براساس نوع انتخاب، می توانید بفهمید که کدام جنبه از زندگی، شما را در گذشته نگه می دارد؟ یکی از مناظر را انتخاب کنید و آن را کشف کنید. هر یک از این مناظر به شما کمک می کند تا در عرض چند ثانیه جزئیات رفتار خود را کشف کنید.

تمرینات مغزی توانسته است محبوبیت زیادی در بین کاربران اینترنتی به دست آورد. به همین دلیل، ما شما را تشویق می کنیم که این تست جدید را امتحان کنید که با نتایج موفقیت آمیز خود هزاران نفر را شوکه کرده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال فوتبالیست ها: اگه تیزی، اشکال اصلی تصویر بچه های فوتبالیست را پیدا کن!

تست شخصیت براساس نوع انتخاب

کدام منظره مورد علاقه شماست؟ یکی از این کارت پستال هایی که در زیر مشاهده خواهید کرد، احتمالاً همانی است که شما انتخاب کرده اید. همانطور که اشاره شد تنها کاری که باید انجام دهید این است که به 4 تصویر، نگاه و دقت کافی داشته باشید و تصمیم بگیرید که کدامیک به بهترین وجه برای شما مناسب است.

وقتی این مرحله را تمام کردید، مهم ترین بخش این امتحان جالب فرا می رسد. با توجه به آنچه که تعیین کرده اید، می توانید دریابید که آن جزئیات چیست که شما را همچنان در گذشته نگه می دارد. تصویر تست شخصیت براساس نوع انتخاب را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: معمای شناخت زوج واقعی: اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا قلباً آدم نوع دوستی هستی، کافیه بگی که در نگاه اول تو تصویر چی دیدی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان لباس جدید پادشاه شاهکاری ادبی از ادبیات کشور دانمارک!

پاسخ تست شخصیت براساس نوع انتخاب

انتخاب شما به چه معناست؟ می توانید به هر کدام از تفاسیر مراجعه کنید و بفهمید که کدام جنبه از رفتارتان، شما را در در گذشته نگه می دارد.

شاید بپسندید: آزمون بینایی با شناسایی جغد: اگه تو 5 ثانیه جغد شاخدار بزرگ رو پیدا کنی، چشای عقابی داری!

تست شخصیت براساس نوع انتخاب

احتمالاً بپسندید: چشات قویه، پس ببین کدوم سیب گازخورده با بقیه فرق داره!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: رویاپرداز هستی یا واقع بین!؟ |برای پاسخ، ببین موقع استفاده از خمیردندان چه جوری فشارش میدی!؟

منظره 1

منظره 1

انتخاب این منظره در تست شخصیت براساس نوع انتخاب به این معناست که شما این احساس را دارید که در مسیر زندگی خود اشتباهات زیادی مرتکب شده اید، حتی به کسانی که لیاقتش را داشته اند آسیب رسانده اید و این چیزی است که اصلاً به شما اجازه نمی دهد جلو بروید. باید از این تفکر عبور کنید و به یاد داشته باشید که مردم اغلب اشتباه می کنند، چرا که هیچکس کامل نیست.

احتمالاً بپسندید: حکایت فرزند باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کارش چندین برابر شد!

منظره 2

منظره 2

در صورتی که منظره دوم را در تست شخصیت براساس نوع انتخاب انتخاب کردید باید گفت که شما نمی توانید از شر احساس گناهی که سال ها شما را آزار می دهد خلاص شوید. ترس از شکست دوباره مانند آنچه در آن موقعیت انجام دادید، به شما اجازه نمی دهد کاملا آزاد باشید و رو به جلو خرکت کنید.

شاید بپسندید: معمای شناسایی شوهر: فقط باهوشا میتونن تو یه نگاه، شوهر واقعی این زن را شناسایی کنند!

منظره 3

تست شخصیت براساس نوع انتخاب

انتخاب این منظره در تست شخصیت براساس نوع انتخاب به این معناست که شما از هر شریکی که دارید به عنوان یک فرصت یادگیری استفاده می کنید که به شما کمک می کند بهتر باشید، رشد کنید و اشتباهات مشابه را مرتکب نشوید. با این حال، شما همیشه از آن دور نمی شوید و به آن «درس هایی» که فقط در گذشته شما را می چسبانند، می چسبید.

احتمالاً بپسندید:معمای شناسایی اشتباه مراسم عروسی: کدامیک از این دو عروس، همسر واقعی آقای داماد است!؟

منظره 4

تست شخصیت براساس نوع انتخاب

در صورتی که منظره چهارم را در تست شخصیت براساس نوع انتخاب انتخاب کردید باید گفت که آنچه شما را عقب نگه می دارد، انتظارات بالایی است که در زندگی دارید. اگرچه دانستن اینکه در زندگی چه می خواهید و مطالبه گر باشید خوب است، اما باید واقع بین باشید و متوجه باشید که همیشه اوضاع آنطور که تصور می کردید، نخواهد بود.

شاید بپسندید: چه کسی در این مراسم ازدواج دروغ می گوید، کشیش یا آقای داماد!؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس نوع انتخاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: نوابغ ریاضی تنها با یک حرکت کبریت، خطای معادله را تشخیص و به صورت منطقی آن را حل می کنند!

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: حکایت خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: حکایت حرف حق را باید زیر لحاف گفت، حکایتی شیرین و جالب از روزگاران دور!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: فقط یه تیزبین نابغه میتونه 3 تا تفاوت گربه ملوس رو تو آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه پیدا کنه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 8 تا تفاوت بین دو تصویر شیر اسکی باز را پیدا می کنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:همین که تو تصویر نگاه کردی چی دیدی، برو تفسیرش رو بخون! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تنها عده کمی که قدرت بینایی و دقت بالا دارند، خرگوش کوهی تصویر را پیدا می کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی با چوب کبریت: ریاضی ات خوبه، پس معادله را با جابه جایی یک چوب کبریت درست کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: معمای شناخت دزد غذا: کدومیکی از این کارمندا، غذای همکارش رو خورده!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

معمای شناسایی احمق ترین آدم: زبل و زرنگی بگو که احمق تصویر کیه!؟

یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 5 ثانیه تفاوت های دو تصویر خانم اسب سوار را پیدا کنه!

شناسایی اشتباهات تصویر: تیزبین باشی تو 5 ثانیه اشتباهات تصویر اتاق را پیدا می کنی!؟

آزمون شناسایی همسر آقای خطرناک: کدومیک از این سه تا دختر، همسر این آقای خطرناکه!

یکی که وضع مالی خوبی نداره وارد یه رستوران گرون شده، اگه دقت‌ات بالا باشه سریع متوجه میشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا