;
تفریح و سرگرمی

یکی از اسب های دریایی را انتخاب کن تا استعدادت رو کشف کنی!

تست شخصیت استعدادیابی: انتخاب های شما رابطه مستقیم با نوع شخصیت دارد. به این ترتیب روان شناسان براساس نوع انتخاب افراد می توانند، شخصیت افراد را مورد شناسایی قرار دهند. پس آیا می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ تست شخصیت استعدادیابی مجله چشمک را انجام دهید و یک اسب دریایی انتخاب کنید! انتخاب شما در این تست نیز شما بی‌اهمیت نخواهد بود، زیرا می‌تواند چیزهای زیادی در مورد اینکه چه کسی هستید به شما بگوید. آن را امتحان کنید و امروز چیز جدیدی در مورد خودتان کشف کنید!

شاید بپسندید: چیستان: دو مادر و دو دختر در یک خانه مشغول آشپزی هستند اما سه نفر در خانه حضور دارند؛ چطور ممکن است؟

تست شخصیت استعدادیابی

آیا کنجکاو هستید که بدانید شخصیت شما چیست؟ تست شخصیت استعدادیابی را انجام دهید: اسب دریایی را انتخاب کنید! با انتخاب یکی از پنج اسب دریایی، می توانید جنبه هایی از شخصیت خود را کشف کنید و درک بهتری از خود به دست آورید. با این تست منحصر به فرد، شما قادر خواهید بود ویژگی های پنهان خود را کشف کنید.

شاید بپسندید:چند 6 در تصویر هست!؟ | تمرکزت رو با پیدا کردن اعداد 6 در میان 9 ها ارزیابی کن!

تست شخصیت استعدادیابی

شاید بپسندید: کدومیکی تظاهر می کند زن است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه میتونه 3 تفاوت تصویر عکاس و گوزن رو تو 10 ثانیه پیدا کنه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی می تواند یک اتاق را پر کند اما فضایی را اشغال نمی کند!؟

تفسیر تست شخصیت استعدادیابی

اکنون که تست شخصیت استعدادیابی را دیده اید و انتخاب خود را کردید می توانید به قسمت تفاسیر مراجعه کنید. این تفسیر می تواند شما را شگفت زده کند.

شاید بپسندید:اولین چیزی که در تصویر می بینی نگاه شما به محیط زیست رو منعکس می کنه!  

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر صبوری!؟ یکی از 3 نماد را انتخاب کن تا متوجه بشی!

پاسخ تست شخصیت استعدادیابی

اسب دریایی 1: برازندگی و حساسیت هنری

انتخاب اسب دریایی شماره یک نشان می دهد که شما دارای برازندگی و حساسیت هنری هستید. کسانی که این شخصیت را انتخاب می کنند، اغلب متفکرانی خلاق هستند که به بیان خود از طریق کار خود معتقدند. آنها به زیبایی و چیزهای ظریف زندگی کشیده می شوند و در جزئیات کوچک زندگی شادی می یابند. افراد دارای این ویژگی شخصیتی اغلب ملایم و مهربان در نظر گرفته می شوند و تنهایی یا آرامش را بر نمایش ترجیح می دهند.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

اسب دریایی 2: طبیعتی سبک دل و بی دغدغه

انتخاب اسب دریایی شماره دو نشان می دهد که شما طبیعتی سبک دل و بی دغدغه دارید. کسانی که این رقم را انتخاب می‌کنند، اغلب از زندگی ساده لذت می‌برند و از لحظه‌ها لذت می‌برند تا اینکه در مورد آینده‌شان استرس داشته باشند.آنها از زندگی خود راضی به نظر می رسند و تمایل دارند بر تفریح ​​تمرکز کنند. افراد دارای این ویژگی شخصیتی اغلب خوش بین و آرام در نظر گرفته می شوند و زندگی را هر طور که می شود در پیش می گیرند.

اسب دریایی 3: رفتاری آرام و متین

انتخاب اسب دریایی شماره سه نشان می دهد که شما رفتاری آرام و متین دارید. کسانی که این اسب دریایی را انتخاب می‌کنند عاقل بوده و ترجیح می‌دهند قبل از اقدام به تصمیم‌گیری فکر کنند. آنها برای تعادل در همه جنبه های زندگی تلاش می کنند، به ندرت بیش از حد در هر موقعیتی کار می کنند. افرادی که دارای این ویژگی شخصیتی هستند اغلب آرام و متمرکز در نظر گرفته می شوند و به دنبال هماهنگی درونی هستند.

اسب دریایی 4: قدرت و اعتماد به نفس

انتخاب اسب دریایی شماره چهار نشان می دهد که شما قدرت و اعتماد به نفس دارید. کسانی که این رقم را انتخاب می کنند تمایل دارند در صورت لزوم مسئولیت را بر عهده بگیرند، اما همچنان به عنوان بخشی از یک تیم به خوبی کار می کنند. آنها چشم انداز روشنی از آنچه می خواهند به دست آورند دارند و اجازه نمی دهند چیزی مانع رسیدن به اهدافشان شود.

افراد دارای این ویژگی شخصیتی اغلب جاه طلب و مصمم در نظر گرفته می شوند و هرگز از چیزی که به آن اعتقاد دارند دست نمی کشند.

اسب دریایی 5: اولویت برای سادگی و وضوح

انتخاب اسب دریایی شماره پنج نشان می دهد که شما سادگی و وضوح را بر هر چیزی ترجیح می دهید. کسانی که این شماره را انتخاب می کنند اغلب به دنبال مینیمالیسم در تمام جنبه های زندگی هستند، از روابط گرفته تا دارایی های مادی. آنها ترجیح می دهند به جای اینکه بیش از حد مسائل را پیچیده کنند، مسائل را سرراست نگه دارند. افراد دارای این ویژگی شخصیتی اغلب انسان هایی عملی و منظم در نظر گرفته می شوند و مطمئن می شوند که همه چیز در جای خود قرار دارد.

امیدوارم از آزمون شناسایی عدد 6 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

داستان ضرب المثل یک کلاغ چهل کلاغ!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو 5 ثانیه عدد 208 متفاوت رو پیدا می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تو 10 ثانیه مرغ و جوجه هایش رو پیدا کردی، مطمئن باش مثل عقاب چشات تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: دقت‌ات مثل شرلوک هولمز باشه 5 شکلک متفاوت با روند تصویر را پیدا می کنی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که پا دارد، اما راه نمی رود؟

 

برایتان جالب خواهد بود

 با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر سگ بامزه در 6 ثانیه دقت بالای خودت رو به رخ همه بکش!

یکی از آینده به گذشته سفر کرده، کدومیکی هست!؟

حکایت دو همسایه و ترس شان از مرگ!

چیستان: آن چیست که مدام راه می رود و مدام سرش به سنگ می خورد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا