;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده وضع مالی بهتری داره!

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار: فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن خانواده فقیر و پولدار تصویر می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر  بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را ردر مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد. با آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: ریاضی ات خوبه، پس در 5 ثانیه پاسخ عبارت ریاضی را پیدا کنید | اصلا ساده نیست!

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها دو درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند. برای حل آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار، 2 خانواده در حال سفر هستند. اما ماموریت شما چیست؟ شما باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام خانواده فقیر و کدام خانواده پولدار است؟

بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است….

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر اثبات کنید که چشمانی تیز مثل عقاب دارید!

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: در 5 ثانیه عدد 8400 را در تصویر پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: دخترک فضایی را بین آدم‌های فضایی پیدا کنید!

پاسخ آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما راه حل چالش را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

شاید بپسندید: چیستان: در میان لبنیات کدام یکی، بیشترین خدمت را به مردم می کند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه مادر نی نی کوچولو را در حمام شناسایی کنید!

بدون هیچ مقدمه ای، ما راه حل صحیح را در اختیار شما قرار می دهیم. همه چیز در مورد برچسب ها است. در چمدان های خانواده سمت چپ تعداد زیادی برچسب وجود دارد. احتمالا این خانواده تاکنون سفرهای زیادی به نقاط مختلف جهان داشته است. در ضمن معمولا خانواده های ثروتمند برای سفر تفریحی برنامه ریزی دقیق می کنند و می خواهند در کل سفر از تمام لحظات لذت ببرند. لذا طبیعی است در هنگام سفر از پوشیدن هر گونه لباسی که اسباب زحمت آنها شود، خودداری می کنند. اما یک خانواده فقیر تلاش می کند بهترین و لوکس ترین لباس خود را در یک مسافرت، حتی در حین سفر بپوشد. حتی لباس هایی که ممکن است مناسب سفر نباشند.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی باز فیلش یاد هندوستان کرده! 

جواب آزمون شناسایی خانواده پولدار

امیدوارم از آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در مراسم، ربات است!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: موجودات بیگانه را در فروشگاه پیدا کنید!

خودت و دوستات را بهتر بشناس | در نگاه اول در تصویر چه چیزی دیدی!؟

تست قدرت تمرکز: یک روح میان افراد پنهان شده است، آن را پیدا کنید!

اگه فکر می کنی باهوشی سریع بگو اشتباه تصویر دوقلوها چیه!؟

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از 3 زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. فکر کنم سمت راست جوابه چون سمت راستی با اینکه چمدوناشون قدیمی ولی طلای بیش ترس نسبت به خانواده دیگه دارند

  2. اصلادر سفر طلا و لباسهای گران و مجلسی نمیپوشند،این کار افراد نوکیسه است.من به سبک سفر کردن چپی هم دقت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا