;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر اثبات کنید که چشمانی تیز مثل عقاب دارید!

تست قدرت بینایی پلنگ برفی: تصاویر معمایی که در آن از شما خواسته می شود، یک شی مخفی، یک حیوان استتار شده و یا شبه یک چیز را پیدا کنید روز به روز در شبکه های اجتماعی بیشتر منتشر می شوند. هدف اصلی این تصاویر در کنار سرگرم نمودن کاربران، نوعی تمرین دادن مغز مخاطبان است. افزایش فعالیت مغزی می تواند به افزایش توانایی های شناختی در افراد منجر شود. لذا توصیه می شود که انجام بازی های فکری را هر روز در برنامه های روزانه خود قرار دهید.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بر همین اساس مجله خبری چشمک هر روز با پازل ها و تست های معمایی متنوع در خدمت شماست. با تست قدرت بینایی پلنگ برفی همراه باشید و قدرت دید خود را محک بزنید.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی باز فیلش یاد هندوستان کرده! 

تست قدرت بینایی پلنگ برفی

اخیراً یک تصویر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در تصویر شما با تصویر صخره ای روبرو هستید. اما در قسمتی از این تصویر، یک پلنگ برفی به خوبی توانسته است خود را با محیط ترکیب کند. آیا شما می توانید در کمتر از 5 ثانیه و یا به عبارت دیگر در یک نگاه این گربه سان زیبا  را در تست بینایی پلنگ برفی شناسایی کنید. اگر بتوانید این پلنگ برفی را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید قدرت تمرکز و بینایی شما عالی است. توهم نوری یا تست قدرت بینایی پلنگ برفی ببر پنهان در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پازل های تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از پازل ها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شدت شما را به چالش بکشند. بسیاری از افراد در این چالش یا تست قدرت بینایی پلنگ برفی شرکت کردند، اما با شکست مواجه شدند. آیا شما می توانید این پلنگ برفی زیبا را در تصویر شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

پوست خالدار این حیوان به او اجازه می دهد تقریباً به طور کامل با سنگ ها ترکیب شود و گربه را به شکارچی تقریباً نامرئی تبدیل کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: موجودات بیگانه را در فروشگاه پیدا کنید!

تست قدرت بینایی پلنگ برفی

شاید بپسندید: ریاضی ات خوبه، پس در 5 ثانیه پاسخ عبارت ریاضی را پیدا کنید | اصلا ساده نیست!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: دخترک فضایی را بین آدم‌های فضایی پیدا کنید!

پاسخ تست قدرت بینایی پلنگ برفی

اکثر مردم با این تصویر گیج شده اند ، آنها نتوانستند پلنگ برفی را که درست در مقابل چشمان آنها قرار داشت را شناسایی کنند. با این حال، برخی از مردم توانستند به سرعت پلنگ برفی را در تصویر پیدا کنند، در حالی که برخی دیگر نتوانستند به جایی که پلنگ خود را با محیط ترکیب کرده بود، برسند. اگر هنوز در تست قدرت بینایی پلنگ برفی این حیوان را پیدا کنید می توانید به بالا برگشته و بار دیگر به تصویر با دقت بیشتر نگاه کنید. در غیر این صورت به تصویر ذیل مراجعه کنید!

شاید بپسندید: چیستان: در میان لبنیات کدام یکی، بیشترین خدمت را به مردم می کند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه مادر نی نی کوچولو را در حمام شناسایی کنید!

پاسخ تست قدرت بینایی پلنگ برفی: این حیوان در این قسمت تصویر قرار گرفته است. رنگ پوست این حیوان کاملا با صخره های اطرافش هماهنگ است و همین مسئله شناسایی این حیوان را دچار مشکل می کند.

شاید بپسندید: خودت و دوستات را بهتر بشناس | در نگاه اول در تصویر چه چیزی دیدی!؟

تست قدرت بینایی پلنگ برفی

و این هم تصویر بزرگنمایی شده این حیوان:

تست بینایی پلنگ برفی

امیدوارم از تست قدرت بینایی پلنگ برفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: مرد فقیر و بقال | حکایت مرد بقالی که کلاهبردار بود اما فکر کرد کلاهش توسط مرد فقیر برداشته شده!

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: یک روح میان افراد پنهان شده است، آن را پیدا کنید!

اگه فکر می کنی باهوشی سریع بگو اشتباه تصویر دوقلوها چیه!؟

داستان جالب و شنیدنی نه کور می کند نه شفا می دهد!

وقتی میگن مثل بز از دیوار راست بالا و پائین میره! | این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

با دلیل بگوئید که همسر مرد تصویر، کدامیک از این دو زن عصبانی است!؟

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده وضع مالی بهتری داره!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا