;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که همسر مرد تصویر، کدامیک از این دو زن عصبانی است!؟

آزمون تصویری شناخت همسر مرد : بخش تفریح و سرگرمی وب سایت خبری چشمک با یک سوال معمایی تصویری جدید با شماست. بسیاری از این سوالات تصویری، سوال هوش سخت را برای شما مطرح نمی کنند. در بسیاری از این سوالات شما برای بافتن پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. یافتن نشانه می تواند به حل این گونه سوالات کمک کند. در واقع هدف اصلی سوالات تصویری به چالش کشیدن مهارت های شناختی شماست.

نوع زندگی باعث شده است که ما در بیشتر اوقات قادر به دیدن جزئیات نباشیم. چشم ومغز ما کلی نگر شده است و این مسئله می تواند در بلند مدت آسیب های جدی به این عضو مهم بدن وارد کند. اما انجام مرتب بازی های فکری می تواند زمینه را برای فعالیت مغز و ورزش آن فراهم کرده و سبب رشد توانائیهای شناختی شود. بر همین اساس شما برای انجام این سوالات باید از دقت و تمرکز و در عین حال قدرت بینایی خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت همسر مرد همراه باشید.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برونگرا ؟ | برای پاسخ فقط بگو در نگاه اول به تصویر اول چی دیدی!

آزمون تصویری شناخت همسر مرد

مجله خبری چشمک نیز با انتشار مرتب بازی های فکری تلاش می کند به بخشی از نیازهای افراد به بازی های فکری، پاسخ دهد. شما مخاطبان گرامی در آزمون شناسایی همسر اصلی مرد، با تصویر جالب و زیبایی روبرو هستید. مردی که احتمالاً حافظه خود را از دست داده است خود را گرفتار میان دو زن می بیند. یکی از زنان، زن واقعی اوست و دیگری به دروغ مدعی است که مرد همسر اوست. به نظر شکما کدامیک از زنان دروغ می گوید؟ زن واقعی مرد کدامیک از زنان تصویر است؟ دلیل خود را مطرح کنید.

اگر سوالات و پازل های تصویری را دوست دارید، آزمون شناسایی همسر اصلی مرد را از دست ندهید. تلاش کنید در کمتر از 3 ثانیه پاسخ دریست این آزمون را پیدا کنید و اثبات کنید که قدرت دقت و بینایی خوبی دارید! مجله خبری چشمک و محمد شایسته در پایان مطلب آزمون تصویری شناخت همسر مرد، پاسخ تصویری را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. شما برای انجام این آزمون باید تنها دقت و تمرکز کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید….

شاید بپسندید: کدام یک از این دو زن قاتل، همسر خود را به قتل رسانده است!؟

آزمون تصویری شناخت همسر مرد

شاید بپسندید: وقتی میگن مثل بز از دیوار راست بالا و پائین میره! | این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات رو با پیدا کردن عدد 219 تصویر اثبات کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

پاسخ آزمون تصویری شناخت همسر مرد

احتمالا پاسخ آزمون تصویری شناخت همسر مرد را پیدا کرده اید. به شما تبریک می /ویئم. مشخص است که قدرت بینایی و تمرکز شما عالی است. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان چه کشکی چه پشمی!؟ | حکایت چوپان خسیسی که نذر کرد و بعداً پشیمان شد!

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف به آن، نام یک ورزش بدست می آید!

کافی است به لباس مرد دقت کنید. زن سمت راست ادعا می کند که این مرد قرار بوده امروز با عروسی کند، در حالی که مرد با تعجب و نگرانی به او نگاه می کند. او لباس دامادی به تن ندارد و لباسش بیشتر شبیه پیش خدمت های رستوران است. همچنین به دست مرد دقت کنید. او یک حلقه به دست دارد. نمونه آن حلقه ازدواج در دست زن سمت چپی هم دیده می شود. ناگفته نماند که زن سمت چپ نیز لباس آشپزهای رستوران را به تن دارد.

شاید بپسندید: حکایت شاگرد پارچه فروش و زن هوس باز | جوانی که به گناه خود را آلوده نکرده و خدا به او نام نیک عطا کرد!

جواب آزمون شناخت همسر مرد

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت همسر مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات رو با پیدا کردن عدد 219 تصویر اثبات کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو که چه کسی بین این بزرگوارا از همه احمق تره!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

آن چیست که در هر قرن یک بار، در هر دقیقه دوبار می‌آید؛ اما در سال نمی‌آید!؟

معما: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!

 فقط نابغه ها در نگاه اول، اشتباه این تصویر جنگلی را متوجه می شوند!

حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا