;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: یک روح میان افراد پنهان شده است، آن را پیدا کنید!

تست قدرت تمرکز با شناسایی روح: یک روح در میان افراد این اتاق پنهان شده است. تنها افراد متمرکز و تیزبین در کمتر از 5 ثانیه می تواند این روح را در اتاق شناسایی کنند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با شناسایی روح همراه شوید. در زندگی پرمشغله روزانه، مهم است که گاهی اوقات برای تمرین ذهن خود یک قدم به عقب بردارید. چرا این کار را به روشی سرگرم کننده انجام نمی دهید؟

برای بسیاری، چالش های ذهنی فعالیت های نادری هستند، اما برخی به دلیل تسلط بر منطق در تکمیل آن ها متمایز هستند. شاید شما دارای یکی از آن ذهن های چابک باشید. بنابراین از شما دعوت می کنیم تا مهارت های خود را با این آزمون تصویری که هم سرگرم کننده و هم محرک است، بیازمایید. در این چالش شما تصویری از یک اتاق و گروهی از افراد را مشاهده کنید که گویا در یک مراسم خاص دور هم جمع شده اند. همه چیز نرمال و طبیعی است، اما در بین این افراد یک روح وجود دارد. هدف این است که آن را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهید.

برای شناسایی سریع این مزاحم به جزئیات تصویر توجه کنید. به تک تک افراد خوب نگاه کنید و آنچه را که نامناسب یا غیرعادی به نظر می رسد را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی باهوشی سریع بگو اشتباه تصویر دوقلوها چیه!؟

تست قدرت تمرکز با شناسایی روح

این چالش هم سرعت درک شما و هم توانایی شما در تشخیص عناصر نامتجانس در یک صحنه بصری پیچیده را ارزیابی می کند. از آنجایی که به دنبال یک روح هستید، به دنبال چیزهایی باشید که نامناسب یا عجیب به نظر می رسند مانند اشکال شفاف یا تار. به یاد داشته باشید که معمولاً خطوط ارواح نسبت به افراد واقعی کمتر مشخص است.

برای تکمیل این چالش، با بررسی مناطقی که احتمال پنهان شدن روح وجود دارد، مانند پشت افراد دیگر یا در گوشه های تاریک تصویر، شروع کنید. گاهی اوقات چهره روح را می توان با بیان یا نگاهش تشخیص داد، حتی اگر تا حدی پنهان باشد. روی هر قسمت از تصویر خیلی تمرکز نکنید. سریع اسکن کنید و به اولین برداشت های خود اعتماد کنید. زمان محدود است، اما سعی کنید آرام و متمرکز بمانید. عجله می تواند باعث شود که جزئیات مهم را از دست بدهید.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی نه کور می کند نه شفا می دهد!

تست قدرت تمرکز با شناسایی روح

شاید بپسندید: خودت و دوستات را بهتر بشناس | در نگاه اول در تصویر چه چیزی دیدی!؟

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانید بین عقل و احساس تعادل برقرار کنید | یک گل را انتخاب کند تا پاسخ سوال را پیدا کنید!

جواب تست قدرت تمرکز با شناسایی روح

آیا روح را پیدا کردید؟ اگر روح را پیدا کرده اید، به شما تبریک می گوئیم. در غیر این صورت می توانید به پاسخ مراجعه کنید. باید بدانید که معماهای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: چه اشکالی در این تصویر می بینید | اگر در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: پسر پارچه فروش و زن هوس باز | حکایت پسر پارچه فروشی که بر شهوت خود غلبه کرد و مردی نامی شد!

 جواب اینجاست. این روح در واقع روح یک زن است. او در نزدیکی دیوار نزدیک مردی با پیراهن آبی قرار گرفته است. او لباس بنفش پوشیده و موهای قهوه ای دارد. به راحتی قابل شناسایی است زیرا شناورو فاقد پاست.

شاید بپسندید: وقتی میگن مثل بز از دیوار راست بالا و پائین میره! | این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

جواب تست تمرکز با شناسایی روح

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با شناسایی روح استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: مرد فقیر و بقال | حکایت مرد بقالی که کلاهبردار بود اما فکر کرد کلاهش توسط مرد فقیر برداشته شده!

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگوئید که همسر مرد تصویر، کدامیک از این دو زن عصبانی است!؟

درونگرایی یا برونگرا ؟ | برای پاسخ فقط بگو در نگاه اول به تصویر اول چی دیدی!

کدام یک از این دو زن قاتل، همسر خود را به قتل رسانده است!؟

حکایت شاگرد پارچه فروش و زن هوس باز | جوانی که به گناه خود را آلوده نکرده و خدا به او نام نیک عطا کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =

دکمه بازگشت به بالا