;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت دید: شیری را که به دنبال طعمه است را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون قدرت دید با شناسایی شیر: در مطلب امروز تصاویر زیبایی از استتار حیوانات را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصویر شما شاهد حضور یک شیر هستید که احتمالا در حال رصد طعمه است. این عکس‌ باورنکردنی در مرغزارهای کنیا گرفته شده است. شما در این عکس متوجه توانایی عجیب شیر در استتار می شوید. این که چگونه به آسانی در زیستگاه طبیعی خود با محیط اطرافش خود را ترکیب می کند.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصاویر در کنار زیبایی های طبیعی آن برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کنند. عکاس این تصویر از دوستان خود خواست تا شیر را در تصویر شناسایی کنند. در آزمون قدرت بینایی با شناسایی شیر شما باید بتوانید در عرض 10 ثانیه این شیر را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با شناسایی شیر همراه شوید.

شاید بپسندید: ضرب‌المثل‌ دیوانه تر از خودش ندیده بود | حکایت دو دیوانه در حمام!

آزمون قدرت دید با شناسایی شیر

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 1دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

به گزارش دیلی میل، عکاس استرالیایی، سه روز یک شیر ماده را در پارک ملی کنیا ردیابی کرد. شیر به دلیل توانایی ظاهراً فوق طبیعی خود در ناپدید شدن در محیط اطراف، نام مستعار “گربه روح” را به خود اختصاص داده است.  او در نهایت تصاویر بسیار خوبی از شیر ماده را ثبت کرد. در این تصاویر شیر به خوبی قابل شناسایی نیست و تنها یک چشم تیزبین می تواند در زمان بسیار کم آنها را در تصویر شناسایی کند.

ویال این عکس را فیس بوک منتشر کرد و از دوستان خود خواست شیر را شناسایی کنند. او برای سخت تر شدن کار، زمان 10 ثانیه را برای حل این معمای تصویری تعیین کرد. اگر آماده هستید، شما نیز تصویر را ببینید.  امیدوارم خیلی زود شیر ماده را در آزمون قدرت دید با شناسایی شیر پیدا کنید.

شاید بپسندید: یکی از نیمکت ها را انتخاب کن تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

آزمون قدرت دید با شناسایی شیر

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن یک لیوان، لیوان های پر و خالی را یکی در میان قرار دهید!

.

.

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از 3 زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی شیر

شیر (نام علمی: Panthera leo) گونه‌ای پستاندار گوشت‌خوار از سردهٔ پلنگ‌مانندها و خانوادهٔ گربه‌ایان است. با بدنی بزرگ که وزنش در میان نرها گاه به ۲۵۰ کیلوگرم می‌رسد، این جانور نیرومند دومین عضو بزرگ‌جثهٔ سردهٔ خود پس از ببر است. شیر به خاطر بدن بزرگ و هیبت و چالاکیش در هنگام شکار لقب «سلطان جنگل» را به خود گرفته؛ اگرچه بیشتر در مناطق گرم‌دشت آفریقا زندگی می‌کند و تنها تعداد کمی از آن در جنگل گیر در گجرات هند یافت می‌شوند. آن‌ها طعمه‌های گوناگونی را به‌عنوان خوراک اختیار می‌کنند که شامل بیشتر جفت‌سم‌سانان بومی آفریقا و به‌ندرت جانداران بزرگی چون فیل و زرافه می‌شوند.

با آنکه در گذشته شیرها در آفریقا، خاورمیانه، و جنوب آسیا (از جمله ایران) به فراوانی یافت می‌شدند؛ امروزه تعداد کمی از آن‌ها در آفریقا و آسیا باقی مانده‌اند که جمعیتشان به سوی کمتر شدن پیش می‌رود. هم‌اکنون اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت وضعیت بقای گونهٔ شیر را در رده آسیب‌پذیر طبقه‌بندی کرده‌است.

در عکس‌های عکاس استرالیایی، شیر در میان زمینه‌ای خالدار از علف ها و صخره‌های سنگی، تقریباً نامرئی است. منظره بدون حیوان به نظر می رسد. اما اگر خوب نگاه کنید، شیر را می بینید.اگر توانسته باشید که شیر را پیدا کنید شما یک فرد تیزبین هستید.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام زندانی در صدد فرار از زندان است!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی شیر: شیر در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

پاسخ آزمون دید با شناسایی شیر

امیدوارم از آزمون قدرت دید با شناسایی شیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام رنگ است که چهار حرف اولش خوردنی است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

حکایت دیوانه ای که فکر می کرد عاقل است!

با شناسایی پلنگ خالدار کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =

دکمه بازگشت به بالا