;
تفریح و سرگرمی

چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

سوال تصویری اشتباه تصویر پارک: با کمک بازی های فکری و سوالات هوش می توان، میزان قدرت توانائیهای تصویری و ذهنی خود را محک بزنیم. شما با کمک این بازی ها علاوه بر اینکه می توانید خود و اطرافیانتان را سرگرم کنید، ناخواسته در رشد و توسعه توانائیهای شناختی خود و اطرافیانتان می توانید موثر باشید. در این بازی ها زمان محدود سبب می شود که شما دقیق تر و جدی تر دقت و تمرکز کنید و این مسئله به افزایش فعالیت مغز شما کمک زیادی می کند.

در تصویر سوال تصویری اشتباه تصویر پارک نیز اشتباهی به وضوح دیده می شود. اما تنها یک چشم تیزبین و ذهن خلاق می تواند در کمتر از 5 ثانیه آن را شناسایی کنید. آیا شما می توانید این اشتباه را مورد شناسایی قرار دهید. با سوال تصویری اشتباه تصویر پارک و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

سوال تصویری اشتباه تصویر پارک

با کمک سوال تصویری اشتباه تصویر پارک، اثبات کنید که توانائیهای ذهنی و تصویری شما بهترین است. این معمای تصویری را با هر کسی که این گونه معماها و سوالات هوش را دوست دارد به اشتراک بگذارید. مطمئن هستیم این آزمون می تواند یک جایگزین عالی برای اوقات فراغت شما باشد.

در تصویر سوال تصویری اشتباه تصویر پارک، شما بایک روز عادی در یک پارک روبرو هستید. مادربزرگی که به همراه نوه خود در پارک نشسته است. مردی که حیوان خانگی خود را به پارک آورده است و زوج جوانی. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشکال در تصویر دیده می شود. به نظر شما آن اشکال چه می تواند باشد؟

اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم. فقط در خاطر داشته باشید برای حل این معما تنها 5 ثانیه فرصت دارید و شما باید خیلی سریع با دیدن تصویر به یک نتیجه گیری منطقی دست پیدا کنید. این شما و این هم تصویر سوال تصویری اشتباه تصویر پارک.

شاید بپسندید: حکایت دیوانه ای که فکر می کرد عاقل است!

سوال تصویری اشتباه تصویر پارک

شاید بپسندید: آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

 

 

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خرها: همنشینی با نادان از بودن در جهنم بدتر است!

پاسخ سوال تصویری اشتباه تصویر پارک

به باور سازندگان این معمای تصویری هر کسی ممکن است از نقطه نظر خود به این معما پاسخ دهد. پاسخ شما افق دید شما و حتی نوع نگاه شما را به عرف ها و عادت های معمول نشان می دهد. اگر به وقت بیشتر نیاز دارید 3 ثانیه دیگر فرصت دارید تا به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از 3 زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

 

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که نامزد مرد بیمار، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

به باور سازندگان این پازل، 90 درصد پاسخ دهندگان ممکن است بلافاصله خطای تصویر را در درخواست ازدواج دختر از پسر خلاصه کنند. عده ای هم ممکن است به انگشتر زنانه اشاره کنند. اما سازنده این پازل معتقد است که امروزه گاهی برخی زنان ممکن است بر خلاف سنت های رایج از یک مرد خواستگاری کنند. و به فیلم خواستگاری(The Proposal) با هنرپیشگی ساندرا بولاک اشاره می کنند که در آن زن قهرمان فیلم از نقش اول مرد فیلم خواستگاری می کند.

دو درصد پاسخ دهندگان هم اشکال تصویر را به استخوان گربه دانسته اند و معتقدند سگ ها به چنین استخوان هایی علاقمند هستند. اما واقعیت این است که گربه ها نیز تا اندازه ای به استخوان علاقمند هستند و حتی دیده اید که گربه های کوچه شما ساعت ها مشغول لیسیدن یک تکه استخوان هستند.

اشکال اساسی به نوع تغذیه ای است که کودک کنار پیرزن دارد. او در حال خوردن یک نوشابه بزرگ خانواده است. شاید کمتر بزرگسالی اجازه دهد که کودکش این تغذیه نامناسب را داشته باشد. سازنده این معما معتقد است که کمتر کسی متوجه این اشکال بزرگ در تصویر شده است. این معمای تصویری در واقع یکی از چالش برانگیزترین معماها بوده که عده کمی قادر به پاسخگویی به آن شدند.

شاید بپسندید: با شناسایی پلنگ خالدار کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ سوال اشتباه تصویر پارک

امیدوارم از سوال تصویری اشتباه تصویر پارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت عروسی که شب زفاف به دیدار عشق قدیمی رفت: داستان عشق و جوانمردی و غیرت!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام رنگ است که چهار حرف اولش خوردنی است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام گوزن فانتزی با بقیه فرق دارد!؟

داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

چیستان: دهان بزرگ و صدا بلندی دارد، می بلعد و تمیز می کند!

تست قدرت تمرکز: کدام بشقاب نیمرو با بقیه فرق دارد!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. باز هم اشتباه هست!
    گربه داره استخان میخوره!
    زن داره از مرد خواستگاری میکنه!
    گربه قلاده وصل شه!
    یکم توجه هم خوبه»

  2. اشتباه بزرگ اون گربه که داره استخوان میخوره
    و بعد اون خانمی که با یک انگشتر جواهر زنان داره از آقا خواستگاری میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا