;
تفریح و سرگرمی

آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه: با کمک آزمون ریاضی امروز که با عنوان سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه منتشر شده است، خواهید فهمید که آیا اصول ریاضی را می دانید یا خیر!؟ این تست ریاضی یک سرگرمی است که احتمالا قبلا با آن مواجه شده اید. در واقع، این بسیار محبوب است و به همه اجازه می دهد در حالی که مهارت های ریاضی خود را بهبود می بخشند، سرگرم شوند.

این آزمون برای همه، اعم از کودکان و بزرگسالان مناسب است و تمرین خوبی برای مغز آنهاست. این تست به شما امکان می دهد پایه های خود را در ریاضیات و محاسبات ذهنی تقویت کنید. از چندین نوع عملیات، از جمع تا تقسیم، از جمله محاسبات داخل پرانتز تشکیل شده است. با شرکت در این آزمون می توانید سطح مهارت های ریاضی خود را ارزیابی کنید، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و در زمینه هایی که در آن مشکل دارید کار کنید.

شاید بپسندید: چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه

قبل از شروع این چالش، مایلیم به شما یادآوری کنیم که این تست برای سرگرمی انجام شده است. در حین حل این مشکل نیازی به ناراحتی نیست. برای حل این چالش، قبل از هر چیز باید تمام اصول اولیه در ریاضیات را بدانید. در این بازی اضافه و تقسیم برجسته می شود. اما مراقب باشید، عملیات داخل پرانتز معنای بزرگی دارد.

برای حل این چالش ریاضی، درک مکان هر عدد و هر علامت مهم است. دستورالعمل ها و درخواست ها را به شیوه ای منطقی و متفکرانه با استفاده از عملیات اساسی تجزیه و تحلیل کنید. شما 10 ثانیه برای تکمیل آن وقت دارید، این پازل به خصوص واقعا آسان است و فقط کافی است شما با اصول محاسبه آشنایی کامل داشته باشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه

شاید بپسندید: یکی از نیمکت ها را انتخاب کن تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از 3 زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

پاسخ سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه

وقت شما به پایان رسیده است. باید بدانید که سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه چالش مهمی را ارائه می دهد و ما شما را تشویق می کنیم که با آن روبرو شوید و سعی کنید راه حل را کشف کنید. بهتر است بیشتر تلاش کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که نامزد مرد بیمار، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

.

.

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خرها: همنشینی با نادان از بودن در جهنم بدتر است!

پاسخ سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه: آیا نتیجه 288 را پیدا کردید؟ تبریک می گویم ! شما به اصول اولیه خود کاملاً مسلط هستید. در چنین عملیاتی باید نتیجه عمل داخل پرانتز را با عدد کنار آن ضرب کنید.

شاید بپسندید: حکایت دیوانه ای که فکر می کرد عاقل است!

سوال با آشنایی اصول محاسبه

امیدوارم از سوال ریاضی با آشنایی اصول محاسبه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت عروسی که شب زفاف به دیدار عشق قدیمی رفت: داستان عشق و جوانمردی و غیرت!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام رنگ است که چهار حرف اولش خوردنی است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با شناسایی پلنگ خالدار کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام گوزن فانتزی با بقیه فرق دارد!؟

داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

چیستان: دهان بزرگ و صدا بلندی دارد، می بلعد و تمیز می کند!

 

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. خوبه اولش نوشته کافیه اصول رو بلد باشید
    نمیدونستم هنوزم کسی که کلاس هفتم رو رد نکرده وارد این سایت میشه و نظر هم میده
    چون اگه کلاس هفتم رو رد کرده بودید میدونستید بعد از حل پرانتز باید عملیات رو از چپ به راست ادامه میدادید نه یهو از راست به چپ برید
    شما اول پرانتزو حل کردین بعدشم رفتین سراغ ضرب جوابش تو دو درحالی که بعد حل پرانتز باید اول ۴۸ رو بر ۲ تقسیم میکردین

  2. سلام در این معادله ریاضی جواب آن ۲۸۸ نمبشه چون اصول ریاضی را رعایت نکرده ابتدا اول در اصول ریاضی باید داخل پرانتز حل شود سپس سراغ ضرب رفت و قاعده سوم به سراغ تقسیم رفت بعد جمع و تفریق که جواب آن ۲ میشود طبق قاعده ریاضی نه ۲۸۸

  3. من هم ۲بدست آوردم چون اولویت بعد از پرانتز با ضرب هست و در آخر تقسیم ولی انگار طراح سؤال خودش اشتباه کرده

  4. 288میشه در ریاضیات اول که داخل پرانتز هست بعد توان و بعد ضرب و تقسیم در اولویت یکسان اند بنابر این در این سوال وقتی داخل پرانتز حساب شد باید از چپ شروع به حل کرد

  5. کاش تو تیزهوشانم همینارو میدادن!
    خیلی اسونه خـب معلومه که میشه 228!

  6. قوائد
    اول:پرانتز
    دوم:ضرب و تقسیم از چپ به راست
    سوم:جمع و تفریق از چپ به راست
    پس اول داخل پرانتز رو حل می‌کنیم ۱۲=۳+۹
    بعد تقسیم رو حل می‌کنیم ۲۴=۲÷۴۸
    بعد ۲۸۸=۲×۲۴
    جواب=۲۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا