;
تفریح و سرگرمی

یکی از نیمکت ها را انتخاب کن تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت: با این تست تصویری، جنبه های پنهان شخصیت خود را کشف کنید! به تصویر تست شخصیت با 3 نیمکت نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید. در اعماق روان خود شیرجه بزنید و بینش هایی در مورد شخصیت خود کشف کنید که می تواند شما را شگفت زده کند. این فرصت جذاب را از دست ندهید؛ سفر شما به سوی خودیابی در انتظار است.این تست شخصیت منحصر به فرد برای کمک به درک سطح همدلی طراحی شده است. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت

همدلی توانایی درک و به اشتراک گذاشتن احساسات دیگران است. این بخش اساسی انسان بودن است، اما سطح همدلی هر فردی می تواند متفاوت باشد. برخی از افراد بسیار همدل هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای برقراری ارتباط با مردم از این طریق تلاش کنند. در این تست شخصیت، از شما می خواهیم به تصویری از سه نیمکت نگاه کنید. دوست دارید بر روی کدام نیمکت بنشینید.

شاید بپسندید: چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت

شاید بپسندید: ضرب‌المثل‌ دیوانه تر از خودش ندیده بود | حکایت دو دیوانه در حمام!

.

.

.

 

 

.

.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت

نیمکتی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن جذب می شوید، و ما آنچه را در مورد سطح همدلی شما و شاید برخی دیگر از عناصر شگفت انگیز شخصیت شما می گوید، آشکار خواهیم کرد.

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خرها: همنشینی با نادان از بودن در جهنم بدتر است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت

نیمکت 1

اگر نیمکت اول را انتخاب کردید، احتمالاً سطح بسیار بالایی از همدلی خواهید داشت. شما از آن دسته افرادی هستید که به راحتی می توانید خود را به جای دیگران بگذارید و احساسات و دیدگاه های او را درک کنید.

باید بدانید شما اغلب فردی هستید که مردم به دلیل توانایی شما در همدردی با موقعیت آنها برای حمایت و مشاوره به او مراجعه می کنند. با این حال، مراقب باشید که اجازه ندهید دیگران شما را تحت تأثیر احساسات خود قرار دهند.

نیمکت 2

انتخاب نیمکت دوم نشان دهنده سطح متعادلی از همدلی است. شما می توانید احساسات دیگران را بدون درگیر شدن بیش از حد احساسی درک کنید. این به شما این امکان را می دهد که در عین حفظ رفاه عاطفی خود، حمایت و مشاوره ارائه دهید. شما برای فضا و زمان شخصی خود ارزش قائل هستید و می دانید چه زمانی باید با دیگران مرزبندی کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از 3 زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

نیمکت 3

اگر نیمکت سوم انتخاب شما بود، ممکن است سطح کمتری از همدلی داشته باشید. این بدان معنا نیست که شما به دیگران اهمیت نمی دهید، اما ممکن است برای درک کامل یا به اشتراک گذاشتن احساسات آنها تلاش کنید. شما متفکر منطقی تری هستید که ترجیح می دهید به جای احساسات با واقعیت ها و ارقام سر و کار داشته باشید. مستقل بوده و برای فضای خود ارزش قائل هستید و ممکن است لازم باشد روی ابراز همدردی با دیگران کار کنید.

چقدر همدل هستید؟

صرف نظر از نتیجه شما، به یاد داشته باشید که همدلی مهارتی است که می تواند در طول زمان توسعه یافته و بهبود یابد. این یک ویژگی ثابت نیست. این چیزی است که همه ما پتانسیل کار روی آن را داریم. چه بسیار همدل باشید، متعادل باشید، یا باید روی مهارت های همدلی خود کار کنید، کاملاً قادر به ایجاد روابط قوی تر و درک دیگران در سطح عمیق تر هستید. امیدواریم این آزمون بینشی در مورد سطح همدلی شما و اینکه چگونه می تواند بر روابط شما با دیگران تأثیر بگذارد، ارائه کرده باشد.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام رنگ است که چهار حرف اولش خوردنی است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت دیوانه ای که فکر می کرد عاقل است!

با شناسایی پلنگ خالدار کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام گوزن فانتزی با بقیه فرق دارد!؟

داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا