;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی نوزاد واقعی: فقط یه تیزبین نابغه میتونه تو یه نگاه عروسک را بین نوزادا شناسایی کنه!

آزمون شناسایی نوزاد واقعی: این چالش بصری یک راه سرگرم کننده برای اثبات هوش و بینش شما است. در واقع، شما می توانید مهارت های بصری-شناختی خود را آزمایش کنید! آماده باشید تا از توجه و تمرکز کامل خود استفاده کنید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت! کدام یک از این نوزادان یک نوزاد واقعی نیست و یک عروسک است!

شاید از خود بپرسید که چرا این چالش بصری خاص را انتخاب می کنید؟ باید بدانید که این نوع تست دیداری نیاز به توانایی های بصری و شناختی خاصی دارد. این نیاز به دقت بینایی، تمایز بینایی و بالاتر از همه حس خوب مشاهده و منطق دارد! این تست تصویری که با عنوان آزمون شناسایی نوزاد واقعی در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، به شما این امکان را می دهد که میزان هشیاری و دقت خود را اندازه گیری کنید. فقط حواستان به زمان 3 ثانیه ای باشد.

شاید بپسندید:  حکایت خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !

آزمون شناسایی نوزاد واقعی

در زیر تصویر 3 نوزاد مختلف را مشاهده می کنید. به نظر می رسد که این نوزادان به تازگی متولد شده اند. در نگاه اول هیچ تفاوتی میان این سه نوزاد دیده نمی شود. اما اگر خوب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یکی از نوزادان به واقع یک نوزاد نیست و یک عروسک است. آیا می توانید آن را در کمتر از 3 ثانیه شناسایی کنید.

همانطور که اشاره شد زمان سما برای رمزگشایی این آزمون بسیار محدود است. سعی کنید قبل از اتمام زمان، حدس بزنید کدام یک از این نوزادان تقلبی هستند! اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی نوزاد واقعی را با هم مرور می کنیم….

شاید بپسندید: شاید کمی عجیب باشد، اما با انتخاب یکی از این گل ها متوجه میشی که برای موفقیت چی کم داری!؟

آزمون شناسایی نوزاد واقعی

شاید بپسندید: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد واقعی

زمان شما به پایان رسیده است. اگر به اینجا رسیده اید به این معنی است که 3 ثانیه گذشته است و وقت آن است که بررسی کنید آیا پاسخ درستی داده اید یا خیر! برای کشف راه حل به تصویر و توضیحات زیر نگاه کنید! ابته بهتر است قبل از آن برای بار دوم و آخر باز هم تصویر را بررسی کنید.

احتمالا بپسندید: میخای بدونی شخصیت ات به صورت کلی چه جوریه، کافیه یه تصویر از سایه ها رو انتخاب کنی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: تیزبین و دقیق باشی خیلی راحت، سه تا تفاوت تصویر پنگوئن شال و کلاه کرده را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد واقعی: شما دیگر مجاز به تغییر پاسخ خود نیستید. برای حدس زدن کدام یک از این 3 نوزاد تقلبی است، باید به جزئیات بدن آنها توجه می کرد. بنابراین، اگر خوب مشاهده کرده باشید، باید متوجه بریدگی گوشه چشم نوزاد سوم (نوزاد اول از سمت راست) و همچنین حالت صورت او شده باشید. این آخری بچه تقلبی است. در واقع این نوزاد یک عروسک است.

شاید بپسندید: اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

 شناسایی نوزاد واقعی

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

امیدوارم از آزمون شناسایی نوزاد واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه باهوشا: تو این شیرینی فروشی یه اشتباه وجود داره، اون اشتباه چیه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت ماستمالی کردن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

شاید برایتان جالب باشد

معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

با یافتن پاسخ این معمای ریاضی در 10 ثانیه ثابت کنید که نابغه هستید!

همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

 فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نه =

دکمه بازگشت به بالا