;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی تعداد فیل ها: تنها یه ذهن آروم و چشم عقابی میتونه تو 5 ثانیه تمام فیلا را پیدا کنه!

آزمون شناسایی تعداد فیل ها:آنچه در این آزمون از شما خواسته می شود بسیار ساده است: شما چند فیل را می توانید ببینید؟ فقط کسانی که تیزبینی عقاب داشته باشند، قادرند در کمتر از 5 ثانیه این چالش تصویری را پشت سر گذاشته و اثبات کنند که در حل چالش های تصویری بهترین هستند و می توانند به اسانی این چالش ها را پشت سر بگذارند. عملکرد مناسب در این چالش ها می تواند اثبات کند که افراد تا چه اندازه دارای توانائی ها و مهارت های شناختی هستند.

شاید بپسندید: با چالش بینایی حروف Q اثبات کنید چشمان تیزبینی دارید!| چند حرف Q در تصویر وجود دارد!؟

پس با توجه به انچه در سطور بالا به آن اشاره شد، اگرمی خواهید بدانید که تا چه اندازه دارای قدرت دیدعالی و تمرکزی عالی هستتید، تباید  آزمون شناسایی تعداد فیل ها را از دست بدهید. زمان محدود این آزمایش به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه اندازه حواستان جمع است و کوچکتین جزئیات را متوجه می شوید. با آزمون شناسایی تعداد فیل هاو مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس چشم: بگو کدوم چشم عجیب تره تا بگم دقیقا استعدادت چیه!؟

آزمون شناسایی تعداد فیل ها

یکی از «اعتیادآور»ترین فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های تصویری است. اما ایا واقعا این چالش ها فقط برای سرگرمی است؟به نظر می رسد که این گونه هم نیست. این آزمون ها می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را مورد آزمایش قرار دهد. در صورت تمرین منظم این آزمون ها، قوای شناختی شما بواسطه تمرین مغز افزایش پیدا می کند.به همین دلیل مجله خبری چشمک بواسطه انتشار آزمون شناسایی تعداد فیل ها و آزمون های مشابه زمینه را برای تمرین مغز شما فراهم می کند.

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

همانطور که اشاره شد این آزمون از شما می پرسد که در آزمون شناسایی تعداد فیل ها، به صورت کلی چند فیل وجود دارد؟ این نقاشی یک راز واقعی است! اگر می‌خواهید در صدر اسرار باشید، این چالش تصویری تماماً متعلق به شماست: شما باید تمام فیل‌ها را در این تصویر پیدا کنید و باید آن را در زمان مشخص شده انجام دهید. فقط 5 ثانیه فرصت خواهید داشت. زمان شما از هم اکنون شروع شد!

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش شرلوک هلمز:اگه هوش کارآگاهی داری، سریع کسی رو که دعوا کرده شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی تعداد فیل ها

احتمالاً بپسندید:اگر بتونی تو 3 ثانیه زن جنایتکار را پیدا کنی، قابلیت این رو داری که توسط FBI استخدام بشی!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون پیدا کردن زن متظاهر: نکته سنجی‌ات را با شناسایی زنی که تظاهر به ثروتمندی می‌کند، اثبات کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از درخت ها که بیشتر به چشمت اومد را انتخاب کن تا بگم واقعا چه جور آدمی هستی!؟

پاسخ آزمون شناسایی تعداد فیل ها

زمان شما به پایان رسیده است. در این عکس چند فیل وجود دارد؟ اگر در زمان مشخص شده تصویر را پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم در غیر این صورت می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اشکال تصویر پدر و نوزاد: فقط تیزبین‌ها در یک نگاه اشکال خطرناک تصویر را پیدا می‌کنند!

.

.

.

شاید بپسندید: آخر تیزبینایی!؟ پس بگو اشکال اساسی تصویر جزیره متروک و زن و مرد تنها چیه؟

 

 

.

احتمالاً بپسندید:  در تئاتر سرخ پوست ها یک اشکال غیرمنطقی دارد، آیا آنقدر زبل هستی بفهمی!؟

پاسخ آزمون شناسایی تعداد فیل ها: چطور گذشت؟ آیا موفق به حل آن شدید؟ اگر این معما آنقدر که فکر می کردید سخت بود، حق با شما بود. شمردن از چپ به راست چطور؟ اجازه بدهید تا ببینیم که چطور پیش خواهد رفت. در هر سمت 6 فیل وجود دارد، بنابراین در مجموع 12 فیل در هر دو سمت وجود دارد. حالا اگر تنها علفخوار ایستاده را نیز در نظر بگیریم: در عکس 13 فیل داریم!

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

پاسخ آزمون تعداد فیل ها

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال جلسه امتحان: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی تو یه نگاه بگو اشکال تصویر چیه!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی تعداد فیل ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی در میان ربات ها: یک زندانی در میان دو ربات حضور دارد، کدامیکی است!؟

 

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون شناسایی درب بی خطر:باهوشی سریعاً پسر بچه را از درب بی خطر به بیرون اتاق وحشت خارج کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر: خانمه مادر کدوم یکی از این سه تا دختره! فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا دختر ژاپنی از اشراف ژاپنی قرن هیجده است!؟| افراد با اطلاعات عمومی بالا سریع جواب بدن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد در پارک: با پیدا کردن مادر نوزاد ثابت کنید که در حل معماهای تصویری نابغه اید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زنی که مدتها زندان بوده:با توجه به تصویر کدومیک از این دختر خانما مدت زیادی زندان بوده!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:یکی از اشکال هندسی که توجه ات رو جلب کرده انتخاب کن تا بگم واقعا برای شاد بودن چی لازم داری!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید:معمای تصویری کودکان شیطون: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن زندانی در شرف ازدواج:کدام زندانی زن قبل از رندانی شدن تصمیم داشت ازدواج کند!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر دست: فقط باهوشا، اشکال موجود در تصویر ساعت را در 3 ثانیه پیدا می‌کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: هوش کارآگاهیت رو با پیدا کردن کسی که تصمیم به کودک ربایی دارد، محک بزن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت زن نوزاد دار: اگه تو 3 ثانبه بگی کدومیک از این 3 تا زن یه نوزاد کوچیک داره، آخر نابغه هایی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت گربه ملوس:اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوت دو گربه ملوس رو پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناسایی حرف N:  فقط تیزبین ها در 3 ثانیه حرف N را در میان حروف M پیدا خواهند کرد!

مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

 شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

آزمون شناخت دانش آموز شیطون:کدوم دانش‌آموز رو صندلی معلم چسب ریخته تا این صحنه بامزه خلق بشه!

فکر می کنی نابغه ای، پس بگو کدوم یکی از این دو تا مرد، شوهر این زن هست!؟

تست تصویری نوع نشستن: نوع نشستن شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد!؟

چالش محاسبه ریاضی مسی: میزان هوش ریاضیات خود را با محاسبه چالش ریاضی مسی اثبات کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا