;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت دید: بومرنگ زرد را بین موزها پیدا کنی، قدرت دید چشمات مثل عقابه!

آزمون شناسایی بومرنگ: تصاویر مربوط به توهمات نوری چیزی بیش از بازی های فکری سرگرم کننده هستند. آنها ابزارهای قدرتمندی هستند که توانایی های شناختی شما، به ویژه ضریب هوشی شما را آزمایش و تقویت می کنند. این پازل ها با به چالش کشیدن درک شما، مغز شما را به تفکر خلاقانه سوق می دهند و چابکی ذهنی واقعی شما را آشکار می کنند.تست‌های IQ اغلب شامل چنین توهم‌هایی برای سنجش سرعت و دقت مغز شما اطلاعات بصری پیچیده هستند.چالش امروز مهارت های مشاهده و وضوح ذهنی شما را آزمایش خواهد کرد.

آیا آنچه برای شناسایی بومرنگ زرد رنگ در میان موزها لازم است را دارید. شما برای شناسایی بومرنگ پنهان در میان موز تنها 8 ثانیه فرصت دارید؟

برخی از هنرمندان تلاش می کنند تا از هنر در جهت تغییر و بهبود در زندگی مردم استفاده کنند. دوداس مجارستانی، یکی از همین هنرمندان است. او از جمله نقاسان و طراحانی است که توانسته است بواسطه طرح ها و نقاشی های معمایی خود، شهرت جهانی پیدا کند. او ابتکار جالبی در طرح های خود به کار برده است. وی در جنبه عمومی تصویر، جزئیات خاصی را به کار برده است و با کمک تصاویر ابداعی خودش ذهن و مغز مخاطبان خود را به چالش می کشد. در تصویر آزمون شناسایی بومرنگ او یک بومرنگ زرد رنگ را میان حجم انبوهی از موزها قرار داده است که شما باید آن را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید.

او در همه آثار خود تلاش کرده است که توانائیهای شناختی افراد همچون دقت، تمرکز و بینایی و قدرت دید آنها را به چالش بکشد. این مهارت ها می تواند با بی توجهی دچار رکود و ضعف شوند. کاهش فعالیت های مغزی، منجر به ضعف توانائیهای شناختی می شود. چشمان ما کلی نگر می شود ونمی تواند به راحتی جزئیات را شناسایی کند. چنین تصاویری که در پوشش آزمون های مختلف همچون آزمون شناسایی بومرنگ امروز در اینترنت منتشر می شود، می توانند عادت عمومی مغز و چشم را تغییر دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی بومرنگ همراه باشید.

شاید بپسندید: شاه عباس و بلبل سخنگو: افسانه خواهران حسود و بلبلی که پرده از راز خواهران حسود برداشت!

آزمون شناسایی بومرنگ

تصاویر این هنرمند مجارستانی بسیار چالش برانگیز هستند. این تصاویر و اشیا و پدیده ها همه به یک شکل هستند، اما وجود یک شی متفاوت، مخاطبان را گرفتار می کند و از آنان می خواهد که پدیده یا شکل متفاوت را پیدا کنند. البته برای پیدا کردن آنها، محدودیت زمانی دارد.

این تصاویر علاوه بر تفریح و سرگرمی، یک گزینه عالی برای آزمودن و شناسایی قدرت دقت و بینایی شماست. اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی بومرنگ نگاه کنید. شما تصویری پر از موزهای زردرنگ را مشاهده می کنید. در نگاه ال این گونه به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید،متوجه می شوید که یک بومرنگ نیز در میان موزها وجود دارد.

آیا می توانید این بومرنگ را در 5 ثانیه شناسایی کنید. با دقت به تصویر آزمون شناسایی بومرنگ نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: واقعاً چه اتفاقی برای پالتوی مهماندار هواپیما افتاده است!؟

آزمون شناسایی بومرنگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بومرنگ

اگر بومرنگ زرد رنگ را در میان موزها شناسایی نکردید، باید بگوئیم که شما هنوز نتوانستید مهارت های شناختی خود را رشد و توسعه دهید. باید بیشتر دقت و تمرکز کنید. اما اگر خسته شدید می توانید به تصویر پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بومرنگ: در تصویر زیر جایگاه بومرنگ علامتگذاری شده است. بومرنگ دقیقا جلوی چشمان شما بود. بهتر است با نگاهی دقیق تر این گونه تصاویر را بررسی کنید.مطمئن باشید که در بلند مدت، انجام این آزمون ها به شما در افزایش توانائیهای شناختی شما و افزایش سطح جزئی نگری شما کمک خواهند کرد.

شاید بپسندید: چیستان | بار اول و دوم رایگان داده می شود و بار سوم در ازای دریافتش پول پرداخت می کنید!؟

آزمون با شناسایی بومرنگ

امیدواریم از آزمون شناسایی بومرنگ استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر آکواریوم آبزی ها را پیدا کنید!

تست دقت ذهن: صندل لنگه به لنگه را بین صندل ها پیدا کن!

آزمون هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

اصطلاح آخرش معلوم شد توی ظرف یارو چی بود: داستان هالویی که با کلی توضیح،هیچی نمی فهمید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

دکمه بازگشت به بالا