;
تفریح و سرگرمی

در نگاه اول چه حیوانی دیدی!؟ | با این تست متوجه خواهی شد که محافظه کاری یا عملگرا!؟

تست شخصیت محافظه کاری: شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

خود را آزمایش کنید تا تعادل خود را بین عمل و تأمل کشف کنید. آیا کنجکاو هستید که بدانید آیا تمایل دارید در یک موقعیت خاص عمل کنید یا فکر کنید؟ با تشکر از این تست شخصیت، شما پاسخ خود را خواهید داشت. این تست ساده نصویری به تنهایی طرز فکر و عمل شما را به چالش می کشد تا ویژگی های شخصیت غالب شما را آشکار کند. آماده اید تا کمی بیشتر خودتان را بشناسید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت محافظه کاری همراه شوید.

احتمالاً بپسندید: حکایت بازرگان طماع و هیزم شکن فقیر | هیزم شکن فقیری که در شرط بندی با خدا همه چیز بدست آورد!

تست شخصیت محافظه کاری

تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در زیر شما نوعی توهم نوری دارید که از چندین سر حیوان تشکیل شده است. برای انجام تست شخصیت امروز، به این تصویر نگاه کنید و مشخص کنید کدام حیوان را ابتدا دیدید.

احتمالاً بپسندید: چیستان | آن چه چیزی است که هم در بدن انسان است هم در اجزای اتومبیل !؟

تست شخصیت محافظه کاری

احتمالا بپسندید: چیستان | نام یک گل است که اگر سه حرف آخر آن را به تنهایی بخوانی نام عضوی از بدن است!؟

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت محافظه کاری

آیا تست را انجام داده اید؟ پس اول چه چیزی دیدید، سگ یا گربه؟ بسته به پاسخ خود، دریابید که آیا شما فردی هستید که به سمت تأمل گرایش دارد یا بیشتر به سمت عمل؟

.

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: در نگاه اول متوجه چه چیزی در تصویر شدید | در اعماق وجودتان از چه چیزی می ترسید!؟

تست شخصیت محافظه کاری

یک سگ

اگر به محض مشاهده تصویر، صورت سگی را دیدید به این معنی است که شما اهل عمل هستید. همانطور که پویا هستید، ترسی ندارید که از منطقه راحتی خود خارج شوید و چیزهای جدید را امتحان کنید و چالش های جدید را انجام دهید.

شما تمایل دارید همیشه در هر شرایطی رهبری را بر عهده بگیرید و سعی کنید راه حل های عملی برای حل مشکلات پیش روی خود بیابید.

 

یک گربه

اگر گربه ای دیدی یعنی متفکری. شما ترجیح می دهید به همه گزینه ها فکر و تجزیه و تحلیل کنید تا اینکه با عجله وارد عمل شوید. به گفته شما، تأمل منجر به درک می شود که به نوبه خود به موفقیت شما منجر می شود. شما را فردی عاقل می بینند.

این تست شخصیت را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی شبیه شماست!

 

امیدوارم از تست شخصیت محافظه کاری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که مرد جوان قصد دارد به کدامیک از این سه خانم پیشنهاد ازدواج دهد!؟

احتمالاً بپسندید: مجموع ارزش عددی کیف و کفش و کلاه در عبارت آخر چند می شود!؟

حکایت زن و شوهر احمق: احمق ها می توانند شما را هم احمق کنند، با آنها همراه نشوید!

با دلیل بگوئید که کیف قرمز برای کدامیک از این دو خانم عصبانی است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =

دکمه بازگشت به بالا