;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

آزمون هوش با شناخت مربع: خود و ضریب هوشی ات را آزمایش کرده و تمام مربع های این تصویر را پیدا کنید. آیا توانایی خاصی دارید؟ این تست یا آزمون هوش تصویری را انجام دهید تا متوجه شوید. معماها و پازل ها نیاز به تفکر زیاد و همچنین مشاهده دقیق دارند. معمای زیر گواه این موضوع است. این تست یا آزمون هوش علاوه بر سرگرمی و کاهش موقت استرس، مهارت های ذهنی شما را تقویت می کند. چشم و مغز شما را همزمان تیز می کند. پس در آزمون هوش با شناخت مربع مجله خبری چشمک شرکت کنید تا در حین تفریح ​​ذهن خود را تحریک کنید!

هدف از این چالش شمارش مربع های پنهان شده در این تصویر است. برای رسیدن به این هدف، فقط باید توجه و تمرکز خود را حفظ کنید. وقتی احساس آمادگی کردید، یک نفس عمیق بکشید و آن را دنبال کنید. با زمان‌بندی عملکرد خود، مقداری سرگرمی اضافه کنید. هیچ فشاری وجود ندارد، پس فقط ببینید تا کجا می توانید پیش بروید. با مربع های واضح شروع کنید. ابتدا بزرگترین و ساده ترین مربع ها را در تصویر پیدا کنید.

شاید بپسندید: اصطلاح آخرش معلوم شد توی ظرف یارو چی بود: داستان هالویی که با کلی توضیح،هیچی نمی فهمید!

آزمون هوش با شناخت مربع

این پازل یکی از پیچیده ترین در نوع خود است، بنابراین پیروزی شما بسیار شایسته است. اگر ضریب هوشی شما بالاتر از حد متوسط باشد به راحتی می توانید تمام مربع ها را شناسایی کنید. اگر یک یا دو مربع را از دست دادید، ناامید نشوید. برعکس، با چالش های جدید حتی بیشتر تمرین کنید. این بازی ها فرصت ارزیابی و سنجش مهارت های شناختی مختلف مانند حافظه، حل مسئله، منطق، خلاقیت و همچنین درک کلامی و ریاضی را فراهم می کند. علاوه بر این، آنها تفکر انتقادی و حل مسئله را تشویق می کنند.

این تست ها باعث تحریک ذهن و تقویت مهارت های شناختی می شود. آنها سلامت روان را در دراز مدت بهبود می بخشند. در واقع، چالش های خاصی به طور خاص برای بازیابی مهارت های شناختی خاص طراحی شده اند. بنابراین برای سلامت مغز، به ویژه در افراد مسن، موثر هستند. علاوه بر این، این چالش‌ها تمرین‌های بسیار خوبی برای آشنایی با آزمون‌های ضریب هوش رسمی هستند. با آزمون هوش با شناخت مربع و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: پاسخ عبارت ریاضی فوق را در 10 ثانیه پیدا کنید | فکر نکن ساده است، خیلی ها اشتباه جواب دادند!

آزمون هوش با شناخت مربع

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش با شناخت مربع

می‌توانید این تصویر را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا شمارش آسان‌تر شود. از آن به بعد، مربع ها را در هر بخش پیدا کنید و آنها را جمع کنید. گاهی اوقات نگاه کردن به تصویر از زوایای مختلف یا برگرداندن آن کمک می کند. برای جلوگیری از دوبار شمردن مربع ها، آنها را همانطور که می شمارید علامت گذاری کنید. در نهایت، عجله نکنید. برای بررسی دقیق تصویر وقت بگذارید.

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش با شناخت مربع: این لحظه ای است که منتظرش بودید. آیا تمام مربع ها را پیدا کردید؟ اگر تعداد شما روی 10 متوقف شد، به شما تبریک می‌گوییم، این پاسخ صحیح است!

شاید بپسندید: چیستان | نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!؟

آزمون هوش با شناخت مربع

امیدوارم از آزمون هوش با شناخت مربع استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: صندل لنگه به لنگه را بین صندل ها پیدا کن!

چقدر برای خودت احترام قائلی!؟ | کافیه یکی از پروانه ها را انتخاب کنی!

چیستان | نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

تست هوش: با توجه به پاسخ دو عبارت 2+3=25 و 4+5=45 نتیجه عبارت 1+6 =؟ چند می شود!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از مسافران فرودگاه قاچاقچی ارز است!؟ | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا