;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این معلمای شیطون، برای عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

آزمون شناخت معلم بازیگوش: تجزیه و تحلیل سوالات هوش و پاسخ به آنها نیازمند یک ذهن خلاق است. ذهن خلاق می تواند به آسانی هر سوالی را در کوتاهترین زمان ممکن تحلیل و پاسخ مناسبی ارائه دهد. در واقع جزئی نگری، دقت نظر، تیزبینی و تمرکز نقش اصلی در انجام ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری را دارد. در آزمون شناسایی معلم بازیگوش تمام مهارتهای شناختی شما به معنی واقعی کلمه به چالش کشیده می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی میوه سالم: اگه خودت رو متخصص می دونی سریع بگو کدوم میوه ارگانیک و سالمه!؟

شما در آزمون شناخت معلم بازیگوش،باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه معلمی را که برای تابلو، عینک و سبیل کشیده است را شناسایی کنید. ناگفته نماند که یکی از این سه معلم حاضر در تصویر این کار را انجام داده است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت معلم بازیگوش همراه باشید.

شاید بپسندید: یکی از درختا رو انتخاب کن تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

آزمون شناخت معلم بازیگوش

آیا همیشه خود را فردی تیزبین و جزئی نگر می دانید؟ تا حالا توانسته اید که میزان هوش و تیزبینی خود را به صورت عملی بسنجید؟ مجله خبری چشمک این زمینه را با ارائه جدیدترین سوالات هوش برای شما فراهم نموده است. شما می توانید با تحلیل سوالات هوش، تمام مهارتهای شناختی خود را توسعه و بهبود ببخشید.

درآزمون شناخت معلم بازیگوش یک سوال تصویری بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز برای شما ارائه شده است. شما می توانید این سوال هوش را با دوستان و دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. به خصوص آنانی را که معتقدند یک کارآگاه تمام عیار هستند را به چالش بکشید.

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

این سوال هوش در اینترنت مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. به سوری که در کمتر از یکساعت پس از انتشار در فیس بوک، هزار مرتبه بازنشر گردید. تنها 18 درصد از کاربران توانستند در زمان مشخص این سوال تصویری را پاسخ دهند. امیدوارم شما جزو همان 18 درصد تیزبین باشید. اگر آماده هستید می توانید تصویر زیر را بررسی کنید. شما باید بتوانید معلمی را که برای تابلو عینک و سبیل کشیده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد: این مرد چگونه از پله سقوط کرده،اما هیچ مشکلی برایش پیش نیآمد!؟

آزمون شناخت معلم بازیگوش

احتمالاً بپسندید:یکی از اشکال هندسی که توجه ات رو جلب کرده انتخاب کن تا بگم واقعا برای شاد بودن چی لازم داری!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زن ثروتمند: فقط باهوشا در یک نگاه زن ثروتمند تصویر را پیدا می کنند!؟

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زنی که مدتها زندان بوده:با توجه به تصویر کدومیک از این دختر خانما مدت زیادی زندان بوده!

پاسخ آزمون شناخت معلم بازیگوش

اگر شما حزو 18 درصد باهوش و تیزبینی باشید که این سوال معمایی را حل کرده، قطعا با خودتان خواهید گفت که سوالی به این آسانی پیدا نمی شود! اما باید گفت که شما توانسته اید مهارت های شناختی خود را توسعه دهید. لذا باید به شما تبریک گفت. اما اگر هنوز بدنبال پاسخ این سوال معمایی تصویری یا آزمون شناخت معلم بازیگوش هستید، باز هم نگران نباشید. این تصویر و تصاویر مشابه می تواند تمرینی مفید برای افزایش فعالیت های مغزی شما و در نهایت افزایش مهارتهای شناختی شما باشد.

پاسخ را در پاسخ آزمون شناخت معلم بازیگوش مشخص کرده ایم. به تصویر دقت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد در پارک: با پیدا کردن مادر نوزاد ثابت کنید که در حل معماهای تصویری نابغه اید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری؛ اگر نابغه ای بگو اشتباه این گروگان گیری چیه!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: در صورتی که تیزبین باشی در 3 ثانیه فردی که تکه نان را برداشته، شناسایی می‌کنی!

پاسخ آزمون شناخت معلم بازیگوش: زن وسط در دستش یک خودکار دارد و با توجه به میزان پهنای خطوط نقاشی عینک و سبیل غیر ممکن است که وی این کار را کرده باشد. زن سمت راست تصویر نیز در جیب خود یک ماژیک دارد. اما نوع تعجبش نشان می دهد که او این کار را نکرده است. لذا با  اما پیرمرد معلم در جیب خود یک ماژیک دارد. این مسئله با توجه به پهنا و سرپوش ماژیک که در جیب این پیرمرد دیده می شود، قابل اثبات است. او نگران است. به خصوص که معلم جوان با شیطنت به او نگاه می کند. گویا دست پیرمرد هم ماژیکی شده و او نمی خواهد بقیه آن را ببینند.

شما چه فکر می کنید؟ آیا دلیل دیگری برای ارائه پاسخ به آزمون شناخت معلم بازیگوش می توانید ارائه دهید؟

شاید بپسندید: معمای تصویری کودکان شیطون: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

پاسخ آزمون معلم بازیگوش

احتمالاً بپسندید: چند گردشگر در این تصویر حضور دارند!؟ضریب هوشی بالای خود را با سوالات آزمون اثبات کنید!

امیدوارم از آزمون شناخت معلم بازیگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:یه نابغه تیزبین میتونه بگه که کدومیک از این دوقلوها، همسر این زنه است!؟

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: چی تو تصویر دیدی تا بگم چه جور آدمی هستی! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: یه زنبور ناقلا خودشو تو رختخواب مخفی کرده، قبل اینکه دخترک رو نیش بزنه پیداش کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید:آیا جزو 17 درصد افراد تیزبین هستی که خیلی راحت در 4 ثانیه عدد چهار را پیدا می کنند!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آخر کارآگاها هستی اگه تو یه نگاه بفهی کدوم بچه، عامل مرگ زن تصویر هست!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:فکر می کنی نابغه ریاضی هستی، پس سریع این معادله را حل کن!| 70 درصد غلط جواب دادند!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی راننده ناشی: کدوم راننده ناشیه و رستوران رو بهم ریخته!؟| از کی باید خسارت گرفت!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی ربات در خانه:با یک دلیل محکمه پسند اگه بگی ربات تصویر کدوم یکی هست،آخر باهوشایی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر کودک در حال بازی: نکته سنجا بگن کدوم خانمه مادر بچه است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اجتمالاً بپسندید: زنه حقیقتو میگه یا آقاهه!؟ | آیا مرده بی خود زنه رو متهم به خیانت می کنه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا و تیزبینا، تو یه نگاه اشکال عکس این خانمه رو پیدا می کنند!؟

برایتان جالب خواهد بود

 

 شناسایی دزد ناقلا:کدومیکی دزده و به تازگی چیزی رو قاپیده، بدون اینکه کسی متوجه بشه!!

 آزمون شناسایی تاس مشکل دار: اگه تیزبین باشی تاس مشکل دار را بین تاس ها پیدا می کنی!

اگه نقاش این تصویر بودی، خورشید را کدوم قسمت تصویر می کشیدی!؟ بگو تا بگم ویژگی اصلی‌ات چیه!؟

حل معمای هواپیما:چرا مرد، همسرش را با اینکه دوست داره به بیرون هواپیما پرت کرده!؟

 آزمون چه کسی پول را برداشته: اگه فکر می کنی باهوشی بگو،چه کسی پول را از کیف مامان برداشته!؟

تیزبین واقعی می‌تونه تو یه نگاه تفاوت های دو تصویر مادر و کودک و پرستار را پیدا کنه!

 فکر می کنی نابغه ای، پس بگو کدوم یکی از این دو تا مرد، شوهر این زن هست!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. آخه مسخره تو جیب پیرمرد خودکار بود نه ماژیک بعدشم چه ربطی داره معلومه که هرکس کار بد انجام بده قیافه ای میگیره که مثلا این کارو نکرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا