;
تفریح و سرگرمی

همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی کنی چشات مثل عقاب تیزه!

سوال تصویری با بزهای کوهستان: رشته کوههای هیمالیا یکی از مکان هایی که دارای تنوع گیاهی و جانوری بسیار خاص است. در این میان پلنگ برفی و همچنین بزگوهی از جمله حیواناتی است که همواره مورد توجه عکاسان و زیست شناسان قرار می گیرند. به باور بسیاری شکوه و عظمت کوه هیمالیا با بزهای کوهی اش و همچنین شکارچیان قهاری همچون پلنگ های برفی دو چندان شده است. هر دو حیوان می توانند شش برابر طول بدن خود پریده و به آسانی از شیب های تند و مناظر ناهموار عبور کند. پلنگ برفی برای شکار از دو ابزار استتار و سرعت به نحو احسن استفاده می کند. پلنگ برفی هنگام شکار طعمه، کاملاً خود را استتار کند.

این بار شما در سوال تصویری با بزهای کوهستان با تعداد بز کوهی روبرو خواهید شد که بدلیل نوع رنگ پوست توانسته اند خود را در میان سنگلاخ ، سنگریزه ها و صخره ها استتار کنند. ایا می توانید آن را پیدا کنید؟

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با بزهای کوهستانباشید.

شاید بپسندید:با پیدا کردن مقدار عددی برگها و گل، معادله آخر را حل کن!

سوال تصویری با بزهای کوهستان

تصویر بالا مجله خبری چشمک مربوط به چند بز کوهی  است. این عکس در پناهگاه حیات وحش کیبر در اسپیتی، هیماچال پرادش است. پناهگاه حیات وحش سرد بیابانی که در کرانه‌های رودخانه اسپیتی قرار دارد. منطقه کوهستانی پناهگاه و جمعیت حیواناتی همچون بز کوهی و گوسفندهای آبی هیمالیا است. بهترین زمان برای بازدید بزها و گوسفندهای آبی بین ماه های می و جولای است، زمانی که هوا سرد اما مطبوع، بدون بارش برف سنگین و مسدود شدن جاده ها است.

آیا شما می توانید بزهای کوهی تصویر را در کمتر از  10 ثانیه مشاهده کنید. مسئولان حیات وحش این پناهگاه، معتقدند که شناسایی این بز ها در زمانی که در حال استتارند بسیار سخت است. تنها یک چشم تیزبین می تواند آنها را شناسایی کند. شما نیز به این عکس نگاه کنید. آیا توانستید در کمتر از ده ثانیه بزهای کوهی را در تصویر شناسایی کنید. اگر توانستید این حیوان را پیدا کنید، قطعا از قدرت دید، دقت و تمرکز بسیار خوبی برخوردار هستید! با هم عکس سوال تصویری با بزهای کوهستان را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی بهلول و مهمانی قاضی | عاقبت مهمان بهلول چه می شود!؟

سوال تصویری با بزهای کوهستان

شاید بپسندید:چگونه می توان با حرکت یک لیوان و تغییر محتوایش، لیوان های پر و خالی را یکی در میان قرار داد!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: حکایت حمالی که توسط همسرش حسودش رمال شد+قسمت پایانی

.

.

.

.

شاید بپسندید:افسانه زیبای باغ سیب | داستان شاهزاده ای که معشوقش را از ته چاه نجات داد!

جواب سوال تصویری با بزهای کوهستان

احتمالا شما توانسته باشید که بزهای کوهی را در تصویر پیدا کنید. اگر هنوز نتوانستید این بزها را پیدا کنید اشکالی ندارد. می توانید به تصویر پایین مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت شنیدنی مرد گدا در بازار | داستان گدایی که ساکنان یک شهر را اُسکول کرد!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت تاجر و دامادش | تاجری که قصد داشت با کشتن دامادش سرنوشت را تغییر دهد!

پاسخ سوال تصویری با بزهای کوهستان: بز کوهی و دو بچه اش در این تصویر مشخص شده است. آیا شما آنها را به راحتی شناسایی کردید!؟

شاید بپسندید: دیدت مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر کلاه شاپو و نیمکت را پیدا می کنی!

جواب سوال تصویری با بزهای کوهستان

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از سوال ریاضی با ارزش عددی برگ ها و گل امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: پاسخ عبارت را در 10 ثانیه پیدا کن و ثابت کن ریاضی ات خوبه!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:  تست شخصیت: در نگاه اول چی دیدی، تا بگم چه جور آدمی هستی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: چیستان:کدام اسم دخترانه است که بر روی برخی لباس ها قرار می گیرد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت معادله را اصلاح کنی نابغه ای!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت زیبای پند کلاه نمدی | پند سه کلمه ای برای زندگی بهتر

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام زندانی تصمیم دارد از زندان فرار کند!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت طنز دو دیوانه | داستان دیوانه ای که فکر می کرد دیوانه نیست!

فقط کسایی که اصول ریاضی را بلد باشند، میتونن معادله را حل کنند!

اشکال منظره برفی چیست | فقط عده کمی در نگاه اول متوجه اشکال منظره برفی شدند!

انتخاب نوع فنجون چای نشون میده که آدم پوست کلفتی یا خجالتی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 2 =

دکمه بازگشت به بالا